Dyzelinio variklio sukimo momento kreivė

Pažvelkite į mūsų kreives

Puikus sukimo momentas esant mažiems sūkiams. Itin platus maksimalaus sukimo momento intervalas. Ir pikinis sukimo momentas, persidengiantis su pikine galia vidutinių sūkių intervale. Palyginkite mūsų sukimo momento kreives ir pamatysite skirtumą. Įlipkite į kabiną ir patys pajauskite – neįtikėtina akceleracija, neprilygstama trauka ir malonus, ekonomiškas važiavimas įprastu greičiu. 

 

Peržiūrėkite visas jėgos agregatų specifikacijas

Efektyviai naudojant degalus pinigai lieka jūsų kišenėje, tai skatina tvarumą

Galia jūsų verslui

Didžiulė D16 variklio galia ir platus maksimalaus sukimo momento diapazonas reiškia, kad FH16 gali atlikti išties sudėtingas užduotis, išlaikydamas aukštą našumą. Jie neabejotinai padidins jūsų grynąjį pelną. 

VEB+ variklinis stabdys ir jo išskirtinio dizaino skirstomasis velenas

„Volvo“ variklinis stabdys – VEB+

Mūsų patentuotas variklinis stabdys VEB+ dėl unikalios skirstomojo veleno konstrukcijos D16 variklyje absorbuoja iki 470 kW (639 AG). Kai jis naudojamas kartu su mūsų transmisijos sistema „I-Shift“ ir išmaniu autopilotu, galite išlaikyti didesnį vidutinį greitį nepakenkdami saugumui ar degalų ekonomijai.

Švaresni, ekologiškesni varikliai

Pristatydami „Euro 6“ C pakopos variklius padarėme dar vieną šuolį švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Eksploatacinės savybės nepakito, bet degalų sąnaudos sumažėjo. 

Mūsų „Euro 6“ sprendimas: apžvalga

Kaip veikia mūsų „Euro 6“ sprendimas

1. Variklis 
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.

2. Septintas purkštukas
Specialus dyzelino purkštukas yra naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina DPF efektyvumą ir gerą SCR veikimą.

3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris DPF reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.

4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir saugo kietąsias daleles (PM) tol, kol jos bus sudegintos regeneracijos metu. Regeneracija vyksta automatiškai – Jums nereikia imtis jokių veiksmų.

5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.

6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš patenkant dujoms į išmetimo vamzdį. Jo metu pašalinamas likęs amoniakas (NH3).

„Volvo FH16“ arklio galia

Rinkitės galią, kokios norite

„Volvo FH16“ rinkitės keturių skirtingų galios variantų. 

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Daugiau galios. Mažiau degalų

Įsitikinkite mūsų variklių galia ir ekonomiškumu aplankę vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška