„Volvo“ dyzeliniai varikliai, pasižymintys puikia sukimo momento kreive esant mažiems sūkiams

Pažvelkite į mūsų kreives

Puikus sukimo momentas esant mažiems sūkiams. Itin platus maksimalaus sukimo momento intervalas. Ir didžiausias sukimo momentas yra suderintas su didžiausia galia. Palyginkite mūsų sukimo momento kreives ir pamatysite skirtumą. Įlipkite į kabiną ir patys pajauskite – neįtikėtina akceleracija, neprilygstama trauka ir malonus, ekonomiškas važiavimas įprastu greičiu.

Mažesnės emisijos, bet vis dar taupiai naudoja degalus

Neginčijamas degalų naudojimo efektyvumas

Optimalios formos degimo kamera. Greitai ir tiksliai veikianti EMS valdoma įpurškimo sistema. Didelis dujų užpildymo koeficientas. Priežastis, dėl kurių mūsų varikliai taip taupiai naudoja degalus, galėtume vardinti dar ilgai. Bet svarbiausias dalykas yra teigiamas šių inovacijų poveikis jūsų finansiniams rodikliams. Ir aplinkai.

VEB+ variklinis stabdys ir jo išskirtinio dizaino skirstomasis velenas

„Volvo“ variklinis stabdys: VEB ir VEB+
Iki 510 AG stabdymo jėga

Mūsų patentuotas variklinis stabdys VEB+ dėl unikalios skirstomojo veleno konstrukcijos D13 variklyje absorbuoja iki 375 kW (510 AG). D11 variklyje „Volvo“ variklinis stabdys (VEB) absorbuoja iki 290 kW. Kai jis naudojamas kartu su mūsų transmisijos sistema „I-Shift“ ir išmaniu autopilotu, galite išlaikyti didelį vidutinį greitį nepakenkdami saugumui ar degalų ekonomijai.

Švaresni, ekologiškesni varikliai

Mūsų „Euro 6“ varikliai – tai didžiulis šuolis švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Jų galia ir degalų naudojimo efektyvumas nesiskiria nuo „Euro 5“ modelių, bet mums pavyko kietųjų dalelių emisiją sumažinti dvigubai, o azoto oksidų – beveik 80 %. 

Mūsų „Euro 6“ sprendimas: apžvalga

Kaip veikia
mūsų „Euro 6“ sprendimas

1. Variklis
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.

2. 7-asis purkštukas
Specialus dyzelino purkštukas yra naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina dyzelino dalelių filtro efektyvumą ir gerą SCR veikimą.

3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris dyzelino dalelių filtrui reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.

4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir išsaugo kietąsias daleles, kurios vėliau sudeginamos automatinės regeneracijos proceso metu. Regeneracija vykdoma automatiškai, jums nereikia imtis jokių veiksmų.

5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.

6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš dujoms patenkant į išmetimo vamzdį. Jo metu likęs amoniakas (NH3) pašalinamas.

D11 ir D13 varikliai nuo 330 AG iki 500 AG

Rinkitės galią, kokios norite

Rinkitės iš septynių skirtingų galios variantų. Turime keturis 11 litrų (D11) ir tris 13 litrų (D13) variklius.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Patirkite galią

Įsitikinkite mūsų variklių galia ir ekonomiškumu, aplankę vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška