„Volvo FH“ važiuoklių specifikacijos

  • Važiuoklės aukštis
  • Didžiausia priekinės ašies apkrova
  • Galinė pakaba
  • Sukabinimo aukštis, vilkikai
  • Sukabinimo įtaisai
  • Degalų bakai
  • „AdBlue“ bakai
  • Balnai
  • Nepriklausoma priekinė pakaba
  • „Volvo" dinaminio vairavimo sistema
  • Papildomos ašys
  • Papildomos stumiamosios ašys
  • Stabdžiai

Važiuoklės aukštis

Itin žema (vilkikas) maždaug 810 mm
žema maždaug 850 mm
„Medium“ maždaug 900 mm
aukšta maždaug 1 000 mm
Itin aukšta maždaug 1 200 mm

Didžiausia priekinės ašies apkrova (tonomis)

  Pneumatinė Linginė
„X-Low“ 7.5 -
žema 8 -
„Medium“ 9* 9
aukšta 9 10/18**
Itin aukšta - 10/20**
* Su nepriklausoma priekine pakaba 8.5
** Su dvigubomis priekinėmis ašimis (FAA20 / FAA21)

Galinė pakaba

Tipas Ašys Pakaba Ašies / galinio vežimėlio apkrova Reduktorius Papildoma velkamoji / stumiamoji ašys
Vienguba          
RAD-L90 4×2 Parabolinė / kelių lingių 13 t Viengubas / stebulės  
RAD-GR 4×2 Pneumatinė 11,5/13 t Viengubas / stebulės  
RAD-G2 4×2 Pneumatinė (darbui statybose) 13 t Stebulės  
           
Vežimėlis          
RADT-GR 6×2 Pneumatinė 19 / 20,5 / 22,5 / 23 t Viengubas / stebulės Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)
RAPD-GR 6×2 Pneumatinė 19/22 t Viengubas / stebulės Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)
RADD-G2 6×4/8×4 Pneumatinė (darbui statybose) 21 / 23 / 26 t Viengubas / stebulės  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabolinė 21 t Viengubas / stebulės  
RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolinė / įprastinė linginė 23/26 t Viengubas / stebulės  
RADD-TR2 6×4/8×4 Įprastinė linginė 26 / 32 t Stebulės  
RADD-GR 6×4/8×4 Pneumatinė 21 / 23 / 26 t Viengubas / stebulės  
RAPDT-GR 8×2 Pneumatinė 27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t Viengubas / stebulės Stumiamoji (vairuojamoji) ir papildoma velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys
RADDT-GR 8×4/10×4 Pneumatinė 27 / 33 / 36 t Viengubas / stebulės Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji)
RAPDD-GR 8×4 Pneumatinė 27 / 30,5 / 32 / 35 t Viengubas / stebulės Stumiamoji ašis (vairuojamoji)
RADDT-G2 8×4/10×4 Pneumatinė (darbui statybose) 27 / 33 / 36 t Viengubas / stebulės Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji)

Balno aukščiai

Ratų konfigūracija Važiuoklės aukštis Pakaba Rėmo aukštis 5W aukštis* Padanga Mažiausias sukabintuvo aukštis Nominalus važiavimo aukštis**
4×2 „X-Low“ RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  „X-low“ RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  žema RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  „Medium“ RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  „Medium“ RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  aukšta RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  aukšta RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 žema RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  „Medium“ RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  „Medium“ RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  aukšta RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  „Medium“ RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  „Medium“ RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  aukšta RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  aukšta RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 aukšta RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 aukšta RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
* + 60 mm tvirtinimo aukščio
** Apytikslis aukštis

Sukabinimo įtaisai
Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojamas sukabinimo įtaisas, skirtas priekabai, kurios ašys sutampa su jos svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

Degalų bakai
Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4×2 vilkiko degalų bako talpa yra 1 480 litrų.

„AdBlue“ bakai
32–100 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.

Balnai
Patvirtinta iki 36 tonų leistina balno apkrova. Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės tėra tik apie 140 mm. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.

Stabdžiai
EBS (elektronikos valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Atnaujinkite stabdžių sistemą, pridėdami „EBS Medium“ paketą ar bet kurį papildomą sprendimą.

Nepriklausoma priekinė pakaba
Nepriklausoma priekinė pakaba leidžia ratams judėti vertikaliai nepriklausomai vienas nuo kito, tai užtikrina išskirtinio valdomumo savybes. Galite rinktis 4x2 ir 6x2 konfigūracijai, tuo tarpu ašių apkrova siekia 8,5 tonos. Nepriklausomą priekinę pakabą dabar galima naudoti kartu su „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema.

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema
Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairas natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis.
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema dabar gali būti naudojama visoms ašių konfigūracijoms, įskaitant sunkvežimius su dvigubomis priekinėmis ašimis. Be to, ji gali būti derinama su nepriklausoma priekine pakaba.

Sudvejintos ašies pakėlimas
Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant tandeminės važiuoklės sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai.
Sudvejintos ašies pakėlimo ypatybė prieinama 6x4 ir 8x4 konfigūracijoms (su tandemine važiuokle) su diskiniais stabdžiais.

Papildomos velkamosios ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 7,5, 9,5, 10 arba 15 tonų.

Stumiamosios ašys
Vilkikams ir kėbuliniams sunkvežimiams galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 tonos.

EBS „MEDIUM“

EBS būsenos valdymas
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.

Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio
sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.

Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Skirta tik diskiniams stabdžiams.)

Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus
akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

PAPILDOMOS FUNKCIJOS

„Stretch Brake“
Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.

ESP (elektroninė stabilumo programa)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESP atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose, taip pat daugelyje mūsų keturašių ir penkiaašių sunkvežimių.

Avarinio stabdymo žibintas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.

Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 680 kW.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Jums patinka? Važiuokite

Vienintelis būdas iš tiesų pajausti mūsų naująją dinamišką važiuoklę yra sėsti prie vairo. Raktelius turi vietinis „Volvo Trucks“ prekybos atstovas.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška