Puikiai tinka gabenti atliekas ir išvežioti prekes po miestą

Iš išorės jis atrodo panašiai kaip įprastas „Volvo FE“. Tačiau po naujojo „Volvo FE CNG“ gaubtu slypi naujasis „Euro 6“ variklis, varomas tik suslėgtomis gamtinėmis dujomis arba pageidautina – suslėgtomis biodujomis, naudojant uždegimo žvakių technologiją.

Be to, jis turi automatinę transmisiją. Taigi, galite tikėtis tokių pačių našumo ir vairavimo charakteristikų, kuriomis pasižymi įprastas „Volvo FE“. Tačiau šis sunkvežimis idealiai pritaikytas trumpoms kelionėms, kai tenka dažnai sustoti ir vėl pradėti važiuoti, – taip būna vežant atliekas ir išvežiojant prekes po miestą. 

Daugelyje viso pasaulio miestų ieškoma alternatyvų dyzeliniams sunkvežimiams. Norint laimėti konkursus – ypač atliekų tvarkymo srityje, dažnai reikalaujama naudoti degalus iš atsinaujinančių šaltinių. Sukūrę „Volvo FE CNG“, dabar miesto aplinkoje dirbančioms bendrovėms galime pasiūlyti sunkvežimį, kurio poveikis aplinkai gerokai mažesnis.

Christina Eriksson

„Volvo Trucks“ alternatyvių jėgos agregatų skyriaus vadovė

Metano dujų degimas yra visiškai bekvapis. Be to, išsiskiria labai mažai žalingų dalelių. Kai metanas gaunamas iš biodujų – t. y. iš organinių medžiagų – išmetamo anglies dioksido kiekis, palyginti su dyzeliniu sunkvežimiu, sumažinamas iki 70 procentų. 

Iš tiesų kietųjų dalelių išsiskiria tiek mažai, kad reikia tik trigubo katalizatoriaus. Dalelių filtro nereikia. Taip pat nereikia pridėti „AdBlue“. 

FE CNG skirtas „Euro 6“ variklis

Tobulinant degalus, sukuriamos ir funkcijos, dėl kurių visi „Volvo FE“ tampa galingais ir patikimais sunkvežimiais.

FE CNG „Euro 6“ variklis. 
Variklio galia: 320 AG. Sukimo momentas: 1 356 Nm. „Volvo FE CNG“ galima įsigyti su 2 x 4 arba 2 x 3 dujų bakais. Suslėgtųjų dujų bakai montuojami abiejose važiuoklės pusėse. Kai vairuojama optimaliai, atliekant nesudėtingas distribucijos užduotis galima nuvažiuoti net 400 kilometrų, o renkant atliekas – iki 250 kilometrų.

Automatinė transmisija
„Volvo FE CNG“ turi ne tik naująjį dujinį variklį, bet ir automatinę transmisiją. Todėl šiame sunkvežimyje užtikrinamas toks pat produktyvumo ir našumo lygis kaip ir įprastame „Volvo FE“.

Metano dujos yra degalai, kurie ilgalaikėje perspektyvoje taps tvaria dyzelino alternatyva. Dabar laikas veikti skirtingiems visuomenės veikėjams ir sukurti taisykles bei tinkamas sąlygas teigiamai plėtrai.

Larsas Mårtenssonas

„Volvo Trucks“ aplinkosaugos skyriaus direktorius

„Volvo FE CNG“ variklio kreivė

G9K320 – galia / sukimo momentas

„Volvo FE CNG“ (CNG – suslėgtos gamtinės dujos) sukurtas užduotims, kai tenka nuvažiuoti mažus atstumus ir dažnai sustoti / vėl pradėti važiuoti.

Variklis

  G9K320
Didžiausia galia esant 2 000–2 100 sūk./min. 320 AG (239 kW)
Didž. sūkių skaičius 2 200 sūk./min.
Didžiausias sukimo momentas esant 1 300–1 400 sūk./min. 1 356 Nm
Cilindrų skaičius 6
Darbinis tūris 8,9 dm3
Eiga 144,5 mm
Cilindro skersmuo 114 mm
Suspaudimo laipsnis 12:1
Ekonomiškų sūkių diapazonas 1 200–1 700 sūk./min.
Alyvos filtras Visasrautis
Tepimo sistemos talpa 27,6 l
Aušinimo sistemos talpa 12,4 l
Sausoji masė (bazinio variklio) 373 kg
Sistemos įtampa, variklis 12 V
Sistemos įtampa, sunkvežimis ir starteris 24 V
VT

Išbandykite patys

Vietinis „Volvo Trucks“ prekybos atstovas yra pasirengęs su jumis aptarti „Volvo FE CNG“ funkcijas ir pranašumus.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška