Vokietijos transporto įmonė „Fehrenkötter Transport & Logistik” daugiau nei dvejus metus tikromis savo veiklos sąlygomis bandė septynių didžiųjų Europos sunkvežimių gamintojų  (DAF, Iveco, MAN, Mercedes, Renault Trucks, Scania, Volvo Trucks) modelius.

Nuo pat testo pradžios „Volvo FH 460” rodė puikius rezultatus ir užtikrintai tapo šio testo nugalėtoju. 30 mėnesių ir daugiau nei 2,3 mln. km bandymai atskleidė, kad „Volvo FH” pasižymėjo mažiausiomis vidutinėmis degalų sąnaudomis ir išsiskyrė mažiausia bendrosios nuosavybės kaina (TCO).

Testas

Išsamūs tolimųjų gabenimų bandymai vyko 30 mėnesių, o kiekvienas sunkvežimis įveikė ne mažiau kaip 320 000 km. Vokietijos leidinio „Trans Aktuell” atstovai ir DEKRA ekspertai vertino degalų sąnaudas, transporto priemonės pirkimo kainą, išlaidas remontui bei techninei priežiūrai, prastovų kaštus, vairuotojų atsiliepimus ir likutinę sunkvežimių vertę.

„Volvo FH“ su 460 AG varikliu įtikinamai nugalėjo šiame teste, bandymuose įveikęs kitų šešių eksploataciniuose bandymuose dalyvavusių gamintojų sunkvežimius.

„Volvo FH“ vidutinės degalų sąnaudos buvo 28.93 l/100 km. Tai vienintelis modelis iš visų testo dalyvių, kurio vidutinės degalų sąnaudos buvo mažesnės nei 30 l/100 km. Vertinant bendrąją nuosavybės kainą, šis sunkvežimis „Fehrenkötter“ padėjo sutaupyti nuo 3 000 iki 29 000 eurų.

TRANS AKTUELL

Atsisųskite testo apžvalgą

Sužinokite, kokius netikėtumus po dviejų su puse metų atskleidė "Trans Aktuell” ir „Fehrenkötter” testas.

Atsisiųskite straipsnį (anglų k.)(PDF, 0.7 MB)