Trucks

Investavimas į dujas ateities labui

Daugiau nei 25 procentai „Transnugon“ sunkvežimių yra varomi dujomis. Generalinis direktorius Pablo Bordils Montero mano nemažai to pranašumų – ir kalbant apie degalų kainas, ir apie galimybes rasti naujų klientų. „Mūsų tikslas yra turėti vien dujomis varomų sunkvežimių parką, o su naujaisiais „Volvo FH LNG“ tai įmanoma.“
„Volvo FH LNG“ važiuoja per Valensiją.
„Transnugon“ sunkvežimius „Volvo FH LNG“ bandė kelias savaites. „Tai labai reikšmingas žingsnis kuriant dujomis varomus sunkvežimius. Pirmą kartą dujomis varomas sunkvežimis yra toks pats geras kaip dyzelinis“, – teigia Pablo Bordils Montero.

Bendrovė „Transnugon“ įsikūrusi pramoninėje, niekuo neišsiskiriančioje vietovėje iškart už Valensijos ribų, Ispanijos rytinėje pakrantėje. Lankytojus pasitinka kukli ant tvoros kabanti iškaba, o ankstų rytą didžiulį asfaltuotą kiemą galima rasti erdviai pristatytą sunkvežimių. Bendrovės biuras yra keliuose barakus primenančiuose pastatuose, o netoliese yra sunkvežimių plovykla bei nedidelės dirbtuvės.

Iš tiesų nelabai kas leistų įtarti, kad „Transnugon“ yra sparčiai auganti transporto bendrovė, turinti didelių ambicijų. Vos per pustrečių metų bendrovė iš smulkaus šeimyninio verslo, turėjusio kelis klientus ir apie 50 transporto priemonių, išsiplėtė ir dabar turi modernų transporto priemonių parką, kuriame yra 250 sunkvežimių. sunkvežimių skaičius didėja sulig kiekviena diena.

„Priežastis, kodėl taip išaugome, yra ta, kad nebijome prisiimti rizikos ir esame lankstūs. Niekada nesakome „ne“. Jei klientas reikalauja, kad sunkvežimis būtų naujas, perkame jį pernelyg negalvodami apie ateitį. Kadangi mūsų pajėgumai dideli, visada galime patenkinti klientų norus. Jei klientas paprašys pristatyti 25 siuntas į Madridą iki rytojaus, mes tai padarysime“, – teigia vienas iš trijų savininkų, generalinis direktorius Pablo Bordils Montero.

Dauguma jų klientų dirba maisto sektoriuje, todėl „Transnugon“ gabena šaldytą, šviežią ir sausą maistą į parduotuves ir prekybos centrus, dažniausiai regione aplink Valensiją, bet taip pat ir į kitas Ispanijos dalis.
„Tais pačiais maršrutais vykstame beveik kasdien, savo klientus aptarnaujame 24 valandas per parą, kiekvieną savaitės dieną, ištisus metus. Kadangi dirbame su maistu, labai svarbu, jog mūsų transporto priemonės būtų geros būklės ir atvyktų laiku“, – teigia Pablo Bordils Montero.

Prieš pradėdamas dirbti „Transnugon“ prieš trejus metus, Pablo buvo vienas iš bendrovės klientų. Jo žmonos šeimai priklauso bendrovė, tiekianti mineralinį vandenį vienam iš didžiausių Ispanijos maisto tinklų, o „Transnugon“ buvo jų vežėja. Kai „Transnugon“ susidūrė su sunkumais augti reikiamu tempu, savininkai kreipėsi į Pablo ir pasiūlė jam įsitraukti į verslą. „Palaikiau gerus santykius su „Transnugon“, bet nedaug žinojau, kaip veikia logistika. Galiausiai įsigijau trečdalį bendrovės ir tapau jos akcininku.“

Šiandien Pablo Bordils Montero bendrovei vadovauja kartu su dviem broliais – Jorge Núñez González ir José Maria Núñez González, kurių tėvas José Maria Núñez Romero įkūrė „Transnugon“ praėjusio šimtmečio pabaigoje. „Mes nesame tos pačios šeimos nariai, bet jaučiamės tokie esantys. Visi žinome, ką daryti, visi dirbame ir uždirbame po lygiai. Gebėjimas gerai dirbti kartu buvo būtina sąlyga, kad atsidurtume ten, kur esame šiandien.“

Kai Pablo prisijungė prie verslo, prasidėjo didžiųjų pokyčių laikotarpis. Per trumpą laikotarpį visus senus sunkvežimius jis pakeitė naujais. „Turėdami modernias transporto priemones, galėjome savo klientams pasiūlyti geresnį aptarnavimą, todėl gavome daugiau užsakymų ir turėjome galimybę įsigyti daugiau sunkvežimių.“

„Man svarbu išbandyti naujus dalykus ir nuolat tobulėti.

„Transnugon“ pirmuosius dujomis varomus sunkvežimius išbandė tuo metu, kai keitė savo senąjį transporto priemonių parką. Bandymai pavyko ir bendrovė ryžosi vienai iš svarbiausių savo investicijų – įsigyti 30 dujomis varomų sunkvežimių ir nuosavą dujų degalinę.

„Man svarbu išbandyti naujus dalykus ir nuolat tobulėti. Taip pat greitai imu nuobodžiauti, todėl noriu toliau planuoti ir judėti pirmyn. Mūsų dujų degalinė yra to pavyzdys. Radau ją vieną naktį, naršydamas internete. Viskas – dėl smalsumo“, – pasakoja Pablo Bordils Montero.

 

Investuoti į dujomis varomus sunkvežimius buvo nuspręsta grynai dėl ekonominių priežasčių. Tuo metu dyzelino kainos buvo didelės, o dujos kainavo daug pigiau. Nuosava dujų degalinė buvo pelninga investicija. Nors dyzelino kainos krito, dujos vis tiek bendrovei „Transnugon“ atsieina 35 proc. pigiau. Pirkdama dideliais kiekiais, bendrovė gauna daug geresnę kainą, nei sunkvežimiams degalus pildama kitur. Be to, sutaupoma nemažai laiko.

Šiandien „Transnugon“ turi 58 dujomis varomus sunkvežimius, o tai yra daugiau nei ketvirtis viso transporto priemonių parko. Nors investuoti į dujomis varomus sunkvežimius paskatino finansinės priežastys, Pablo mato nemažai kitų privalumų, galėdamas pasiūlyti klientams aplinkai draugiškesnį transportą.
„Mūsų klientai labai vertina dujomis varomus sunkvežimius, taip kuriama pridėtinė vertė, kurią jie gali pristatyti savo rinkodaros komunikacijoje. Dėl miestų taršos problemų ateityje bus taikomi griežtesni apribojimai ir daugiau bendrovių reikalaus gabenimo paslaugas teikti dujomis varomais sunkvežimiais“, – teigia Pablo.

„Volvo FH LNG“ yra pirmasis dujomis varomas sunkvežimis, pasižymintis tokiomis pačiomis charakteristikomis ir važiavimo savybėmis, kaip ir dyzelinu varomi sunkvežimiai.

Pablo tikslas yra ateityje turėti transporto priemonių parką, sudarytą vien iš dujomis varomų sunkvežimių. Po kelias savaites trukusių „Volvo FH LNG“ bandymų ši vizija artėja prie tikrovės. „Volvo FH LNG“ yra pirmasis dujomis varomas sunkvežimis, pasižymintis tokiomis pačiomis charakteristikomis ir važiavimo savybėmis, kaip ir dyzelinu varomi sunkvežimiai. Jis tinka tiek kelionėms į Madridą ir atgal, tiek gabenant trumpesniais atstumais.“

Dabar „Transnugon“ planuoja savo transporto priemonių parką išplėsti, papildydama jį keliais sunkvežimiais „Volvo FH LNG“. Be to, kad sunkvežimis tinka bet kokio tipo gabenimo paslaugoms, didelis privalumas yra mažos degalų sąnaudos. Ispanijos transporto priemonių marža yra maža ir Pablo bendrovei svarbi kiekviena procento dalis.

„Volvo FH LNG“ degalų sąnaudos yra 7–8 procentais mažesnės nei kitų dujomis varomų sunkvežimių. O palyginti su panašiais dyzeliniais sunkvežimiais, skirtumas yra 15 procentų“, – teigia jis. Bendrovės „Transnugon“ orientacija į dujomis varomus sunkvežimius išskiria šią bendrovę iš konkurentų, o Pablo įsitikinęs, kad bendrovė augs ir toliau. 

„Kai pradėjome, sakėme, kad turėsime 100 sunkvežimių, o dabar turime 250. Kai galvoju apie tai, kur esame šiandien ir kokių galimybių turime, nematau jokių ribų. Jei turėsime gerų darbuotojų ir naujų partnerių, manau, kad galėsime tapti didžiausia gabenimo paslaugų bendrove Ispanijoje.“

Trumpai apie „Transnugon“

Įkurta: 1998
Transporto paslaugos: daugiausia regioninės gabenimo paslaugos įvairioms maisto pramonės bendrovėms
Generalinis direktorius: Pablo Bordils Montero
Savininkai: Pablo Bordils Montero, Jorge Núñez González ir José Maria Núñez ­González
2016 m. apyvarta: 12 milijonų eurų
Planuojama 2017 m. apyvarta: 22 milijonai eurų
Darbuotojų skaičius: apie 288
Transporto priemonių parkas: apie 250 sunkvežimių, iš jų 34 yra „Volvo“ sunkvežimiai ir 58 dujomis varomi sunkvežimiai
Išlaikymo trukmė (naudojimas iki pardavimo): treji–penkeri metai