Dyzelinio variklio sukimo momento kreivė

Pažvelkite į mūsų kreives

Puikus sukimo momentas esant mažiems sūkiams. Itin platus maksimalaus sukimo momento intervalas. Ir pikinis sukimo momentas, persidengiantis su pikine galia vidutinių sūkių intervale. Palyginkite mūsų sukimo momento kreives ir pamatysite skirtumą. Įlipkite į kabiną ir patys pajauskite – neįtikėtina akceleracija, neprilygstama trauka ir malonus, ekonomiškas važiavimas įprastu greičiu. 

Efektyviai naudojant degalus pinigai lieka jūsų kišenėje, tai skatina tvarumą

Neginčijamas degalų naudojimo efektyvumas

Centrinio išdėstymo vertikalūs purkštukai. Optimalios formos degimo kamera. Greitai ir tiksliai veikianti EMS valdoma įpurškimo sistema. Didelis dujų užpildymo koeficientas. Priežastis, dėl kurių mūsų varikliai taip taupiai naudoja degalus, galėtume vardinti dar ilgai. Bet svarbiau yra teigiamas tų variklių poveikis jūsų finansiniams rodikliams. Ir aplinkai. 

VEB+ variklinis stabdys ir jo išskirtinio dizaino skirstomasis velenas

„Volvo“ variklinis stabdys – VEB+

Mūsų patentuotas variklinis stabdys VEB+ dėl unikalios skirstomojo veleno konstrukcijos absorbuoja iki 375 kW (510 AG) D13 variklyje ir iki 470 kW (639 AG) D16 variklyje. Kai jis naudojamas kartu su mūsų transmisijos sistema „I-Shift“ ir išmaniu autopilotu, galite išlaikyti didesnį vidutinį greitį nepakenkdami saugumui ar degalų ekonomijai.

Švaresni, ekologiškesni varikliai

Mūsų „Euro 6“ varikliai – tai didžiulis šuolis švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Jų galia ir degalų naudojimo efektyvumas nesiskiria nuo „Euro 5“ modelių, bet mums pavyko kietųjų dalelių emisiją sumažinti dvigubai, o azoto oksidų – beveik 80 %. 

Mūsų „Euro 6“ sprendimas: apžvalga

Kaip veikia mūsų „Euro 6“ sprendimas

1. Variklis 
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.

2. Septintas purkštukas
Specialus dyzelino purkštukas naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina DPF efektyvumą ir gerą SCR veikimą.

3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris DPF reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.

4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir saugo kietąsias daleles (PM) tol, kol jos bus sudegintos regeneracijos metu. Regeneracija vyksta automatiškai – Jums nereikia imtis jokių veiksmų.

5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.

6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš patenkant dujoms į išmetimo vamzdį. Jo metu pašalinamas likęs amoniakas (NH3).

„Volvo FH“ su aštuoniais skirtingais galios variantais

Rinkitės galią, kokios norite

Rinkitės iš aštuonių skirtingų galios variantų. Turime keturis 13 litrų (D13) ir keturis 16 litrų (D16) variklius.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Daugiau galios. Mažiau degalų

Įsitikinkite mūsų variklių galia ir ekonomiškumu aplankę vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška