„Volvo“ dyzeliniai varikliai su itin dideliu sūkių diapazonu

Pažvelkite į mūsų kreives

Puikus sukimo momentas esant mažiems sūkiams. Itin platus maksimalaus sukimo momento intervalas. Ir didžiausias sukimo momentas yra suderintas su didžiausia galia. Palyginkite mūsų sukimo momento kreives ir pamatysite skirtumą. Įlipkite į kabiną ir patys pajauskite – neįtikėtina akceleracija, neprilygstama trauka ir malonus, ekonomiškas važiavimas įprastu greičiu.

Degalus taupantys „Volvo“ dyzeliniai varikliai

Neginčijamas degalų naudojimo efektyvumas

Optimalios formos degimo kamera. Greitai ir tiksliai veikianti EMS valdoma įpurškimo sistema. Didelis dujų užpildymo koeficientas. Priežastis, dėl kurių mūsų varikliai taip taupiai naudoja degalus, galėtume vardinti dar ilgai. Bet svarbiau yra teigiamas tų variklių poveikis jūsų finansiniams rodikliams. Ir aplinkai.

Patentuotas „Volvo“ variklinis stabdys VEB+

„Volvo“ variklinis stabdys: VEB ir VEB+ Iki 375 kW stabdymo jėga

Mūsų patentuotas variklinis stabdys VEB+ dėl unikalios skirstomojo veleno konstrukcijos D13 variklyje absorbuoja iki 375 kW (510 AG). D11 variklyje „Volvo“ variklinis stabdys (VEB) absorbuoja iki 290 kW. Kai jis naudojamas kartu su mūsų transmisijos sistema „I-Shift“ ir išmaniuoju autopilotu, stačius ir klastingus nuolydžius galite įveikti kur kas saugiau ir su mažiau degalų.

Švaresni, ekologiškesni varikliai

Mūsų „Euro 6“ varikliai – tai didžiulis šuolis švaresnio transportavimo ir mažesnio poveikio aplinkai linkme. Jų galia ir degalų naudojimo efektyvumas nesiskiria nuo „Euro 5“ modelių, bet mums pavyko kietųjų dalelių emisiją sumažinti dvigubai, o azoto oksidų – beveik 80 %. 

Mūsų „Euro 6“ sprendimas: apžvalga

Kaip veikia mūsų „Euro 6“ sprendimas

1. Variklis
Nauji variklio komponentai pagerina dujų srauto savybes ir užtikrina, kad į apdorojimo sistemą patenkančios išmetamosios dujos būtų optimalios temperatūros.

2. Septintas purkštukas 7-asis purkštukas
Specialus dyzelino purkštukas yra naudojamas DOC šilumai valdyti, jis užtikrina DPF efektyvumą ir gerą SCR veikimą.

3. Dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC)
DOC išskiria NO2, kuris DPF reikalingas tam, kad dalelės galėtų visiškai sudegti. Esant žemai temperatūrai jis taip pat tiekia regeneracijai reikalingą šilumą.

4. Dyzelino dalelių filtras (DPF)
Filtras surenka ir išsaugo kietąsias daleles, kurios vėliau sudeginamos automatinės regeneracijos proceso metu. Regeneracija vykdoma automatiškai, jums nereikia imtis jokių veiksmų.

5. Atrankinė katalizės redukcija (SCR)
Maišymosi zonoje į išmetamąsias dujas įpurškiama „AdBlue“ priedo. Kai pasiekia katalizatorių, azoto oksidai (NO2) veiksmingai paverčiami nekenksmingomis azoto dujomis ir vandeniu.

6. Nepanaudoto amoniako katalizatorius (ASC)
Paskutinis etapas prieš dujoms patenkant į išmetimo vamzdį. Jo metu likęs amoniakas (NH3) pašalinamas.

„Volvo FMX“ su aštuoniais skirtingais galios variantais

Rinkitės galią, kokios norite

Rinkitės iš aštuonių skirtingų galios variantų. Turime keturis 11 litrų (D11) ir keturis 13 litrų (D13) variklius.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Patirkite jo galią

Patirkite mūsų variklių galią ir ekonomiškumą, aplankę vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška