Naujasis „Volvo FE CNG“
Galingi. Našus. Švarus. „Volvo FE“ su dujiniu varikliu – idealus atliekų gabenimui ir miesto distribucijai.

Iš išorės jis atrodo panašiai kaip įprastas „Volvo FE“. Tačiau po naujojo „Volvo FE CNG“ gaubtu slypi naujasis „Euro 6“ variklis, varomas tik suslėgtomis gamtinėmis dujomis arba pageidautina – suslėgtomis biodujomis, naudojant uždegimo žvakių technologiją.
Be to, jis turi automatinę transmisiją. Taigi, galite tikėtis tokių pačių našumo ir vairavimo charakteristikų, kuriomis pasižymi įprastas „Volvo FE“. Tačiau šis sunkvežimis idealiai pritaikytas trumpoms kelionėms, kai tenka dažnai sustoti ir vėl pradėti važiuoti, – taip būna vežant atliekas ir išvežiojant prekes po miestą.
Daugelyje viso pasaulio miestų ieškoma alternatyvų dyzeliniams sunkvežimiams. Norint laimėti konkursus – ypač atliekų tvarkymo srityje, dažnai reikalaujama naudoti degalus iš atsinaujinančių šaltinių. Sukūrę „Volvo FE CNG“, dabar miesto aplinkoje dirbančioms bendrovėms galime pasiūlyti sunkvežimį, kurio poveikis aplinkai gerokai mažesnis.„Volvo Trucks“ alternatyvių jėgos agregatų skyriaus vadovė
Metano dujų degimas yra visiškai bekvapis. Be to, išsiskiria labai mažai žalingų dalelių. Kai metanas gaunamas iš biodujų – t. y. iš organinių medžiagų – išmetamo anglies dioksido kiekis, palyginti su dyzeliniu sunkvežimiu, sumažinamas iki 70 procentų.
Iš tiesų kietųjų dalelių išsiskiria tiek mažai, kad reikia tik trigubo katalizatoriaus. Dalelių filtro nereikia. Taip pat nereikia pridėti „AdBlue“.

Tobulinant degalus, sukuriamos ir funkcijos, dėl kurių visi „Volvo FE“ tampa galingais ir patikimais sunkvežimiais.
FE CNG „Euro 6“ variklis.
Variklio galia: 320 AG. Sukimo momentas: 1 356 Nm. „Volvo FE CNG“ galima įsigyti su 2 x 4 arba 2 x 3 dujų bakais. Suslėgtųjų dujų bakai montuojami abiejose važiuoklės pusėse. Kai vairuojama optimaliai, atliekant nesudėtingas distribucijos užduotis galima nuvažiuoti net 400 kilometrų, o renkant atliekas – iki 250 kilometrų.
Automatinė transmisija
„Volvo FE CNG“ turi ne tik naująjį dujinį variklį, bet ir automatinę transmisiją. Todėl šiame sunkvežimyje užtikrinamas toks pat produktyvumo ir našumo lygis kaip ir įprastame „Volvo FE“.
Metano dujos yra degalai, kurie ilgalaikėje perspektyvoje taps tvaria dyzelino alternatyva. Dabar laikas veikti skirtingiems visuomenės veikėjams ir sukurti taisykles bei tinkamas sąlygas teigiamai plėtrai.„Volvo Trucks“ aplinkosaugos skyriaus direktorius

G9K320 – galia / sukimo momentas
„Volvo FE CNG“ (CNG – suslėgtos gamtinės dujos) sukurtas užduotims, kai tenka nuvažiuoti mažus atstumus ir dažnai sustoti / vėl pradėti važiuoti.
Variklis
G9K320 | |
---|---|
Didžiausia galia esant 2 000–2 100 sūk./min. | 320 AG (239 kW) |
Didž. sūkių skaičius | 2 200 sūk./min. |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 300–1 400 sūk./min. | 1 356 Nm |
Cilindrų skaičius | 6 |
Darbinis tūris | 8,9 dm3 |
Eiga | 144,5 mm |
Cilindro skersmuo | 114 mm |
Suspaudimo laipsnis | 12:1 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 1 200–1 700 sūk./min. |
Alyvos filtras | Visasrautis |
Tepimo sistemos talpa | 27,6 l |
Aušinimo sistemos talpa | 12,4 l |
Sausoji masė (bazinio variklio) | 373 kg |
Sistemos įtampa, variklis | 12 V |
Sistemos įtampa, sunkvežimis ir starteris | 24 V |