„Volvo FMX“ su visų ratų pavara – puiki trauka

Valdykite situaciją

Diferencialo blokavimą galima pasirinkti automatiniu arba rankiniu būdu, kiekvienai ašiai arba visoms varančiosioms ašims. Visus diferencialus galima užblokuoti važiuojant. Taip galite išlaikyti kontrolę savo rankose nestabdydami sunkvežimio.

Naudodami diferencialo blokavimą tik tuomet, kai to reikia, sutaupysite degalų ir sumažinsite transmisijos dėvėjimąsi, taigi ir savo išlaidas bei prastovų skaičių. 

„Volvo FMX“, turinčio priekines varančiąsias ašis, standartinėje įrangoje įdiegta ATC funkcija

Sukurta statiems šlaitams

Naujoji priekinė varomoji ašis sukurta dideliam sukimo momentui ir sunkiems kroviniams. Ji yra 100 mm toliau priekio negu ankstesniuose modeliuose, o tai reiškia, kad važiuojant į stačias įkalnes priartėjimo kampas yra daug geresnis (28°, jeigu sumontuota priekinė varomoji ašis ir 13R22.5 dydžio padangos). 

„Volvo FMX“ su aptakia apatine linija

Viskas apsaugota

Vienas iš mums rūpimų dalykų yra prošvaisa. Ji rūpi ir jums. Todėl ir lygiagrečiąsias, ir skersines traukles išdėstėme išilgai ašies, tilto karterio viduje. Taip pat pasirūpinome saugiai įtaisyti ant važiuoklės stabdžių kameras ir degalų bakus, kad galėtumėte be problemų kabarotis per rąstus, luitus ir akmenis.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Išbandykite visų ratų pavarą

Važiuokite su viena ašimi – arba su visomis. Vietinis „Volvo Trucks“ prekybos atstovas parodys jums mygtuką. Toliau spręsti jums.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška