Čia rasite „Volvo FH“ linijos jėgos agregatų specifikacijas.

  • Varikliai
  • „I-Shift“
  • „I-Shift“ programinės įrangos paketai
  • „I-Shift Dual Clutch“
  • Galinės ašys
  • Galinių ašių perdavimo santykiai
  • Jėgos agregatų deriniai
  • PTO

Varikliai

  D13K   D16K 
Emisijos standartas  „Euro 6“   „Euro 6“ 
Cilindrų skaičius  6
Darbinis tūris  12,8 dm³  16,1 dm³ 
Eiga  158 mm.  165 mm. 
Cilindro skersmuo  131 mm.  144 mm.
Suspaudimo laipsnis  17.0:1  16.0:1
Ekonomiškų sūkių diapazonas  900–1 400 aps./min  950–1 400 sūk./min
Išmetimo vamzdį ribojančio stabdžio galia 200 kW (2300 sūk./min) 230 kW (2200 sūk./min)
VEB+ stabdymo galia  375 kW (2300 sūk./min) 470 kW (2200 sūk./min)
VEB+  papildoma įranga papildoma įranga 
Alyvos filtrai  2 visasraučiai, 1 lygiagretus   2 visasraučiai, 1 lygiagretus 
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą  33 l  42 l 
Aušinimo sistemos bendrasis tūris  38 l  48 l 

Reikalavimai degalams

Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros)
2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)

 

Alyvos keitimo intervalas

Naudojant VDS4 alyvą – iki 100 000 km arba kartą per metus. 

Prie variklio tvirtinamas galios nuėmimo įtaisas

  Sukimo momentas  Perdavimo santykis 
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1 000 Nm*  1.26:1
*Sukimo momentas važiavimo ir stovėjimo metu.
D13K – galia / sukimo momentas

D13K – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal EC 582/2011

D13K420 (309 kW)   
Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min  420 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 860–1 400 aps./min  2100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min  460 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 400 aps./min  2300 Nm  
D13K500 (368 kW)   
Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min  500 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min  2500 Nm 
D13K540 (397 kW)   
Didžiausia galia esant 1 450–1 800 aps./min  540 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 450 aps./min  2600 Nm 
D16K – galia / sukimo momentas

D16K – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D16K550 (405 kW)   
Didžiausia galia esant 1 350–1 900 aps./min  550 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 350 aps./min  2800 Nm*
D16K550 (405 kW)   
Didžiausia galia esant 1 350–1 900 aps./min  550 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 350 aps./min  2900 Nm 
D16K650 (479 kW)   
Didžiausia galia esant 1 450–1 900 aps./min  650 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 450 aps./min  3150 Nm 
D16K750 (552 kW)   
Didžiausia galia esant 1 600–1 800 aps./min  750 AG 
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 400 aps./min  3550 Nm 
* Galima pasirinkti tik 550 AG varikliui su mechanine pavarų dėže
„I-Shift“

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas retarderis, galios nuėmimo įtaisas, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas.

Specifikacijos

Tipas Aukščiausia pavara Variklio sukimo momentas (Nm) Bendroji autotraukinio masė (tonos)
AT2412F
Tiesioginė  2400 44
AT2612F
Tiesioginė  2600 100
ATO2612F
Greitinančioji  2600 100
AT2812F
Tiesioginė  2800 60
ATO3112F
Greitinančioji  3150 100
ATO3512F Greitinančioji 3550 100

„I-Shift Dual Clutch“ specifikacijos

Tipas  Aukščiausia pavara  Variklio sukimo momentas (Nm) Bendroji autotraukinio masė (tonos)
SPO2812 Greitinančioji 2800 80

„I-Shift“ programinės įrangos paketai

Pagrindinė versija („TP-BAS”)
„TP-BAS” – tai standartinis programinės įrangos paketas, kuriame yra „I-Shift“ ir pavarų dėžės pagrindinės funkcijos važiavimui įvairioje aplinkoje.

„I-Shift” skirstomosios pavarų dėžės pakeitimo programinė įranga („TP-DIST”)
„TP-DIST” pritaiko pavarų dėžės funkcijas prie konkrečių sąlygų paskirstymo segmente. Šiame programinės įrangos pakete yra funkcijos, pagerinančios manevringumą, kai pradedama važiuoti iš vietos, manevruojant ir važiuojant nedideliu greičiu.

„I-Shift” pavarų dėžės pakeitimo statybvietėje programinė įranga („TP-CON”)
„TP-CON” pritaiko pavarų dėžės funkcijas prie konkrečių sąlygų statybų segmente. Šiame programinės įrangos pakete yra funkcijos, pagerinančios manevringumą, kai pradedama važiuoti iš vietos, manevruojant ir važiuojant nedideliu greičiu. Ši programinė įranga taip pat tinka sudėtingesnėms kelio sąlygoms.

„I-Shift” tolimųjų reisų pavarų dėžės pakeitimo programinė įranga („TP-LONG”)
„TP-LONG” apima sumaniąsias funkcijas, kurios minimaliai sumažina degalų sąnaudas. Šis programinės įrangos paketas idealiai tinka tolimųjų reisų atvejais, kai labai svarbios degalų sąnaudos. Į šį paketą įeina funkcija „I-Roll”.

Sunkiasvorės transporto priemonės („TP-HD”)
„TP-HD” optimaliai pritaiko „I-Shift” sistemą sunkiasvorėms transporto priemonėms, vežančioms didelės bendrosios masės autotraukinio krovinius (>85 tonų). Nepriklausomai nuo bendrosios autotraukinio masės, vairuotojas visuomet gali optimizuoti vairavimą, pasirinkdamas arba išjungdamas didelės galios režimą ir įjungdamas tolimųjų reisų režimą. Programinės įrangos pakete eančios funkcijos taip pat naudingos sunkvežimiams, kuriuos sudaro vilkikas su puspriekabe ir priekaba.

„I-Shift“ programinės įrangos paketai

Pardavimo variantai „TP-BAS“ „TP-DIST” „TP-CON” „TP-LONG” „TP-HD“**
Pagrindinės PTO funkcijos („APF-BAS”)
Sutvirtintos PTO funkcijos („APF-ENH”) o o o o o
Pagrindinis pavarų dėžės pasirinkimo reguliavimas („AMSO-BAS”)
Patobulintas pavarų dėžės pasirinkimo reguliavimas, įskaitant „Kickdown” („AMSO-AUT”) o o o
Pagrindinės „Vocational” funkcijos („AVO-BAS”)
„Enhanced Performance – Bad Roads“ („AVO-ENH”) o o o
„Basic Shift Strategy“
„Performance Shift“
„Gearbox Oil Temperature Monitor“
„Heavy Start Engagement“
„I-Roll“ (•)
„Smart Cruise Control“ (•)
„Launch Control“
„Enhanced Shift Strategy“ (bendroji autotraukinio masė ≤ 85 t)
„Heavy Duty GCW Control“ (85 t < bendroji autotraukinio masė ≤ 180 t)
Labai pažeminta pavara* („ASO-ULC”) o o o
Pažeminta pavara* („ASO-C”) o o o
Atbulinė eiga „Multi-speed”* („ARSO-MSR”) o o o
„I-See”, GPS duomenų naudojimas o o

• Standartinė (•) Šią funkciją galima naudoti tuo metu, kai „TP-LONG” yra įjungtas. o pasirinktis – negalima
*Tik AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ir ATO3512F. ARSO-MSR reikia ASO-ULC arba ASO-C.
**Tik AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ir ATO3512F.

Galinės ašys

Tipas  Ašių Pavara Didž. sukimo momentas (Nm) Didžiausia ašies / galinio vežimėlio apkrova (t) Bendroji autotraukinio masė (tonos)
Su viengubu reduktoriumi          
RSS1344C/D Vienguba Hipoidinė 2600 13 44
RSS1356 Vienguba Hipoidinė 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Vienguba Hipoidinė 3550 13 70
RTS2370A Tandeminės Hipoidinė 3550 23 80
RSS1144 Vienguba Hipoidinė 2800 11.7 44
Stebulių reduktoriai          
RSH1370F Vienguba Kūginė-sraigtinė 3550 13 70
RTH2610F Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 26 100
RTH3210F Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 32 100
RTH3312 Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 33 120

Galinių ašių perdavimo santykiai

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RSS1144 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.31:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.47:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.64:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 2.85:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.08:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1   3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
3.70:1   4.11:1   4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
        4.50:1   5.41:1 5.41:1  
        5.14:1   6.18:1 6.18:1  
        5.67:1     7.21:1  
        6.17:1        

* Taikoma RSS1344D

Jėgos agregatų deriniai

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 D16K550* D16K550** D16K650 D16K750
„I-Shift“                
AT2412F            
AT2612F        
ATO2612F        
AT2812F              
ATO3112F            
ATO3512F              
                 
„I-Shift Dual Clutch“                 
SP02812     ●  ●  ●        
Ašys su viengubu reduktoriumi                
RSS1344C/D        
RSS1356      
RSS1360
RTS2370A
                 
Ašys su stebulių reduktoriais                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312

* (2 800 Nm)
** (2 900 Nm)

PTO

Siūloma rinktis iš labai įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų galios nuėmimo įtaisų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.

Nuo sankabos nepriklausomi galios perdavimo įrenginiai

PTER-DIN: gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTER-100: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.

Nuo sankabos priklausomi galios perdavimo įrenginiai

PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova varančiajam mechanizmo velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2: Veikia aukštų sūkių režimu, dviejų agregatų pajungimui skirtas galinis ir vienas priekinis varantieji mechanizmai. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Pamatykite „Volvo FH“ iš arčiau

Susikomplektuokite idealų sunkvežimį. Visa tai padaroma pas vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška