Trucks

×

Volvo FH jėgos agregatų specifikacijos

Varikliai

 

D13K  

D13K420TC, D13K460TC ir D13K500TC

G13C* 

Emisijos standartas 

Euro 6

Euro 6  

Euro 6

Cilindrų skaičius 

6

6

Darbinis tūris 

12,8 dm³ 

12,8 dm³ 

12,8 dm³

Eiga 

158 mm 

158 mm 

158 mm

Cilindro skersmuo 

131 mm 

131 mm 

131 mm

Suspaudimo laipsnis 

18:1 (420, 460, 500 AG), 17:1 (540 AG)

17:01

17:01

Ekonomiškų sūkių diapazonas 

950–1 400 sūk./min 

900–1 300 aps./min. 

1 000–1 400 aps./min.

Išmetimo vamzdį ribojančio stabdžio galia

200 kW (2300 sūk./min)

-

-

VEB+ stabdymo galia 

375 kW (2300 sūk./min)

375 kW (2300 sūk./min)

375 kW (2300 sūk./min)

VEB+ 

papildoma įranga

papildoma įranga

papildoma įranga 

Alyvos filtrai 

2 visasraučiai, 1 lygiagretus  

2 visasraučiai, 1 lygiagretus  

2 visasraučiai, 1 lygiagretus 

Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą 

33 l 

35 l 

33 l 

Aušinimo sistemos bendrasis tūris 

38 l 

38 l 

39,5 l 


* SGD

Reikalavimai degalams

Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros)
2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)

 

Alyvos keitimo intervalas

Naudojant VDS4 alyvą – iki 100 000 km arba kartą per metus. 

Prie variklio tvirtinamas galios nuėmimo įtaisas

 

Sukimo momentas 

Perdavimo santykis 

EPTT350 

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1 000 Nm* 

1.26:1


*Sukimo momentas važiuojant ir stovint.

D13K – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal EC 582/2011

D13TC – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal EC 582/2011

D13TC siūlomas su 420, 460 ir 500 AG. Tačiau sukimo momentas yra didesnis nei kituose D13 varikliuose. 460 AG D13TC pasiekia tą patį sukimo momento lygį kaip ir D13 variklis su 540 AG, tačiau esant mažesniems sūkiams. O 500 AG „I-Save“ pasiekia D16 2 800 Nm lygį, esant tokiam pačiam mažam sukimo momentui.

Tą pasiekti leidžia „Turbo Compound“ technologija, kuri po turbokompresoriaus naudoja papildomą turbiną, kad pakartotinai panaudotų perteklinę energiją iš išmetamųjų dujų. Ši energija alkūniniame velene konvertuojama tiesiai į sukimo momentą – todėl variklis galingas ir itin efektyviai naudoja energiją.

D13K380 (279 kW)

 

Didžiausia galia esant 1 700 aps./min.

380 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 830–1 400 aps./min.

1814 Nm

D13K420 (309 kW) 

 

Didžiausia galia esant 1 404–1 700 aps./min.

420 AG 

Didžiausias sukimo momentas esant 905–1 400 aps./min.

2100 Nm 

D13K420TC (309 kW)

 

Didžiausia galia esant 1 230–1 600 aps./min.

420 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 230 aps./min.

2 400 Nm

D13K460 (345 kW)

 

Didžiausia galia esant 1 404–1 700 aps./min.

460 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 945–1 400 aps./min.

2300 Nm

D13K460TC (345 kW)

 

Didžiausia galia esant 1 240–1 600 aps./min.

460 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1240 aps./min.

2 600 Nm 

D13K500 (368 kW) 

 

Didžiausia galia esant 1 404–1 700 aps./min.

500 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 980–1 400 aps./min.

2500 Nm

D13K500TC (368 kW)

 

Didžiausia galia esant 1 250–1 600 aps./min

500 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 250 aps./min

2800 Nm

D13K540 (397 kW) 

 

Didžiausia galia esant 1 458–1 700 aps./min.

540 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min

2 600 Nm

G13C – galia / sukimo momentas

Naudingoji galia pagal EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Didžiausia galia esant 1 400–1 800 aps./min

420 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Didžiausia galia esant 1 700–1 800 aps./min.

460 AG

Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 400 sūk./min

2300 Nm

I-Shift

12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas retarderis, galios nuėmimo įtaisas, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas.

Specifikacijos

Tipas

Aukščiausia pavara

Variklio sukimo momentas (Nm)

Bendroji autotraukinio masė (tonos)

AT2412F Tiesioginė  2400 44
AT2612F Tiesioginė  2600 100
ATO2612F Greitinančioji  2600 100
AT2412G Tiesioginė  2400 44
AT2612G Tiesioginė  2600 100
ATO2612G Greitinančioji  2600 100
AT2812G Tiesioginė  2800 60
ATO3112G Greitinančioji  3150 100

„I-Shift Dual Clutch“ specifikacijos

Tipas 

Aukščiausia pavara 

Variklio sukimo momentas (Nm)

Bendroji autotraukinio masė (tonos)

SPO2812

Greitinančioji

2800

80

Galinės ašys

Tipas 

Ašių

Pavara

Didž. sukimo momentas (Nm)

Didžiausia ašies / galinio vežimėlio apkrova (t)

Bendroji autotraukinio masė (tonos)

Su viengubu reduktoriumi

         

RSS1244B

Vienguba

Hipoidinė

2800

12

44

RSS1344C/D

Vienguba

Hipoidinė

2600

13

44

RSS1344E

Vienguba

Hipoidinė

2800

13

44

RSS1352A

Vienguba

Hipoidinė

2800

13

52

RSS1356

Vienguba

Hipoidinė

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Vienguba

Hipoidinė

3550

13

60

RSS1370A/B

Vienguba

Hipoidinė

3550

13

70

RTS2370A

Tandeminės

Hipoidinė

3550

23

70

RTS2310A

Tandeminės

Hipoidinė

3550

23

100

Stebulės reduktorius

         

RSH1370F

Vienguba

Kūginė-sraigtinė

3550

13

70

RTH2610F

Tandeminės

Kūginė-sraigtinė

3550

26

100

RTH3210

Tandeminės

Kūginė-sraigtinė

3550

32

100

RTH3312

Tandeminės

Kūginė-sraigtinė

3550

33

120

RTH3815

Tandeminės

Kūginė-sraigtinė

3550

38

150

Galinių ašių perdavimo santykiai

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.31:1

2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1

2.47:1

2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1

2.64:1

2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1

2.85:1

2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1

3.08:1

3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  

3.36:1

3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  

 

3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    

 

4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    

 

4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    

 

5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          

 

6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* Taikoma RSS1344D/E
** Taikoma RSS1370B

Jėgos agregatų deriniai

 

D13K380 D13K420   D13K460 D13K500 D13K540 D13K420TC D13K460TC D13K500TC G13C420 G13C460    

„I-Shift“

                       

AT2412F

                   

AT2612F

                   

ATO2612F

                   
AT2412G                
AT2612G          
ATO2612G          
AT2812G                      
ATO3112G                      

„I-Shift Dual Clutch“ 

                       

SP02812 

             

Ašys su viengubu reduktoriumi

                       

RSS1244B

     

RSS1344C/D

     

RSS1344E

     

RSS1352A

     

RSS1356

     

RSS1360

     

RSS1370A/B

     

RTS2370A

     

RTS2310A

     

Ašys su stebulių reduktoriais

                       

RSH1370F

     

RTH2610F

     

RTH3210

         

RTH3312

         

RTH3815

         

Galios nuėmimo įtaisai

Siūloma rinktis iš labai įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų galios nuėmimo įtaisų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.

Nuo sankabos nepriklausomi galios perdavimo įrenginiai

PTER-DIN: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTER-100: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.

 

Nuo sankabos priklausomi galios perdavimo įrenginiai

PTR-F: Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL/FH: Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F: Didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova varančiajam mechanizmo velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2: Veikia aukštų sūkių režimu, dviejų agregatų pajungimui skirtas galinis ir vienas priekinis varantieji mechanizmai. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.

PAMATYKITE VOLVO FH IŠ ARČIAU

Susikomplektuokite idealų sunkvežimį.