„Volvo FE“ jėgos agregatų specifikacijos

  • Variklių gama
  • „I-Shift“
  • „I-Shift“ programinės įrangos paketai
  • Mechaninės pavarų dėžės
  • Galinės ašys
  • Galinių ašių perdavimo santykiai
  • PTO
  • Alternatyvūs degalai

Pasirengęs alternatyviesiems degalams

Visų galios lygių D8K varikliai sertifikuoti sintetiniam dyzelinui (HVO) naudoti. Yra mūsų D8K 320 variklio variantas, kuris naudoja gryną biodyzeliną (B100) ir yra sertifikuotas „Euro 6“. Tai puikus pasirinkimas, jei jums rūpi aplinka, ir norite pasinaudoti įvairiomis rinkoje teikiamomis paskatomis.  

Varikliai

  D8K
Cilindrų skaičius 6
Darbinis tūris 7,7 dm3
Eiga 135 mm
Cilindro skersmuo 110 mm
Suspaudimo laipsnis 17.5:1
Ekonomiškų sūkių diapazonas 1 000–1 700 sūk./min
Stabdymo varikliu jėga (2 800 sūk./min.) 120 kW
Kompresinio stabdžio galia (2 800 sūk./min.) 170 kW
Alyvos filtrai 1
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą 25,5 l
Aušinimo sistemos bendrasis tūris 17 l

Alyvos keitimo intervalas
Iki 100 000 kilometrų arba kas dvejus metus (vykdant tolimuosius reisus): 75 000 km arba kartą per dvejus metus (distribuciniai darbai), naudojant VDS4.

Išankstinės sąlygos, keliamos degalams
EN 590 (ES norma), maks. 10 ppm sieros

Prie variklio tvirtinamas galios nuėmimo įtaisas
Santykis 1:1, sukimo momentas 600 Nm tiek važiuojant, tiek stovint.

Biodyzelino versija
Galima rinktis D8K320 biodyzelino (B100) versiją, sertifikuotą „Euro 6“. Norėdami sužinoti apie techninės priežiūros intervalus, susisiekite su „Volvo“ tiekėju.

 

D8K – GALIA / SUKIMO MOMENTAS

D8K – GALIA / SUKIMO MOMENTAS

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

  D8K250 (184 kW)  
  Didžiausias galingumas esant 2 100 sūk./min. 250 AG
  Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 700 sūk./min 950 Nm
  D8K280 (206 kW)  
  Didžiausias galingumas esant 2 100 sūk./min. 280 AG
  Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 700 sūk./min 1 050 Nm
  D8K320 (235 kW)  
  Didžiausias galingumas esant 2 100 sūk./min. 320 AG
  Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 600 sūk./min 1 200 Nm
  D8K350 (258 kW)  
  Didžiausias galingumas esant 2 200 sūk./min. 350 AG
  Didžiausias sukimo momentas esant 1 200–1 600 sūk./min 1 400 Nm

„I-Shift“

„I-Shift“ yra visiems sunkvežimiams skirta „Volvo“ pavarų dėžė su automatine pavarų perjungimo sistema. Pagarsėjusi dėl greito pavarų perjungimo, ji padidina komfortą vairuotojui ir sumažina degalų sąnaudas. Gamykloje gali būti sumontuotas galios nuėmimo įtaisas arba avarinis vairo stiprintuvo siurblys. Specialioms eksploatavimo sąlygoms galima užsakyti papildomą pavarų dėžės alyvos aušintuvą. „I-Shift“ manevruojama rankenėle, kuri įtaisyta už vairo.

„Volvo FE“ skirti programinės įrangos paketai

„Basic“ (TP-BAS)
Bazinė programinė įranga yra skirta naudoti atliekant daugelį gabenimo užduočių.

„Distribution & Construction“ (TP-DICON)
Geresnis našumas sudėtingesnėmis sąlygomis, pvz., atliekant sudėtingą manevrą.

„Fuel Economy“ (TP-FUEC) Skirta vairavimui optimizuoti, kad būtų taupiai naudojami degalai tolimojo gabenimo maršrutuose.

„I-Shift“ programinės įrangos paketai

Funkcijos TP-BAS TP-DICON TP-FUEC
„Basic Shift Strategy“
„Performance Shift“
„Basic Gear Selection Adjustment“
„Gearbox Oil Temperature Monitor“
„Enhanced Shift Strategy“  
„Launch Control“  
„I-Roll“    
„Kick-down“ sustabdymas / aktyvinimas    
Papildomos funkcijos      
„Enhanced PTO Functions“
Patobulintasis pavarų parinkimo reguliavimas, įskaitant žemesnės pavaros perjungimo iki galo paspaudžiant akceleratorių funkciją

Mechaninės pavarų dėžės

Mechaninės pavarų dėžės yra valdomos naudojant vairo stiprintuvą. Trumpa pavarų svirtis, įtaisyta ant tunelio, nevibruoja, o pavaros perjungiamos greitai ir tiksliai. Automatinė pavarų dėžė yra valdoma mygtukais. Visos pavarų dėžės gali būti komplektuojamos su galios nuėmimo įtaisu.

Automatizuotos pavarų dėžės

Tipas   Pavarų skaičius Didžiausias sukimo momentas Bendroji junginio masė D8K250 D8K280 D8K320 D8K350
AT2412F „I-Shift“ 12 2 400 Nm 44 t

Mechaninės pavarų dėžės

Tipas   Pavarų skaičius Didžiausias sukimo momentas Bendroji junginio masė D8K250 D8K280 D8K320 D8K350
ZTO1006 Mechaninė 6 1 050 Nm 32 t    
ZTO1109 Mechaninė 9 1 200 Nm 44 t

Automatinės pavarų dėžės

Tipas   Pavarų skaičius Didžiausias sukimo momentas Bendroji junginio masė D8K250 D8K280 D8K320 D8K350
AL306 Automatas 6 1 300 Nm 32 t

Galinės ašys

Tipas Ašių Pavara Didžiausias sukimo momentas Didžiausia ašies apkrova Bendroji junginio masė
Su viengubu reduktoriumi          
RSS1344C Vienguba Hipoidinė 2600 Nm 13 t 44 t
RTS2370A Tandeminės Hipoidinė 3550 Nm 23 t 70 t
Stebulių reduktoriai          
RSH1370F Vienguba Spiralinė nuožulni 3550 Nm 13 t 70 t
RTH2180C Tandeminės Hipoidinė 1 200 Nm 21 tona 80 tonų

Galinių ašių perdavimo santykiai

RSS1344C RTS2370A RSH1370F RTH2180C
2.64:1 3.09:1 3.76:1 2.96:1
2.85:1 3.40:1 4.12:1 3.08:1
3.08:1 3.78:1 4.55:1 3.22:1
3.36:1 4.13:1 4.67:1 3.36:1
3.70:1 4.50:1 5.41:1 3.52:1
4.11:1 5.14:1 6.18:1 3.70:1
4.63:1 5.67:1 7.21:1 3.89:1
5.29:1 6.17:1   4.12:1
6.17:1     4.35:1
      4.62:1
      4.82:1
      5.12:1
      5.43:1
      5.86:1
      6.31:1

PTO

  GNĮ variantas Tipas Greičio santykis Didž. sukimo momentas (Nm) Sukimasis
ZTO1006 PTR-ZF4 Mova 1:1,699 320 Toks pats 
  PTR-ZF5 Siurblys 1:1,699 320 Toks pats
  PTR-FH5 Mova 1:0,963 450 Toks pats
  PTR-PH4 Siurblys 1:0,963 450 Toks pats
           
ZTO1109 PTR-ZF2 Mova 1:1,903 410 Toks pats
  PTR-ZF3 Siurblys 1:1,903 410 Toks pats
  PTR-FH1 Mova 1:0,970 800 Inversinis 
  PTR-PH1 Siurblys 1:0,970 800 Inversinis 
  PTR-FH2 Mova 1:1,253 430 Toks pats
  PTR-PH2 Siurblys 1:1,253 430 Toks pats
  PTR-FH5 Mova 1:1,778 450 Toks pats
  PTR-PH4 Siurblys 1:1,778 450 Toks pats
  PTRA-PH1* Siurblys 1:0,970 600 Inversinis 
  PTRA-PH2* Siurblys 1:1,253 430 Toks pats
           
 AT2412F PTRD-D1D (TPTT730) Mova 1:1,292–1,645 730 Inversinis 
  PTRD-D1D (TPTT730) Siurblys 1:1,292–1,645 730 Toks pats
  PTRD-D1D (TPTT870) Mova 1:1,040–1,325 870 Inversinis 
  PTRD-D1D (TPTT870) Siurblys 1:1,040–1,325 870 Toks pats
  PTR-FH1 Mova 1:0,705–0,897 1000 Inversinis 
  PTR-PH1 Siurblys 1:0,705–0,897 1000 Inversinis 
  PTR-FH2 Mova 1:0,910–1,159 430 Toks pats
  PTR-PH2 Siurblys 1:0,910–1,159 430 Toks pats
           
AL306 PR-HP4T Siurblys 1:1,401 400 Toks pats
  PR-HP4TL Siurblys 1:1,139 400 Toks pats
  PR-HP6TH Siurblys 1:1,401 600 Toks pats
  PR-HP6TL Siurblys 1:1,139 600 Toks pats
           
D8K PTER1400 Mova 1:1,000 600** Inversinis 
  PTER-DIN Siurblys 1:1,000 600** Inversinis
  PTER-100 Mova 1:1,000 600** Inversinis

*Pasirenkamas papildomas GNĮ, skirtas PTR-ZF2 / ZF3
**Su AT2412F, maks. sukimo momentas važiuojant – 150 Nm

Parsisiųsti

Jėgos agregatų specifikacijos

Atsisiųskite visas transmisijos specifikacijas PDF formatu. Parsisiųsti(PDF, 3.1 MB)
Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Pamatykite „Volvo FE“ iš arčiau

Susikomplektuokite idealų sunkvežimį. Visa tai padaroma pas vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška