„Volvo FM“ jėgos agregatų specifikacijos

 

  • Varikliai
  • „I-Shift“
  • „I-Shift“ programinės įrangos paketai

  •  

     

  • Galinės ašys
  • Galinių ašių perdavimo santykiai
  • Jėgos agregatų deriniai
  • PTO

  •  

    Varikliai

      D11K D13K
    Emisijos standartas „Euro 6“  „Euro 6“ 
    Cilindrų skaičius 6 6
    Darbinis tūris 10,8 dm3 12,8 dm3
    Eiga 152 mm 158 mm
    Cilindro skersmuo 123 mm 131 mm
    Suspaudimo laipsnis 17.0:1 17.0:1
    Stabdymo EPG galia 160 kW (2 400 sūk./min) 200 kW (2 300 sūk./min)
    VEB stabdymo galia 290 kW (2 400 sūk./min)  
    VEB papildoma įranga  
    VEB+ stabdymo galia   375 kW (2 300 sūk./min)
    VEB+   papildoma įranga
    Alyvos filtrai 2 visasraučiai, 1 lygiagretus 2 visasraučiai, 1 lygiagretus
    Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą 36 l 33 l
    Aušinimo sistemos bendrasis tūris 36 l 38 l

    Alyvos keitimo intervalas

    Naudojant VDS4 alyvą – iki 100 000 km arba kartą per metus.

    Reikalavimai degalams

    Tik degalai be sieros (EN590, ne daugiau kaip 10 ppm).

    Prie variklio tvirtinamas galios nuėmimo įtaisas

      Sukimo momentas Perdavimo santykis, D11K Perdavimo santykis, D13K
    EPTT650 650 Nm* 1.08:1 1.26:1
    EPTT1000 1 000 Nm*   1.26:1
    *Sukimo momentas važiavimo ir stovėjimo metu.
    D11K variklis, galios / sukimo momento kreivės

    D11K – galia / sukimo momentas

    Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

    D11K330 (243 kW)  
    Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 330 AG
    Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 400 sūk./min 1 600 Nm
    D11K370 (273 kW)  
    Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 370 AG
    Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 400 aps./min 1 750 Nm
    D11K410 (302 kW)  
    Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 410 AG
    Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min 1 950 Nm
    D11K450 (332 kW)  
    Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 450 AG
    Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min 2 150 Nm
    D13K variklis, galios / sukimo momento kreivės

    D13K – galia / sukimo momentas

    Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

    D13K420 (309 kW)  
    Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min 420 AG
    Didžiausias sukimo momentas esant 860–1 400 aps./min 2100 Nm
    D13K460 (338 kW)  
    Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min 460 AG
    Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 400 aps./min 2300 Nm
    D13K500 (368 kW)  
    Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min 500 AG
    Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min 2500 Nm
    „I-Shift“

    12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas retarderis, galios nuėmimo įtaisas, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas.

    „I-Shift“

    Tipas Aukščiausia pavara Variklio sukimo momentas Bendroji junginio masė
    AT2412F Tiesioginė 2 400 Nm 44 t
    AT2612F Tiesioginė 2 600 Nm 100 t
    ATO2612F Greitinančioji 2 600 Nm 100 t

    „I-Shift“ programinės įrangos paketai

    Pagrindinė versija („TP-BAS”)
    „TP-BAS” – tai standartinis programinės įrangos paketas, kuriame yra „I-Shift“ ir pavarų dėžės pagrindinės funkcijos važiavimui įvairioje aplinkoje.

    „I-Shift” skirstomosios pavarų dėžės pakeitimo programinė įranga („TP-DIST”)
    „TP-DIST” pritaiko pavarų dėžės funkcijas prie konkrečių sąlygų paskirstymo segmente. Šiame programinės įrangos pakete yra funkcijos, pagerinančios manevringumą, kai pradedama važiuoti iš vietos, manevruojant ir važiuojant nedideliu greičiu.

    „I-Shift” pavarų dėžės pakeitimo statybvietėje programinė įranga („TP-CON”)
    „TP-CON” pritaiko pavarų dėžės funkcijas prie konkrečių sąlygų statybų segmente. Šiame programinės įrangos pakete yra funkcijos, pagerinančios manevringumą, kai pradedama važiuoti iš vietos, manevruojant ir važiuojant nedideliu greičiu. Ši programinė įranga taip pat tinka sudėtingesnėms kelio sąlygoms.

    „I-Shift” tolimųjų reisų pavarų dėžės pakeitimo programinė įranga („TP-LONG”)
    „TP-LONG” apima sumaniąsias funkcijas, kurios minimaliai sumažina degalų sąnaudas. Šis programinės įrangos paketas idealiai tinka tolimųjų reisų atvejais, kai labai svarbios degalų sąnaudos. Į šį paketą įeina funkcija „I-Roll”.

    Sunkiasvorės transporto priemonės („TP-HD”)
    „TP-HD” optimaliai pritaiko „I-Shift” sistemą sunkiasvorėms transporto priemonėms, vežančioms didelės bendrosios masės autotraukinio krovinius (>85 tonų). Nepriklausomai nuo bendrosios autotraukinio masės, vairuotojas visuomet gali optimizuoti vairavimą, pasirinkdamas arba išjungdamas didelės galios režimą ir įjungdamas tolimųjų reisų režimą. Programinės įrangos paketo funkcijos taip pat suteikia
    privalumų sunkvežimiams, kuriuos sudaro vilkikas su puspriekabe ir priekaba.

    „I-Shift“ programinės įrangos paketai

    Pardavimo variantai „TP-BAS“ „TP-DIST“ „TP-CON“ „TP-LONG“ „TP-HD“**
    Pagrindinės PTO funkcijos („APF-BAS”)
    Sutvirtintos PTO funkcijos („APF-ENH”) o o o o o
    Pagrindinis pavarų dėžės pasirinkimo reguliavimas („AMSO-BAS”)
    Patobulintas pavarų dėžės pasirinkimo reguliavimas, įskaitant „Kickdown” („AMSO-AUT”) o o o
    Pagrindinės „Vocational” funkcijos („AVO-BAS”)
    „Enhanced Performance – Bad Roads“ („AVO-ENH”) o o o
    „Basic Shift Strategy“
    „Performance Shift“
    „Gearbox Oil Temperature Monitor“
    „Heavy Start Engagement“
    „I-Roll“ (•)
    „Smart Cruise Control“ (•)
    „Launch Control“
    „Enhanced Shift Strategy“ (bendroji autotraukinio masė ≤ 85 t)
    „Heavy Duty GCW Control“ (85 t < bendroji autotraukinio masė ≤ 180 t)
    Labai pažeminta pavara* („ASO-ULC”) o o o
    Pažeminta pavara* („ASO-C”) o o o
    Atbulinė eiga „Multi-speed”* („ARSO-MSR”) o o o
    „I-See” („PVT-BAS”) GPS duomenų naudojimas o o
    „I-See” („PVT-EXT”) GPS duomenų naudojimas o o
    • Standartinė (•) Šią funkciją galima naudoti, kai įjungtas „TP-LONG”. o parinktis – negalima
    *Tik AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR reikia ASO-ULC arba ASO-C.
    **Skirta tik AT2612F ir ATO2612F

    Galinės ašys

    Tipas Ašių Pavara Didžiausias sukimo momentas Didžiausia ašies / galinio vežimėlio apkrova Bendroji junginio masė
    Su viengubu reduktoriumi          
    RSS1344C/D Vienguba Hipoidinė 2600 Nm 13 t 44 t
    RSS1356 Vienguba Hipoidinė 2 400 / 2 800 Nm 13 t 56/44 t
    RSS1360 Vienguba Hipoidinė 3550 Nm 13 t 60 t
    RTS2370A Tandeminės Hipoidinė 3550 Nm 23 t 70 t
    Stebulių reduktoriai          
    RSH1370F Vienguba Kūginė-sraigtinė 3550 Nm 13 t 70 t
    RTH2610F Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 Nm 26 t 100 t
    RTH3210F Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 Nm 32 t 100 t
    RTH3312 Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 Nm 33 t 120 t

    Galinių ašių perdavimo santykiai

    RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
    3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
    3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
    4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
    4.63:1     5.14:1     7.21:1  
    5.29:1     5.67:1        
          6.17:1        
    * Taikoma RSS1344D

    Jėgos agregatų deriniai

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500
    „I-Shift“              
    AT2412F  
    AT2612F
    ATO2612F
    Ašys su viengubu reduktoriumi
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370B
    Ašys su stebulių reduktoriais
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F
    RTH3312

    Jėgos agregatų deriniai

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500
    Mechaninė pavarų dėžė
    VT2009B        
    VT2214B  
    VTO2214B  
    VT2514B      
    VTO2514B      
    „I-Shift“              
    AT2412F  
    AT2612F
    ATO2612F
    Ašys su viengubu reduktoriumi
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370B
    Ašys su stebulių reduktoriais
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F
    RTH3312

    PTO

    Siūloma labai daug įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų galios nuėmimo įtaisų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.

    MONTUOJAMAS PRIE VARIKLIO

    PTER-DIN
    Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

    PTER1400
    Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.

    PTER100
    Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.

    PRIE PAVARŲ DĖŽĖS JUNGIAMAS

    PTR-F
    Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

    PTR-FL/FH
    Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
    Mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

    PTRD-F
    Didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova varančiajam mechanizmo velenui tiesiogiai prijungti.

    PTRD-D
    Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.

    PTRD-D1
    Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.

    PTRD-D2
    Veikia aukštų sūkių režimu, dviejų agregatų pajungimui skirtas galinis ir vienas priekinis varantieji mechanizmai. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.

     

    Parsisiųsti

    Jėgos agregatų specifikacijos

    Atsisiųskite išsamias jėgos agregatų specifikacijas PDF formatu.

    Parsisiųsti(PDF, 3.9 MB)
    Artimiausios prekybos atstovybės paieška

    Pamatykite „Volvo FM“ iš arčiau

    Susikomplektuokite idealų sunkvežimį. Visa tai padaroma pas vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

    Artimiausios prekybos atstovybės paieška