Sudėtingos vairavimo sąlygos ne kliūtis „Volvo FMX“

Geriausias judumas

Kai kelias užneštas purvu ar smėliu, vienintelis būdas nepakliūti į bėdą – nesustoti. Automatinė traukos kontrolė (ATC) užtikrina, kad jums pasiseks. Šį perversmą sukėlusi funkcija automatiškai tinkamu metu įjungia priekinę ašį, kai jums to reikia, ir išjungia – kai nereikia. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema palengvina vairavimą ir amortizuoja visus kelio nelygumus.

„ATC tokia pat patogi, kaip ir nuolatinio veikimo sistema, tačiau pasirinktinai įjungiama priekinė varančioji ašis turi įvairių pranašumų.

Jonas Odermalmas

„Volvo Trucks“ statybų padalinio vadovas

Automatinė traukos kontrolė išgelbėja, kai važiuoti darosi sunku

Jokių kompromisų

Priekinė varančioji ašis neleidžia pakliūti į bėdą. Bet ją įjungus, pablogėja manevringumas. Kitaip nei nuolatinės visų varančiųjų ratų sistemos, automatinė traukos kontrolė suteikia abiejų sistemų pranašumus. Įjungus priekinę varančiąją ašį, gaunama reikalinga trauka. Išjungę (taip būna didesnę laiko dalį), pagerinate sunkvežimio manevringumą.

Sužinokite daugiau apie „Automatic Traction Control“
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema: leidžia tiksliau ir lengviau valdyti

Vairavimas be prakaito

Kai sunkvežimis kepurnėjasi per sunkiai pravažiuojamas vietas, „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema jums būtų tikras išganymas. Ši išmani technologija 85 % sustiprina vairavimo jėgą ir pašalina trankymąsi. Todėl galite atsilošti ir mėgautis lygesniu, stabilesniu ir mažiau varginančiu važiavimu.

Daugiau priežasčių, dėl kurių pamėgsite „Volvo“ dinaminio vairavimo sistemą
Sudvejintos ašies pakėlimas

Pakelkite ašį. Mažesnis apsisukimo spindulys

Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija leidžia atjungti ir pakelti vieną iš varančiųjų ašių. Pakėlus ašį, sunkvežimis eksploatuojamas panašiai kaip naudojant 4 x 2 ar 6 x 2 konfigūraciją, todėl sumažėja apsisukimo spindulys ir gerokai padidėja manevringumas. Ji taip pat sumažina degalų sąnaudas iki 3 %.

Sužinokite daugiau apie sudvejintos ašies pakėlimą
Visiškai pakrautų „Volvo FMX“ sunkvežimių prošvaisa gerokai padidėja

Statesnės įkalnės, gilesni grioviai

Mes pastūmėme priekinę varomąją ašį 100 milimetrų į priekį, todėl pagerėjo sunkvežimio privažiavimo kampas. Taip pat suprojektavome ją iš naujo (vietoj krumpliastiebio panaudojome guolius), kad būtų stipresnė ir aptakesnė. Taip pat sumontavome lygiagrečiąją trauklę už ašies sijos. Dėl to tilto karteris tapo žemiausiai esančia sunkvežimio dalimi ir smarkiai pagerėjo visiškai pakrauto sunkvežimio prošvaisa.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Nepasitikėkite vien mūsų žodžiais

Išbandykite geriausią judumą patys, aplankę vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška