Sistema yra neįtikėtinai greita; užtenka mažiau nei pusės sekundės neslystančiai sankabai įjungti. Taip visada užtikrinama maksimali trauka ir mobilumas.

Jonas Odermalmas

„Volvo Trucks“ statybų padalinio vadovas

Automatinės traukos kontrolės sistemos tiesioginio bandymo vaizdo įrašas

Keturmetė Sofija

Visų laikų sunkiausias bandomasis važiavimas

ATC įjungiama automatiškai

Kaip tai veikia

Kai slidu, automatinė traukos kontrolės sistema reikiamu momentu automatiškai įjungia ir išjungia priekinių ratų pavarą. Jei galiniuose ratuose įtaisyti jutikliai aptinka pradedantį mažėti sukibimą, akimirksniu įjungiama visų ratų pavara. Tada kumštelinė mova perduoda galią į priekinę varančiąją ašį, o sunkvežimis toliau važiuoja nepraradęs nei sukimo momento, nei greičio. Priekinė varančioji ašis lieka suaktyvinta tol, kol vairuotojas neatleidžia akceleratoriaus pedalo.

ATC nereikalauja jokio dėmesio iš vairuotojo – ji paprasčiausiai veikia. Tačiau prietaisų skyde yra jungiklis, kuriuo galima rankiniu būdu įjungti priekinę ašį arba visų diferencialų blokavimą, kai važiavimo sąlygos tampa itin sudėtingos.

Ši labai pasiteisinusi sistema jau daug metų diegiama „Volvo Construction Equipment“ gaminiuose. Esame pirmasis gamintojas, kuris šią perversmą sukėlusią sistemą pristatė statybų sunkvežimyje.

ATC naudojama tik prireikus, kad būtų taupomi degalai ir mažiau dėvėtųsi mechanizmai

Taupykite vertingus degalus

Mūsų tyrimai atskleidė, kad daugumai visų ratų pavara reikalinga tik 5 % laiko. Tai reiškia, kad 95 % laiko priekinė varančioji ašis tik eikvoja degalus Automatinė traukos kontrolė padeda maksimaliai padidinti degalų naudojimo efektyvumą. Kai papildoma trauka nereikalinga, sistema automatiškai išjungia priekinę ašį, todėl degalų sąnaudos sumažėja iki 2 % (apskaičiuota pagal krovinių gabenimo regione ciklą). Automatiškai išjungiama priekinė ašis taip pat mažiau dėvisi.

ATC užtikrina didžiausią trauką, kai ji reikalinga

Jokių kompromisų

Priekinė varančioji ašis neleidžia pakliūti į bėdą. Bet ją įjungus, pablogėja manevringumas. Kitaip nei nuolatinės visų varančiųjų ratų sistemos, ATC suteikia abiejų sistemų pranašumus. Įjungus priekinę varančiąją ašį, gaunama reikalinga trauka. Išjungę (taip būna didesnę laiko dalį), pagerinate sunkvežimio manevringumą.

„Volvo FMX“ važiuoklė suprojektuota taip, kad visos svarbios dalys būtų apsaugotos

Viskas apsaugota

„Volvo FMX“ važiuoklė suprojektuota taip, kad visos svarbios dalys būtų apsaugotos. Ir lygiagrečiosios, ir skersinės trauklės išdėstytos išilgai ašies, tilto karterio viduje. Stabdžių kameros ir degalų bakai taip pat gerai apsaugoti.

Priekinės varančiosios ašies padėtis sutampa su nevarančiosios ašies, todėl važiuojant į stačią įkalnę priartėjimo kampas yra daug tinkamesnis (28°, jei sumontuota priekinė varančioji ašis ir 13R22.5 dydžio padangos). Priekinė varančioji ašis taip pat gali būti montuojama su galine pneumatine pakaba, užtikrinančia 300 milimetrų prošvaisą.

Sužinokite daugiau apie galinę pneumatinę pakabą
Galimos konfigūracijos FMX automatinei traukos kontrolei

Galimos konfigūracijos

  • 4 × 4 kėbulinis sunkvežimis
  • 4 × 4 vilkikas
  • 6 × 6 kėbulinis sunkvežimis
  • 6 × 6 vilkikas
  • 8 × 6 kėbulinis sunkvežimis
  • 10 × 6 kėbulinis sunkvežimis

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Jūs valdote

Norite patys išbandyti automatinę traukos kontrolę? Susisiekite su vietiniu „Volvo Trucks“ prekybos atstovu.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška