„Volvo FH“ važiuoklių specifikacijos
- Važiuoklės aukštis
- Didžiausia priekinės ašies apkrova
- Galinė pakaba
- Sukabinimo aukštis, vilkikai
- Sukabinimo įtaisai
- Degalų bakai
- „AdBlue“ bakai
- Balnai
- Nepriklausoma priekinė pakaba
- „Volvo" dinaminio vairavimo sistema
- Papildomos ašys
- Papildomos stumiamosios ašys
- Stabdžiai
Važiuoklės aukštis
Itin žema (vilkikas) | maždaug 810 mm |
žema | maždaug 850 mm |
„Medium“ | maždaug 900 mm |
aukšta | maždaug 1 000 mm |
Itin aukšta | maždaug 1 200 mm |
Didžiausia priekinės ašies apkrova (tonomis)
Pneumatinė | Linginė | |
---|---|---|
„X-Low“ | 7.5 | - |
žema | 8 | - |
„Medium“ | 9* | 9 |
aukšta | 9 | 10/18** |
Itin aukšta | - | 10/20** |
** Su dvigubomis priekinėmis ašimis (FAA20 / FAA21)
Galinė pakaba
Tipas | Ašys | Pakaba | Ašies / galinio vežimėlio apkrova | Reduktorius | Papildoma velkamoji / stumiamoji ašys |
---|---|---|---|---|---|
Vienguba | |||||
RAD-L90 | 4×2 | Parabolinė / kelių lingių | 13 t | Viengubas / stebulės | |
RAD-GR | 4×2 | Pneumatinė | 11,5/13 t | Viengubas / stebulės | |
RAD-G2 | 4×2 | Pneumatinė (darbui statybose) | 13 t | Stebulės | |
Vežimėlis | |||||
RADT-GR | 6×2 | Pneumatinė | 19 / 20,5 / 22,5 / 23 t | Viengubas / stebulės | Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo) |
RAPD-GR | 6×2 | Pneumatinė | 19/22 t | Viengubas / stebulės | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 21 / 23 / 26 t | Viengubas / stebulės | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabolinė | 21 t | Viengubas / stebulės | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolinė / įprastinė linginė | 23/26 t | Viengubas / stebulės | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Įprastinė linginė | 26 / 32 t | Stebulės | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatinė | 21 / 23 / 26 t | Viengubas / stebulės | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatinė | 27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t | Viengubas / stebulės | Stumiamoji (vairuojamoji) ir papildoma velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneumatinė | 27 / 33 / 36 t | Viengubas / stebulės | Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneumatinė | 27 / 30,5 / 32 / 35 t | Viengubas / stebulės | Stumiamoji ašis (vairuojamoji) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 27 / 33 / 36 t | Viengubas / stebulės | Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji) |
Balno aukščiai
Ratų konfigūracija | Važiuoklės aukštis | Pakaba | Rėmo aukštis | 5W aukštis* | Padanga | Mažiausias sukabintuvo aukštis | Nominalus važiavimo aukštis** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | „X-Low“ | RAD-GR | 266 | 140 | 295–55 | 867 | 912 |
„X-low“ | RAD-GR | 266 | 140 | 295–60 | 887 | 932 | |
žema | RAD-GR | 266 | 140 | 315–60 | 955 | 1015 | |
„Medium“ | RAD-GR | 266 | 140 | 315–70 | 1014 | 1075 | |
„Medium“ | RAD-GR | 300 | 140 | 315–70 | 1031 | 1092 | |
aukšta | RAD-GR | 266 | 140 | 315–80 | 1056 | 1147 | |
aukšta | RAD-GR | 300 | 140 | 315–80 | 1090 | 1164 | |
6×2 | žema | RADT-GR | 266 | 160 | 315–60 | 975 | 1035 |
„Medium“ | RADT-GR | 266 | 160 | 315–70 | 1034 | 1095 | |
„Medium“ | RADT-GR | 300 | 160 | 315–70 | 1051 | 1112 | |
aukšta | RADT-GR | 300 | 150* | 315–80 | 1160 | 1234 | |
„Medium“ | RAPD-GR | 266 | 160 | 315–70 | 1034 | 1095 | |
„Medium“ | RAPD-GR | 300 | 160 | 315–70 | 1051 | 1112 | |
aukšta | RAPD-GR | 266 | 160 | 315–80 | 1076 | 1167 | |
aukšta | RAPD-GR | 300 | 160 | 315–80 | 1110 | 1184 | |
6×4 | aukšta | RADD-GR | 300 | 150* | 315–80 | 1173 | 1234 |
8×4 | aukšta | RAPDD-GR | 300 | 160 | 315-80 | 1137 | 1207 |
** Apytikslis aukštis
Sukabinimo įtaisai
Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojamas sukabinimo įtaisas, skirtas priekabai, kurios ašys sutampa su jos svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.
Degalų bakai
Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4x2 vilkiko degalų bako talpa yra 1 480 litrų. 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) ir 205 kg (495 l) dydžio LNG bakai.
„AdBlue“ bakai
32–100 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.
Balnai
Patvirtinta iki 36 tonų leistina balno apkrova. Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės tėra tik apie 140 mm. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.
Stabdžiai
EBS (elektronikos valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Atnaujinkite stabdžių sistemą, pridėdami „EBS Medium“ paketą ar bet kurį papildomą sprendimą.
Nepriklausoma priekinė pakaba
Nepriklausoma priekinė pakaba leidžia ratams judėti vertikaliai nepriklausomai vienas nuo kito, tai užtikrina išskirtinio valdomumo savybes. Galite rinktis 4x2 ir 6x2 konfigūracijai, tuo tarpu ašių apkrova siekia 8,5 tonos. Nepriklausomą priekinę pakabą dabar galima naudoti kartu su „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema.
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema
Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairas natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis.
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema dabar gali būti naudojama visoms ašių konfigūracijoms, įskaitant sunkvežimius su dvigubomis priekinėmis ašimis. Be to, ji gali būti derinama su nepriklausoma priekine pakaba.
Sudvejintos ašies pakėlimas
Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant tandeminės važiuoklės sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai.
Sudvejintos ašies pakėlimo ypatybė prieinama 6x4 ir 8x4 konfigūracijoms (su tandemine važiuokle) su diskiniais stabdžiais.
Papildomos velkamosios ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 7,5, 9,5, 10 arba 15 tonų.
Stumiamosios ašys
Vilkikams ir kėbuliniams sunkvežimiams galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 tonos.
EBS „MEDIUM“
EBS būsenos valdymas
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio
sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Skirta tik diskiniams stabdžiams.)
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus
akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).
PAPILDOMOS FUNKCIJOS
„Stretch Brake“
Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.
Avarinio stabdymo žibintas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 680 kW.