Peržengti ribas

Naujieji „Volvo Trucks“ VNL ir VNR modeliai pasižymi naujausiomis technologijomis ir užtikrina vairuotojo patogumą. Be to, jie gaminami gamykloje, kuri nustato rūpinimosi aplinka standartą.

NRV gamykloje

Pradėjus naujųjų „Volvo“ VNL ir VNR modelių gamybą, „New River Valley“ gamyklai pavyko sumažinti lakiųjų organinių junginių (VOC) išsiskyrimą daugiau kaip 50 proc.

Patrickas Collignonas

Rašant šį straipsnį, Patrickas Collignonas bendrovėje „Group Trucks Operations US“ dirbo vyresniuoju pirmininko pavaduotoju, tačiau šiuo metu bendrovėje „Volvo Group“ užima kitas pareigas.

Per pastaruosius 15 metų „Volvo Trucks“ gamykla „New River Valley“ (NRV) tapo energinio efektyvumo ir atsakingo atliekų tvarkymo modeliu. Tai pastebėjo „Volvo Trucks“ klientai – ypač tie, kurie aplinkosaugą laiko prioritetu savo versle.

„Dėmesys efektyvumui ir tvarumui yra svarbus mūsų misijai,kuriasiekiamegerinti transporto sprendimus, – teigia „Group Trucks Operations“ vyr. viceprezidentas
gamybai Šiaurės Amerikoje ir buvęs NRV gamyklos vadovas Patrickas Collignonas. – Štai kodėl rūpinimasis aplinka įtvirtintas mūsų valdymo modeliuose ir sprendimų priėmimo procesuose.”

NRV aplinkosaugos kelionė prasidėjo darbuotojų grupei nustačius ir įvertinus visų skystų ir kietų atliekų srautus gamykloje. Jie skatino darbuotojus rūšiuoti kuo daugiau
šiukšlių siekiant sumažinti į sąvartynus siunčiamų atliekų kiekius.

Gamyba NRV gamykloje

2014 m. NRV gamykla įgyvendino vieną iš ambicingiausių iki šiol įgyvendintų tikslų – perėjo prie anglies junginių aspektu neutralaus elektros naudojimo.

 

Didelio tūrio atliekos, pvz., kartonas ir plastikas, yra presuojamos ir kraunamos į rietuves prieš perdirbant. Daugybėje gamyklos vietų buvo pradėta kompostuoti maistą, o kavinės ėmė naudoti greitai suyrančias lėkštes, puodelius ir įrankius. Gamybinėje zonoje komandoms pavyko išskirstyti galimas perdirbti medžiagas į 22 skirtingus perdirbimo srautus. Be to, dažų tirpikliai yra surenkami, distiliuojami ir atgaminami pagal jų pradines specifikacijas, o paskui pakartotinai naudojami dažymo ceche. Dar 2009 m. NRV vadovybė pakėlė kartelę.

„Mūsų svarbiausiu prioritetu buvo sumažinti suvartojamos energijos kiekį, todėl tais metais pradėjome pirmąją „energijos lobio medžioklę“, – sako Collignonas. – Geriausia energija – jums nereikalinga energija, todėl tai buvo smagus būdas įtraukti visus.”

Saulės energijos kolektoriai

Šalia kelio pagrindinio įėjimo link buvo įrengti saulės energijos kolektoriai.

 

Darbuotojai pateikė šimtus energijos taupymo idėjų – nuo paprastų sprendimų, pvz., išjungti pardavimo automatų lemputes, iki surinkimo procesų racionalizavimo. Šalia kelio link pagrindinio įėjimo buvo įrengtos saulės baterijos. Nauji stoglangiai sumažino dirbtinio apšvietimo poreikį. Kavinėse ir rūbinėse buvo sumontuoti saulės energiją naudojantys vandens šildytuvai.

Šios ir kitos iniciatyvos padėjo NRV tapti pirmąja JAV bendrove, gavusia dvigubą sertifikatą iš pirmaujančių pasaulinių ir nacionalinių aplinkosaugos valdymo agentūrų: ISO 50001 standartą ir platinos lygio pripažinimą iš JAV Energetikos departamento pagal „Superior Energy Performance“ programą.

Be energijos taupymo, dabar NRV yra gamykla, į sąvartynus nepristatanti jokių atliekų. Tai reiškia, kad 100 proc. gamybos atliekų yra perdirbamos, kompostuojamos arba paverčiamos elektra.

2014 m. gamykla įgyvendino vieną iš iki šiol ambicingiausių tikslų: pereiti prie neutralios anglies dvideginio atžvilgiu elektros naudojimo. Dabar visa gamyklai reikalinga elektros energija tiekiama iš 13 regiono sąvartynuose išgaunamų metano dujų.

Idėjų lenta

NRV komandos nariai skatinami pateikti energijos taupymo idėjų. Tai yra jų indėlio į nuolatinio tobulinimo kultūrą dalis.

„Turime visada norėti peržengti to, kas įmanoma, ribas, – sako Collignonas. – Tuo pačiu metu turime atsižvelgti į finansinius aspektus ir suprasti, kad tai, kas veiksminga vienoje vietoje, gali būti netinkama kitoje.”

Gamyklos linijose taip pat akivaizdžiai matomas didesnio efektyvumo siekis. Prieš pat naujųjų VNL ir VNR gamybos pradžią gamykla investavo į pažangesnę išpurškiamų dažų pertekliaus valdymo technologiją, kuriai nereikia vandens, o energijos sąnaudos 60 proc. mažesnės. Kalkių milteliai sulaiko purškiamų dažų perteklių, todėl nelieka dažų dumblo, o panaudotos kalkės panaudojamos cemento gamyboje.

Naujasis dažymo cechas ir modernizacija padėjo sumažinti lakiųjų organinių junginių (VOC) išsiskyrimą daugiau kaip 50 proc. Be to, naujajame dažymo ceche buvo pradėtos naudoti naujos dažų purškimo technologijos, kurios leido sumažinti kabinai sunaudojamų dažų kiekį.

Gamyklos komandos taip pat pasinaudojo naujausių pažangių gamybos procesų privalumais laiko ir energijos taupymui. Neseniai NRV kabinų rėmų suvirinimo ceche pradėta naudoti daugiau kaip 50 naujų robotų ir padidintos trimačio spausdinimo apimtys, todėl komponentai pagaminami žymiai greičiau, palyginti su tradicine gamyba.

„Yra keletas su mūsų energijos iššūkiu susijusių veiksnių, – teigia Collignonas. – Vienas jų – žmonių elgesys, pvz., išjungti šviesas paliekant patalpą arba nepalikti pernelyg ilgai tuščiąja eiga veikiančio sunkvežimio variklio. Dar vienas – mūsų gamybos procesų vertinimas. Kuo daugiau akių stebi procesą, tuo daugiau asmenų pastebi tobulintinas vietas, todėl tampa lengviau rasti sprendimus.”

Norint išties prisidėti prie aplinkosaugos, reikia tvirto vadovybės palaikymo, tinkamų sistemų ir technologijų, taip pat visų žmonių įsitraukimo.

Patrickas Collignonas,

„Group Trucks Operations US“

Norėdama pagreitinti energijos vartojimo mažinimo apimtis, gamykla 2011 m. prisijungė prie JAV Energetikos departamento programos „Taupykite energiją dabar“. Tikslas buvo 25 proc. sumažinti energijos sąnaudas per 10 metų – šį uždavinį NRV pasiekė ir viršijo jau po metų. Šiandien darbuotojai dėmesį skiria naujiems aplinkosaugos tikslams. Ieškoma atsinaujinančių energijos šaltinių, kurie pakeistų dabar šildymui naudojamas gamtines dujas. Komanda taip pat ieško būdų energijos gamybai gamykloje, kad galėtų sumažinti išlaidas.

„Norint išties prisidėti prie aplinkosaugos, reikia tvirto vadovybės palaikymo, tinkamų sistemų ir technologijų, taip pat visų žmonių įsitraukimo, – teigia Collignonas. – Didžiuojuosi tuo, ką sugebėjome pasiekti, ir laukiu kito didelio proveržio.”

Pastaba: Spalio 1 d. buvo sukurta nauja Šiaurės Amerikos gamybos struktūra, geriau pritaikyta vietiniams poreikiams. „New River Valley“ gamyklos viceprezidentas Franky Marchandas bus atskaitingas GTO valdybai ir vykdomajam viceprezidentui Janui Ohlssonui. Patrickas Collignonas (nuotraukoje) „Volvo Group“ užims naujas pareigas.

„New River Valley Plant“ gamykla

Perdirbimas

NRV gamykla nuo šiol į sąvartynus nepristato jokių atliekų. Tai reiškia, kad 100 proc. gamybos atliekų yra perdirbamos, kompostuojamos arba paverčiamos elektra.

Gamina modelius VNL, VNR, VNX, VHD ir VAH.
2 400 darbuotojų.
149 000 kvadratinių metrų / 1,6 milijono kvadratinių pėdų po vienu stogu.
Anglies junginių aspektu neutralus elektros naudojimas nuo 2014 m.
Nulio atliekų į sąvartyną statusas nuo 2013 m.

Susijęs turinys

Kaip surenkama „Volvo“ sunkvežimio kabina

Kabinų įrengimo linijoje, esančioje „Volvo Trucks“ sunkvežimių gamykloje Tuvėje, Geteborge, maždaug 900 dalių yra sujungiamos tam, kad būtų pagaminta „Volvo” sunkvežimio kabina. Visa tai atliekama per šešias valandas....

Tikros spalvos

„Volvo Trucks“ dažymo centre visiškai automatizuoti robotai dirba su dažymo specialistų komanda ir padeda užtikrinti, kad kabina būtų nudažyta tolygiai, būtų aukštos kokybės ir tobulos spalvos. ...

Kur gimsta varikliai

Apsilankykite „Volvo“ variklių gamykloje Šiovdėje, Švedijoje, kur gaminami visi jos varikliai, ir susitikite su inžinieriais, dirbusiais su „Euro 6“ projektu....

Filtruokite straipsnius

5 true 5