Išplėstas „Volvo FE“ variklio galingumo diapazonas.

Dabar iki 350 AG

D8K variklis dabar būna 350 AG galios ir 1 400 didžiausio sukimo momento. Jis išplečia „Volvo FE“ pritaikymo sritį įtraukiant sudėtingą distribuciją, komunalinių paslaugų ir nesudėtingos statybos transportą. Vienas sunkvežimis su dviem arba trimis važiuoklėmis, su priekaba arba be jos – „Volvo FE“ turi reikiamą galią ir sukimo momentą. 

D5K ir D8K varikliai paruošti alternatyviems degalams

Pasirengęs alternatyviesiems degalams

Vienas sunkvežimio modelis. Daugybė degalų. „Volvo FE“ leidžia rinktis iš kelių alternatyvių degalų, tinkančių jūsų užduotims. Ir padeda aplinkai.

CNG
Sumažinkite CO2 emisiją iki 70 %. Ir palaikykite našumą. 9 l suslėgtųjų gamtinių dujų (CNG) variklis pasižymi 320 AG ir 1 356 Nm sukimo momentu.

HVO
Visi D8K varikliai naudoja sintetinį dyzeliną – HVO (hidrogenizuotus augalinius aliejus). Tam pačiam sunkvežimiui taip pat galite naudoti įprastus dyzelinius degalus.

RME
Vienas D8K320 variklio modelis gali naudoti gryną biodyzeliną – RME (rapsų sėklų aliejaus metilo esterius).

„Volvo FE“ variklį charakterizuoja plati ir lygi sukimo momento kreivė

PAŽVELKITE Į MŪSŲ KREIVES

Puikus sukimo momentas esant mažiems sūkiams. Puikus atsakas ir didžiausias iki 1 400 Nm sukimo momentas. Palyginkite mūsų sukimo momento kreives ir pamatysite skirtumą. Įlipkite į kabiną ir patys pajauskite – neįtikėtinas greitėjimas, puikus valdomumas judant mažu greičiu ir aukščiausios klasės trauka.

Peržiūrėkite jėgos agregatų specifikacijas
Galios perdavimo įtaisai Jūsų krovinių kilnojimo įrangai

PTO

Aprūpinkite galia krovinių tvarkymo įrangą. PTO įtaisai perduoda variklio galią atskiriems priedams, pavyzdžiui, kranui arba betono maišyklei. Su „Volvo FE“ galima naudoti įvairius PTO įtaisus, kurie gali būti pritaikyti jūsų reikmėms.

Peržiūrėkite galios perdavimo įtaisų specifikacijas

Švaresni, ekologiškesni varikliai

Mūsų „Euro 6“ varikliai – tai didžiulis šuolis švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Jų galia ir degalų naudojimo efektyvumas nesiskiria nuo „Euro 5“ modelių, bet mums pavyko kietųjų dalelių emisiją sumažinti dvigubai, o azoto oksidų – beveik 80 %.

„Volvo“ „Euro 6“ sprendimas

Kaip tai veikia

1. Variklis
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.

2. 7-asis purkštukas
Specialus dyzelino purkštukas yra naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina dyzelino dalelių filtro efektyvumą ir gerą SCR veikimą.

3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris dyzelino dalelių filtrui reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.

4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir išsaugo kietąsias daleles, kurios vėliau sudeginamos automatinės regeneracijos proceso metu. Regeneracija vykdoma automatiškai, jums nereikia imtis jokių veiksmų.

5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.

6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš dujoms patenkant į išmetimo vamzdį. Jo metu likęs amoniakas (NH3) pašalinamas.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Galios kelionė

Patirkite greitą D8K variklio atsaką patys. Raktelius turi vietinis „Volvo Trucks“ prekybos atstovas.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška