Sunkvežimis iš anksto žino apie laukiančius kelio nuolydžius ir įkalnes, todėl duoda signalą varikliui ir pavarų dėžei „I-Shift“, kaip geriausiai išnaudoti sunkvežimio kinetinę energiją, sutaupyti degalų ir sumažinti CO2 emisiją.

Andersas Erikssonas

„Volvo Trucks“ „I-See“ kūrėjas

Vaizdo siužetas, kaip veikia „I-See“

„I-See“ sutaupymai

Sužinokite, kiek „I-See“ gali jums sutaupyti.

Kaip tai veikia

Artėjant prie įkalnės, sunkvežimis iš bendros duomenų bazės atsisiunčia informaciją apie kelio topografiją. Paskui, remiantis šia informacija, yra atliekami šeši skirtingi veiksmai, kad būtų kuo geriau išnaudota sunkvežimio kinetinė energija ir degalų sąnaudos sumažintos iki 5 %.

Patyrę vairuotojai moka daryti tai patys. Tačiau vairuojant sunkvežimį aštuonias valandas iš eilės, į darbo pabaigą tam tikriausiai nebeskiriama tiek dėmesio. Tad kai kopimu į kalvas rūpinasi „I-See“, galite sutelkti dėmesį į kitus vairavimo aspektus.

 Su debesimi sujungta „I-See“

Esate sujungti su debesimi

Jums važiuojant, „I-See“, pasitelkdama GPRS / 3G technologiją, siunčiasi duomenis apie jūsų kelyje laukiančias kalvas. Jeigu privažiuojate kalvą, kurios duomenų bazėje (arba „I-See“ darbinėje atmintyje) nėra, „I-See“ užfiksuoja informaciją apie tą kalvą ir įkelia ją į duomenų bazę, kad ja galėtų pasinaudoti kitas „I-See“ naudotojas. Tokia kolektyviškai kaupiama informacija leidžia sutaupyti nemažai degalų – netgi važiuojant nauju maršrutu.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Esate nusiteikę sutaupyti daugiau?

Aplankykite vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą ir susipažinkite su visomis degalus taupančiomis ypatybėmis bei paslaugomis.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška