Sunkvežimis iš anksto žino apie laukiančius kelio nuolydžius ir įkalnes, todėl duoda signalą varikliui ir pavarų dėžei „I-Shift“, kaip geriausiai išnaudoti sunkvežimio kinetinę energiją, sutaupyti degalų ir sumažinti CO2 emisiją.

Andersas Erikssonas

„Volvo Trucks“ „I-See“ kūrėjas

Vaizdo siužetas, kaip veikia „I-See“

„I-See“ sutaupymai

Sužinokite, kiek „I-See“ gali jums sutaupyti.

Kaip tai veikia

Artėjant prie įkalnės, sunkvežimis iš internetu prieinamo aukštos skyros komercinio žemėlapio atsisiunčia topografinius duomenis. Paskui, remiantis šia informacija, yra atliekami šeši skirtingi veiksmai, kad būtų kuo geriau išnaudota sunkvežimio kinetinė energija ir degalų sąnaudos sumažintos iki 5 %. Jei žemėlapyje kelio nėra arba nutrūkus ryšiui su serveriu, sunkvežimyje bus naudojamas bendros duomenų bazės sprendimas.

Patyrę vairuotojai moka daryti tai patys. Tačiau vairuojant sunkvežimį aštuonias valandas iš eilės, į darbo pabaigą tam tikriausiai nebeskiriama tiek dėmesio. Tad kai kopimu į kalvas rūpinasi „I-See“, galite sutelkti dėmesį į kitus vairavimo aspektus.

 Su debesimi sujungta „I-See“

Visada reikiama pagalba ir kelyje

Patobulinta naujoji „I-See“. Visai kaip anksčiau – ji naudoja topografinius duomenis, kad optimizuotų greitį ir pavarų perjungimą. Naujoji „I-See“ daugiausia naudoja topografinius duomenis iš komercinių žemėlapių, tada – kitų „I-See“ vartotojų sukurtus ir debesijoje esančius duomenis. O nutrūkus ryšiui sistema naudoja sunkvežimyje išsaugotus duomenis.

Tai reiškia, kad visada galėsite pasiekti topografinius duomenis, mėgautis sklandesne vairavimo patirtimi, o sistema bus automatiškai atnaujinta, išvengiant poreikio lankytis dirbtuvėse.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Esate nusiteikę sutaupyti daugiau?

Aplankykite vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą ir susipažinkite su visomis degalus taupančiomis ypatybėmis bei paslaugomis.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška