Trucks

Volvo FH važiuoklių specifikacijos

 

Važiuoklės aukštis

Itin žema (vilkikas)

maždaug 810 mm

Žema

maždaug 850 mm

„Medium“

maždaug 900 mm

aukšta

maždaug 1 000 mm

Itin aukšta

maždaug 1 200 mm

Didžiausia priekinės ašies apkrova (tonomis)

 

Pneumatinė

Linginė

„X-Low“

7.5

-

žema

8

-

„Medium“

10/20*

9

Aukšta

10/20*

10/18**

Itin aukšta

-

10/20**


* Su dvigubomis priekinėmis ašimis (FAL20 ant GRAS-GR)
** Su dvigubomis priekinėmis ašimis (FAA20 / FAA21)

Galinė pakaba

Tipas

Ašys

Pakaba

Ašies / galinio vežimėlio apkrova

Reduktorius

Papildoma velkamoji / stumiamoji ašys

Vienguba

       

 

RAD-L90

4×2

Parabolinė / kelių lingių

13 t

Viengubas / stebulės

 

RAD-GR

4×2

Pneumatinė

11,5/13 t

Viengubas / stebulės

 

RAD-G2

4×2

Pneumatinė (darbui statybose)

13 t

Stebulės

 
           

Vežimėlis

         

RADT-GR

6×2

Pneumatinė

19 / 20,5 / 22,5 / 23 t

Viengubas / stebulės

Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)

RAPD-GR

6×2

Pneumatinė

19/22 t

Viengubas / stebulės

Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)

RADD-G2

6×4/8×4

Pneumatinė (darbui statybose)

21 / 23 / 26 t

Viengubas / stebulės

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabolinė

21 t

Viengubas / stebulės

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabolinė / įprastinė linginė

23/26 t

Viengubas / stebulės

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Įprastinė linginė

26 / 32 t

Stebulės

 

RADD-TR3

8x4

Įprastinė linginė

38 t

Stebulės

 

RADD-GR

6×4/8×4

Pneumatinė

21 / 23 / 26 t

Viengubas / stebulės

 

RAPDT-GR

8×2

Pneumatinė

27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t

Viengubas / stebulės

Stumiamoji (vairuojamoji) ir papildoma velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys

RADDT-GR

8×4/10×4

Pneumatinė

27 / 33 / 36 t

Viengubas / stebulės

Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji)

RAPDD-GR

8×4

Pneumatinė

27 / 30,5 / 32 / 35 t

Viengubas / stebulės

Stumiamoji ašis (vairuojamoji)

RADDT-G2

8×4/10×4

Pneumatinė (darbui statybose)

27 / 33 / 36 t

Viengubas / stebulės

Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji)

Balno aukščiai

Ratų konfigūracija

Važiuoklės aukštis

Pakaba

Rėmo aukštis

5W aukštis*

Padanga

Mažiausias sukabintuvo aukštis

Nominalus važiavimo aukštis**

4×2

„X-Low“

RAD-GR

266

140

295-55

867

912

 

„X-low“

RAD-GR

266

140

295-60

887

932

 

žema

RAD-GR

266

140

315-60

955

1015

 

„Medium“

RAD-GR

266

140

315-70

1014

1075

 

„Medium“

RAD-GR

300

140

315-70

1031

1092

 

aukšta

RAD-GR

266

140

315-80

1056

1147

 

aukšta

RAD-GR

300

140

315-80

1090

1164

6×2

žema

RADT-GR

266

160

315-60

975

1035

 

„Medium“

RADT-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

„Medium“

RADT-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

aukšta

RADT-GR

300

150*

315-80

1160

1234

 

„Medium“

RAPD-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

„Medium“

RAPD-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

aukšta

RAPD-GR

266

160

315-80

1076

1167

 

aukšta

RAPD-GR

300

160

315-80

1110

1184

6×4

aukšta

RADD-GR

300

150*

315-80

1173

1234

8×4

aukšta

RAPDD-GR

300

160

315-80

1137

1207

 

* + 60 mm tvirtinimo aukščio
** Apytikslis aukštis

Sukabinimo įtaisai
Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojamas sukabinimo įtaisas, skirtas priekabai, kurios ašys sutampa su jos svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

Degalų bakai
Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4x2 vilkiko degalų bako talpa yra 1 480 litrų. 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) ir 225 kg (545 l) talpos dujų bakai.

„AdBlue“ bakai
32–100 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.

Balnai
Patvirtinta iki 36 tonų leistina balno apkrova. Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės tėra tik apie 140 mm. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.

Stabdžiai
EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas.

„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema
Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis.
Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis. Be to, ji gali būti derinama su nepriklausoma priekine pakaba.

Sudvejintos ašies pakėlimas
Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant tandeminės važiuoklės sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakraunamas, ašis automatiškai nuleidžiama ir įjungiama.
Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija gali būti įdiegta 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiuose (su dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.

Velkamosios ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 7,5, 9,5, 10 arba 15 tonų.

Stumiamosios ašys
Vilkikams ir krovininėms važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.

EBS Medium

EBS būsenos kontrolė
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.

Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.

Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Skirta tik diskiniams stabdžiams.)

Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

Papildomos funkcijos

Stretch Brake
Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.

ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.

Avarinio stabdymo žibintas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.

Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 680 kW.

JUMS PATINKA? VAŽIUOKITE

Vienintelis būdas iš tiesų pajausti mūsų naująją dinamišką važiuoklę yra sėsti prie vairo.