„Volvo Trucks“ pristato naujas stebėsenos paslaugas eksploatacinei parengčiai pagerinti

„Volvo Trucks“ svarbiausių komponentų stebėsenai realiuoju laiku ir jų analizavimui naudoja naujus metodus, kad galėtų užkirsti kelią galimiems gedimams prieš jiems sutrikdant vežėjo veiklą. Švedijoje jau yra pristatyta nauja padangų stebėsenos sistema, o Europos šalyse vykdomi plataus masto pažangios sunkvežimių stebėsenos sistemos bandymai. Panaudojant mašininio mokymosi galimybes bus pagerintas galimų trikčių prevencijos tikslumas ir sumažės neplanuotų prastovų rizika.

1860x1050_lt-lt_tyremanagement

„Naujos sunkvežimių duomenims realiuoju laiku stebėti ir analizuoti skirtos technologijos leis žymiai tiksliau ir kur kas anksčiau numatyti gedimus. Tai mūsų tęstinių pastangų rūpinantis, kad klientų sunkvežimiai be sutrikimų riedėtų keliais, dalis“, – sako „Volvo Trucks“ eksploatacinės parengties viceprezidentas Markusas Efraimssonas.

Nauja padangų stebėsenos paslauga stebi padangų slėgį ir temperatūrą realiuoju laiku. Šiuos duomenis galima matyti programėlėje, todėl vairuotojas ir savininkas gali pastebėti nedidelius padangų pradūrimus ir išvengti galimo jų sprogimo, dėl kurio tektų neplanuotai sustoti ir patirti didelių išlaidų. Be to, naujoji paslauga padeda sumažinti degalų sąnaudas ir užtikrina didesnę kiekvienos padangos ridą dėl tinkamo slėgio ir temperatūros palaikymo. Padangų stebėsenos sistema bus pristatyta Europos rinkose.

„Volvo Trucks“ taip pat atlieka ir kitų komponentų stebėsenos bandymus realiomis eksploatacijos sąlygomis su pasirinktais klientais, turinčiais „Aukso“ serviso sutartį. Stebint ir analizuojant tūkstančių sunkvežimių duomenis realiuoju laiku buvo išvengta daugelio galimų gedimų, todėl padidėjo eksploatacinės parengties lygis ir našumas.

Tikslas – numatyti komponentų gedimus prieš jiems įvykstant ir pasiūlyti vežėjams optimalų serviso paslaugų planą. „Volvo“ sunkvežimių stebėsenos centrui nustačius potencialią problemą, informacija perduodama vietiniam „Volvo“ sunkvežimių serviso centrui, kad būtų imtasi profilaktinių veiksmų.

„Apie eksploatacinę parengtį galvojame iš kliento perspektyvos. Mes siekiame užtikrinti, kad klientas nepatirtų neplanuotų prastovų“, – sako Markusas Efraimssonas.

Kitas žingsnis – palaipsniui pritaikyti mašininio mokymosi atveriamas galimybes. Toks dirbtinio intelekto panaudojimas leidžia rinkti ir analizuoti daugybę sunkvežimio duomenų tolesnei tyrimų ir gaminių kūrimo veiklai. Tai suteikia galimybę „Volvo Trucks“ gauti daugiau duomenų apie transporto priemonės būklę ir našumą bei kasdien eksploatuojamus šimtus tūkstančių nuotoliniu būdu prijungtų sunkvežimių.

Naudojant pažangias kompiuterinio modeliavimo ir analizės priemones, siekiama geriau nustatyti galimų trikčių sekas ir itin anksti numatyti komponentų gedimus. Tokiu būdu atsiranda galimybė reikiamą techninę priežiūrą ar remonto paslaugas atlikti serviso centre jau suplanuoto apsilankymo metu, taip užtikrinant didžiausią sunkvežimio eksploatacinės parengties lygį.

 

„Volvo Trucks“ eksploatacinės parengties viceprezidentas Markusas Efraimssonas

2018 m. rugsėjo 6 d.

Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis į:
Lauryną Bričkų, tel. +370 5 215 9513, +370 698 75977, el. paštas laurynas [dot] brickus [at] volvo [dot] com