„Volvo FM“ važiuoklių specifikacijos

 

  • Važiuoklės aukštis
  • Didžiausia priekinės ašies apkrova
  • Galinė pakaba
  • Balno aukščiai
  • Sukabinimo įtaisai
  • Degalų bakai
  • „AdBlue“ bakai
  •  

     

  • Balnai
  • „Volvo" dinaminio vairavimo sistema
  • Sudvejintos ašies pakėlimas
  • Papildomos ašys
  • Papildomos stumiamosios ašys
  • Stabdžiai 
  •  

    Važiuoklės aukštis

    Itin žema (vilkikas) maždaug 810 mm
    žema maždaug 850 mm
    „Medium“ maždaug 900 mm
    aukšta maždaug 1 000 mm

    Didžiausia priekinės ašies apkrova (tonomis)

      Pneumatinė Linginė
    „X-Low“ 8
    žema 8
    „Medium“ 9 9
    aukšta 9 10/20*
    * Su dviem priekinėmis ašimis (FAA20).

    Galinė pakaba

    Tipas Ašys Pakaba Ašies / galinio vežimėlio apkrova Reduktorius Papildoma stumiamoji / velkamoji ašys
    Vienguba
    RAD-L90 4×2 Parabolinė / kelių lingių 13 t Viengubas / stebulės  
    RAD-GR 4×2 Pneumatinė 11,5/13 t Viengubas / stebulės  
    Vežimėlis
    RADT-AR 6×2 Parabolinė 19/21 t Viengubas / stebulės Papildoma velkamoji ašis (nevairuojamoji)
    RADT-GR 6×2/8×2 Pneumatinė 19 / 20,5 / 22,5 / 23 t Viengubas / stebulės Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)
    RAPD-GR 6×2 Pneumatinė 19/22 t Viengubas / stebulės Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)
    RADD-BR 6×4/8×4 Parabolinė 21 t Viengubas / stebulės  
    RADD-TR1 6×4/8×4 Parabolinė / įprastinė linginė 23/26 t Viengubas / stebulės  
    RADD-TR2 6×4/8×4 Įprastinė linginė 26 / 32 t Stebulės  
    RADD-GR 6×4/8×4 Pneumatinė 21 / 23 / 26 t Viengubas / stebulės  
    RADDT-GR 8 × 4 / 10 x 4 Pneumatinė 27 / 33 / 36 t Viengubas / stebulės Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji)
    RAPDD-GR 8×4 Pneumatinė 27 / 30,5 / 32 / 35 t Viengubas / stebulės Stumiamoji ašis (vairuojamoji)
    RAPDT-GR 8 x 2 Pneumatinė 27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t Viengubas / stebulės Stumiamoji (vairuojamoji) ir papildoma velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys

    Balno aukščiai

    Ratų konfigūracija Važiuoklė Pakaba Rėmo aukštis 5W aukštis* Padanga Mažiausias sukabintuvo aukštis** Nominalus važiavimo aukštis**
    4×2 „X-Low“ RAD-GR 266 140 295/55 867 912
      „X-low“ RAD-GR 266 140 295/60 887 932
      žema RAD-GR 266 140 315/60 955 1015
      „Medium“ RAD-GR 266 140 315/70 1014 1075
      „Medium“ RAD-GR 300 140 315/70 1031 1092
      aukšta RAD-GR 266 140 315/80 1056 1147
      aukšta RAD-GR 300 140 315/80 1090 1164
    6×2 žema RADT-GR 266 160 315/60 975 1035
      „Medium“ RADT-GR 266 160 315/70 1034 1095
      „Medium“ RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      aukšta RADT-GR 300 150* 315/80 1160 1234
      „Medium“ RAPD-GR 266 160 315/70 1034 1095
      „Medium“ RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      aukšta RAPD-GR 266 160 315/80 1076 1167
      aukšta RAPD-GR 300 160 315/80 1110 1184
    6×4 aukšta RADD-GR 300 150* 315/80 1173 1234
    8x4 aukšta RAPDD-GR 300 160 315/80 1137 1207
    * + 60 mm tvirtinimo aukščio.
    ** Apytikslis aukštis.

    Sukabinimo įtaisai
    Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekaboms, kurių ašys sutampa su jų svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

    Degalų bakai
    Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4x2 vilkiko degalų bako talpa yra 1 480 litrų.

    „AdBlue“ bakai
    Plastikiniai. Tūris nuo 32 iki 90 litrų. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje.

    Balnai
    Patvirtinta iki 36 tonų leistina balno apkrova. Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės tėra tik apie 140 mm. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.

    „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema
    Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis.

    Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis.

    Sudvejintos ašies pakėlimas
    Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant tandeminės važiuoklės sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakraunamas, ašis automatiškai nuleidžiama ir įjungiama. 

    Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija gali būti įdiegta 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiuose (su dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.

    Papildomos galinės ašys
    Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 7,5, 9,5 ar 10 tonų.

    Stumiamosios ašys
    Vilkikams ir kėbuliniams sunkvežimiams galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 7,5 ar 9 tonų.

    Stabdžiai

    EBS (elektroniškai valdomi stabdžiai) sparčiau pradeda stabdyti, stabdo veiksmingiau ir suteikia malonesnį stabdymo potyrį, be to, leidžia naudoti įvairias naudingas funkcijas. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas.

    EBS „MEDIUM“

    Palyginti su EBS standartiniu paketu, EBS vidutiniame pakete yra šios funkcijos.

    EBS būsenos kontrolės sistema

    Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.

    „Hill Start Aid“ (pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija)

    Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.

    Antdėklų dėvėjimosi analizatorius

    Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Tik diskiniams stabdžiams.)

    Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis

    Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

    PAPILDOMOS FUNKCIJOS

    Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:

    „Stretch Brake“ stabdys

    Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.

    ESP (elektroninė stabilumo programa)

    Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESP atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.

    Avarinio stabdymo žibintas

    Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.

    Hidraulinis retarderis

    Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.

    Parsisiųsti

    Važiuoklių specifikacijos

    Atsisiųskite išsamias važiuoklių specifikacijas PDF formatu.

    Parsisiųsti(PDF, 2.7 MB)
    Artimiausios prekybos atstovybės paieška

    Jums patinka? Važiuokite

    Vienintelis būdas iš tiesų pajausti mūsų naująją dinamišką važiuoklę yra sėsti prie vairo. Raktelius turi vietinis „Volvo Trucks“ prekybos atstovas.

    Artimiausios prekybos atstovybės paieška