„Volvo FMX“ jėgos agregatų specifikacijos

• Varikliai
• „I-Shift“
•„I-Shift“ programinės įrangos paketai
• „Powertronic“

• Galinės ašys
• Galinių ašių perdavimo santykiai
• Jėgos agregatų deriniai
• Galios nuėmimo įtaisai

Varikliai

  D11K D13K
Cilindrų skaičius 6 6
Darbinis tūris 10,8 dm³ 12,8 dm³
Eiga 152 mm 158 mm
Cilindro skersmuo 123 mm 131 mm
Suspaudimo laipsnis 17.0:1 17.0:1
Ekonomiškų sūkių diapazonas 950–1 400 sūk./min 900–1 400 aps./min
Stabdymo EPG galia (2 400 sūk./min) 160 kW (2 300 sūk./min) 200 kW
VEB stabdymo galia (2 400 kW sūk./min) 290 kW  
VEB papildoma įranga  
VEB+ stabdymo galia   (2 300 sūk./min) 375 kW
VEB+   papildoma įranga
Alyvos filtrai 2 visasraučiai, 1 lygiagretus 2 visasraučiai, 1 lygiagretus
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą 36 l 33 l
Aušinimo sistemos bendrasis tūris 36 l 38 l

Reikalavimai degalams

Tik degalai be sieros (EN590, ne daugiau kaip 10 ppm).

  

Prie variklio tvirtinamas galios nuėmimo įtaisas

  Sukimo momentas Perdavimo santykis
EPTT650 650 Nm* 1.26:1
EPTT1000 1 000 Nm* 1.26:1
*Sukimo momentas važiavimo ir stovėjimo metu.
D11K – galia / sukimo momentas

D11K – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D11K330 (243 kW)  
Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 330 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 400 sūk./min 1 600 Nm
   
D11K370 (273 kW)  
Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 370 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 400 aps./min 1 750 Nm
   
D11K410 (302 kW)  
Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 410 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min 1 950 Nm
   
D11K450 (332 kW)  
Didžiausias galingumas esant 1 600–1 900 sūk./min 450 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min 2 150 Nm
D13K – galia / sukimo momentas

D13K – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal: EB 582/2011

D13K420 (309 kW)  
Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min 420 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 860–1 400 aps./min 2100 Nm
   
D13K460 (338 kW)  
Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min 460 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 400 aps./min 2300 Nm
   
D13K500 (368 kW)  
Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min 500 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min 2500 Nm
   
D13K540 (397 kW)  
Didžiausia galia esant 1 450–1 800 aps./min 540 AG
Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 450 aps./min 2600 Nm
„I-Shift“

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas retarderis, galios nuėmimo įtaisas, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas.

Specifikacijos

Tipas
Aukščiausia pavara
Variklio sukimo momentas
Bendroji autotraukinio masė
AT2412F Tiesioginė 2 400 Nm 44 t
AT2612F Tiesioginė 2 600 Nm 100 t
ATO2612F Greitinančioji 2 600 Nm 100 t

„I-Shift“ programinės įrangos paketai

Pagrindinė versija („TP-BAS”)
„TP-BAS” – tai standartinis programinės įrangos paketas, kuriame yra „I-Shift“ ir pavarų dėžės pagrindinės funkcijos važiavimui įvairioje aplinkoje.

„I-Shift” skirstomosios pavarų dėžės pakeitimo programinė įranga („TP-DIST”)
„TP-DIST” pritaiko pavarų dėžės funkcijas prie konkrečių sąlygų paskirstymo segmente. Šiame programinės įrangos pakete yra funkcijos, pagerinančios manevringumą, kai pradedama važiuoti iš vietos, manevruojant ir važiuojant nedideliu greičiu.

„I-Shift” pavarų dėžės pakeitimo statybvietėje programinė įranga („TP-CON”)
„TP-CON” pritaiko pavarų dėžės funkcijas prie konkrečių sąlygų statybų segmente. Šiame programinės įrangos pakete yra funkcijos, pagerinančios manevringumą, kai pradedama važiuoti iš vietos, manevruojant ir važiuojant nedideliu greičiu. Ši programinė įranga taip pat tinka sudėtingesnėms kelio sąlygoms.

„I-Shift” tolimųjų reisų pavarų dėžės pakeitimo programinė įranga („TP-LONG”)
„TP-LONG” apima sumaniąsias funkcijas, kurios minimaliai sumažina degalų sąnaudas. Šis programinės įrangos paketas idealiai tinka tolimųjų reisų atvejais, kai labai svarbios degalų sąnaudos. Į šį paketą įeina funkcija „I-Roll”.

Sunkiasvorės transporto priemonės („TP-HD”)
„TP-HD” optimaliai pritaiko „I-Shift” sistemą sunkiasvorėms transporto priemonėms, vežančioms didelės bendrosios masės autotraukinio krovinius (>85 tonų). Nepriklausomai nuo bendrosios autotraukinio masės, vairuotojas visuomet gali optimizuoti vairavimą, pasirinkdamas arba išjungdamas didelės galios režimą ir įjungdamas tolimųjų reisų režimą. Programinės įrangos paketo funkcijos taip pat suteikia
privalumų sunkvežimiams, kuriuos sudaro vilkikas su puspriekabe ir priekaba.

„I-Shift“ programinės įrangos paketai

Pardavimo variantai „TP-BAS“ „TP-DIST“ „TP-CON“ „TP-LONG“ „TP-HD“**
Pagrindinės PTO funkcijos („APF-BAS”)
Sutvirtintos PTO funkcijos („APF-ENH”) o o o o o
Pagrindinis pavarų dėžės pasirinkimo reguliavimas („AMSO-BAS”)
Patobulintas pavarų dėžės pasirinkimo reguliavimas, įskaitant „Kickdown” („AMSO-AUT”) o o o
Pagrindinės „Vocational” funkcijos („AVO-BAS”)
„Enhanced Performance – Bad Roads“ („AVO-ENH”) o o o
„Basic Shift Strategy“
„Performance Shift“
„Gearbox Oil Temperature Monitor“
„Heavy Start Engagement“
„I-Roll“ (•)
„Smart Cruise Control“ (•)
„Launch Control“
„Enhanced Shift Strategy“ (bendroji autotraukinio masė ≤ 85 t)
„Heavy Duty GCW Control“ (85 t < bendroji autotraukinio masė ≤ 180 t)
Labai pažeminta pavara* („ASO-ULC”) o o o
Pažeminta pavara* („ASO-C”) o o o
Atbulinė eiga „Multi-speed”* („ARSO-MSR”) o o o
„I-See” („PVT-BAS”) GPS duomenų naudojimas o o
„I-See” („PVT-EXT”) GPS duomenų naudojimas o o
• Standartinė (•) Šią funkciją galima naudoti, kai įjungtas „TP-LONG”. o parinktis – negalima
*Tik AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR reikia ASO-ULC arba ASO-C.
**Skirta tik AT2612F ir ATO2612F

Išsamiau apie „I-Shift“ funkcijas

„Basic Shift Strategy“
Automatinis reikiamos pavaros parinkimas pajudant iš vietos (1–6 pavara). Pavara prieš pajudant iš vietos parenkama atsižvelgiant į bendrąją masę ir kelio nuolydį.

„Performance Shift“
Sumaniai išnaudojamos variklinio stabdžio, sankabos ir specialaus transmisijos stabdžio galimybės, todėl pavaros perjungiamos greičiau ir švelniau.

„Basic Gear Selection Adjustment“
Kai veikiant automatiniam režimui stabdoma varikliu, pavaros parinkimą galima reguliuoti pavarų perjungimo svirties mygtukais.

„Gearbox Oil Temperature Monitor“
Pavarų dėžės alyvos temperatūra pateikiama informaciniame ekrane.

„Enhanced Shift Strategy“
Sąveikaudama su EBS ir ECS padeda lengviau pajudėti iš vietos ir pagerina manevringumą mažoje erdvėje. Automatiškai parenka tinkamą pavarą, todėl variklio apsukos išlieka aukštos ir padidėja VEB/VEB+ variklinio stabdžio veiksmingumas. Jei pavaros perjungiamos stabdymo varikliu metu, įsijungia ratų stabdžiai, kad būtų kompensuotas stabdymo momentas.

„Launch Control“
Optimizuoja pavarų perjungimą ir EBS funkcijas manevruojant nedideliu greičiu. Taip pat užtikrina, kad judėjimo iš vietos įkalnėje pagalbos funkcija būtų įjungiama tik pradedant judėti įkalnėje.

„I-Roll“
Nuokalnėse automatiškai įjungiama ir išjungiama laisvosios eigos funkcija sumažina degalų sąnaudas. „I-Roll“ naudojama, kai nereikia nei didelės variklio galios, nei stabdyti varikliu, pavyzdžiui, lygiose vietovėse.

„Smart Cruise Control“
Sąveikaudama su „Brake Cruise", sistema užtikrina, kad be reikalo nebūtų įjungiami pagalbiniai stabdžiai. Taip galima dar geriau panaudoti laisvą riedėjimą.

„I-See“
Išmaniosios „I-Shift” programos atmintyje išsaugoti topografiniai duomenys gali būti panaudoti degalams taupyti ir važiavimo patogumui pagerinti. Šie duomenys išsaugomi duomenų bazėje, kuri yra prieinama kitiems „I-See“ naudotojams. „I-See“ komplektuojama su „I-Cruise” funkcija. („I-Cruise“ taip pat galima užsakyti atskirai.)

Didelės bendrosios masės autotraukinio valdymas
Optimaliai parenka pavaras didelės bendrosios masės autotraukiniams (85–180
tonų.

Papildomos funkcijos

Patobulintos galios perdavimo įrenginio funkcijos
Keletas funkcijų, palengvinančių galios nuėmimo įtaiso naudojimą.

Patobulintasis pavarų parinkimo reguliavimas, įskaitant žemesnės pavaros perjungimo iki galo paspaudžiant akceleratorių funkciją
Pradedant važiuoti ir „I-Shift" svirčiai esant automatinėje padėtyje, pavaros parinkimą galima reguliuoti pavarų perjungimo mygtukais. Žemesnės pavaros perjungimo funkcija „Kickdown“ parenka pavarą, kuri įgalina pasiekti didžiausią pagreitį.

Padidintas našumas važiuojant prastais keliais
Kelios funkcijos, kurios pritaiko pavarų perjungimą ir padeda pajudėti iš vietos blogo ratų sukibimo su keliu sąlygomis ir važiuojant kalvotais keliais.

„Powertronic“

Visiškai automatinė transmisija su sukimo momento stiprintuvu ir alyvos aušintuvu. Perjungia pavaras neprarandant galios. „Powertronic” gali būti gamykloje sumontuotas galios nuėmimo įtaisas, integruotas lėtintuvas ir avarinis vairo stiprintuvo siurblys.

„Powertronic“

Tipas Aukščiausia pavara Variklio sukimo momentas (Nm) Bendroji autotraukinio masė (tonos)
PT2106 Tiesioginė 2100 44
PT2606 Tiesioginė 2600 60

„Powertronic“, integruotos važiavimo programos

Ekonomiškumas

Skirta optimaliai taupyti degalus. Pavaros perjungiamos ekonomiškiausiame sūkių diapazone.

Techninės charakteristikos

Naudojama tada, kai reikia didesnės variklio galios. Aukštesnę ir žemesnę pavaras įjungia esant aukštesniems varikio sūkiams.

Galinės ašys

Tipas Ašių Pavara Didž. sukimo momentas (Nm) Didžiausia ašies / galinio vežimėlio apkrova (t) Bendroji autotraukinio masė (tonos)
Su viengubu reduktoriumi          
RSS1344C/D Vienguba Hipoidinė 2600 13 44
RSS1356 Vienguba Hipoidinė 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Vienguba Hipoidinė 3550 13 60
RTS2370A Tandeminės Hipoidinė 3550 23 70
           
Stebulių reduktoriai          
RSH1365 Vienguba Spiralinė nuožulni 2400 13 65
RSH1370F Vienguba Kūginė-sraigtinė 3550 13 70
RTH2610F Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 26 100
RTH3210F Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 32 100
RTH3312 Tandeminės Kūginė-sraigtinė 3550 33 120
           

Galinių ašių perdavimo santykiai

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1365 RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1

3.61:1

3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1

3.76:1

3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1

4.12:1

3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.55:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1   4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1   5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
3.70:1   4.11:1 4.13:1     4.55:1 4.55:1  
4.11:1     4.50:1     5.41:1 5.41:1  
4.63:1     5.14:1       7.21:1  
5.29:1     5.67:1          
      6.17:1          
* RSS1344D.

Jėgos agregatų deriniai

  D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500 D13K540
„Powertronic“                
PT2106        
PT2606        
                 
„I-Shift“                
AT2412F    
AT2612F
ATO2612F
                 
Ašys su viengubu reduktoriumi                
RSS1344C
RSS1344D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
                 
Ašys su stebulių reduktoriais                
RSH1365  
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312
                 
Varomoji priekinė ašis / distribucinė pavarų dėžė                
FAA11 / FAA21 / V2501TB

PTO

MONTUOJAMAS PRIE VARIKLIO

PTER-DIN
Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTER1400
Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.

PTER100
Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.

PRIE PAVARŲ DĖŽĖS JUNGIAMAS

PTR-F
Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-FL/FH
Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.

PTRD-F
Didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova varančiajam mechanizmo velenui tiesiogiai prijungti.

PTRD-D
Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.

PTRD-D1
Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.

PTRD-D2
Veikia aukštų sūkių režimu, dviejų agregatų pajungimui skirtas galinis ir vienas priekinis varantieji mechanizmai. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.  

Parsisiųsti

Jėgos agregatų specifikacijos

Parsisiųskite išsamias jėgos agregatų specifikacijas PDF formatu. Parsisiųsti(PDF, 4.3 MB)
Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Pamatykite „Volvo FMX“ iš arčiau

Susikomplektuokite idealų sunkvežimį. Visa tai padaroma pas vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška