Neprilygstama galia ir našumas
D5K IR D8K VARIKLIAI
Keturi ar šeši cilindrai. 5,1 ar 7,7 litro. Pakankamas sukimo momentas, daug galios ir greita reakcija. Mūsų D5K ar D8K varikliai yra skirti miestui – kiekvieną darbo dieną jie užtikrina didžiausią našumą ir pelningumą.

Susipažinkite su varikliu
Dėl plataus galios intervalo ir įspūdingo atsako „Volvo“ D8K varikliai puikiai tinka kroviniams išvežioti mieste. Mažesnis ir lengvesnis D5K variklis pritaikytas 10–16 tonų svoriui. Tai vienas galingiausių rinkoje esančių keturių cilindrų variklių.

Užtikrintas tolygus važiavimas
Didelis greitėjimas. Paprastas valdomumas be jokių pastangų esant mažam greičiui. Aukščiausios klasės galia. D5K ir D8K varikliai pasižymi platesne, geresne sukimo momento kreive ir greičiau išvysto galią net ir esant nedideliems sūkiams. D5K variklio 800–900 Nm ir D8K variklio 950–1 050 Nm didžiausias sukimo momentas itin sumažina poreikį keisti pavaras.
Nepaisant to, koks variklis sumontuotas „Volvo FL“, galėsite naudoti reikiamą galią: D5K suteikia 210 arba 240 AG ir D8K – 250 arba 280 AG. Suderinus puikų „Volvo FL“ manevringumą ir tarsi šviesa greitą atsaką, jie padės nukeliauti greitai ir efektyviai.
„Volvo FL“ variklių gama
AG | kW | Sukimo momentas | |
---|---|---|---|
D5K210 | 210 | 154 | 800 Nm |
D5K240 | 240 | 177 | 900 Nm |
D8K250 | 250 | 184 | 950 Nm |
D8K280 | 280 | 206 | 1 050 Nm |

Pasiruoškite naudoti biodyzeliną
Visų galios lygių D5K ir D8K varikliai sertifikuoti naudoti sintetinį dyzeliną (HVO). Mūsų D5K 240 variklio versija naudos gryną biodyzeliną (B100), ji yra sertifikuota pagal „Euro 6“ reikalavimus. Tai puikus pasirinkimas, jei jums rūpi aplinka ir norite pasinaudoti įvairiomis rinkoje teikiamomis paskatomis.

Ta pati galia, mažesnės emisijos
Mūsų „Euro 6“ varikliai – tai didžiulis šuolis švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Jų galia ir degalų naudojimo efektyvumas nesiskiria nuo „Euro 5“ modelių, bet mums pavyko kietųjų dalelių emisiją sumažinti dvigubai, o azoto oksidų – beveik 80 %.

Mūsų „Euro 6“ sprendimas
1. Variklis
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.
2. 7-asis purkštukas
Specialus dyzelino purkštukas naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina dyzelino dalelių filtro efektyvumą ir gerą SCR veikimą.
3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris dyzelino dalelių filtrui reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.
4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir išsaugo kietąsias daleles, kurios vėliau sudeginamos automatinės regeneracijos proceso metu. Regeneracija vykdoma automatiškai, jums nereikia imtis jokių veiksmų.
5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.
6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš dujoms patenkant į išmetimo vamzdį. Jo metu likęs amoniakas (NH3) pašalinamas.

Valdoma regeneracija
Mūsų D5K ir D8K varikliai turi dyzelino dalelių filtrą (DPF). Vykstant regeneracijai jis sulaiko ir apdoroja variklio išmetamųjų dujų mikroskopines suodžių daleles, todėl lieka tik smulkūs pelenai. Procesas vyksta automatiškai, tačiau prireikus regeneraciją atlikti mechaniškai, pvz., aplinkosaugos zonoje, apie tai laiku būsite įspėti.