Dyzelinio variklio sukimo momento kreivė

Pažvelkite į mūsų kreives

Puikus sukimo momentas esant mažiems sūkiams. Itin platus maksimalaus sukimo momento intervalas. Ir pikinis sukimo momentas, persidengiantis su pikine galia vidutinių sūkių intervale. Palyginkite mūsų sukimo momento kreives ir pamatysite skirtumą. Įlipkite į kabiną ir patys pajauskite – neįtikėtina akceleracija, neprilygstama trauka ir malonus, ekonomiškas važiavimas įprastu greičiu. 

 

Peržiūrėkite visas jėgos agregatų specifikacijas

Efektyviai naudojant degalus pinigai lieka jūsų kišenėje, tai skatina tvarumą

Integruotoji degalų ekonomija ir aplinkosauga

Padidintas 420 ir 460 AG variklių kompresijos santykis. Nauja optimizuota 500 ir 540 AG variklių turbina. „Common Rail“ įpurškimas visiems varikliams ir tiksliai suderinta programinė įranga užtikrinant aukščiausio lygio variklio valdymą, be to, sumažinta vidinė trintis. Visa tai atlikta siekiant degalų ekonomijos, didesnių variklio sūkių ir geresnio galios išvystymo esant mažiems sūkiams. Tai turi poveikio jūsų finansiniams rodikliams. Ir aplinkai.

„Volvo FH“ stabdymas varikliu

„Volvo“ variklinis stabdys – VEB+

Mūsų patentuotas variklinis stabdys VEB+ dėl unikalios skirstomojo veleno konstrukcijos D13 variklyje absorbuoja iki 375 kW (510 AG). Kai jis naudojamas kartu su mūsų transmisijos sistema „I-Shift“ ir išmaniu autopilotu, galite išlaikyti didesnį vidutinį greitį nepakenkdami saugumui ar degalų ekonomijai.

Švaresni, ekologiškesni varikliai

Pristatydami „Euro 6“ C pakopos variklius padarėme dar vieną šuolį švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Eksploatacinės savybės nepakito, bet degalų sąnaudos sumažėjo. 

Mūsų „Euro 6“ sprendimas: apžvalga

Kaip veikia mūsų „Euro 6“ sprendimas

1. Variklis 
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.

2. 7-asis purkštukas
(nereikalingas D13K420 variklyje)
Specialus dyzelino purkštukas yra naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina DPF efektyvumą ir gerą SCR veikimą.

3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris DPF reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.

4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir saugo kietąsias daleles (PM) tol, kol jos bus sudegintos regeneracijos metu. Regeneracija vyksta automatiškai – Jums nereikia imtis jokių veiksmų.

5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.

6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš patenkant dujoms į išmetimo vamzdį. Jo metu pašalinamas likęs amoniakas (NH3).

„Volvo FH“ arklio galia

Rinkitės galią, kokios norite

Rinkitės iš keturių skirtingų galios variantų – 420, 460, 500 arba 540 AG.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Daugiau galios. Mažiau degalų

Įsitikinkite mūsų variklių galia ir ekonomiškumu aplankę vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška