„Globetrotter XXL“ gali saugiai ir patogiai gyventi iki dviejų žmonių – dėl ilgesnės kabinos miegoti platesniame ir ilgesniame apatiniame gulte dar patogiau.
„Globetrotter XL“ (CAB-XHSL) kabinoje saugiai ir patogiai gali įsitaisyti iki dviejų asmenų, o dėl papildomo aukščio čia dar daugiau vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 220 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 211 cm).
„Globetrotter“ (CAB-HSLP) kabina naudojama kaip patogi vieta nakvoti iki dviejų asmenų. Be to, jos vertikali konstrukcija užtikrina daugybę papildomos vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 205 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 196 cm).
Miegamoji kabina (CAB-SLP), kurioje patogu nakvoti iki dviejų asmenų. Kabinos vidaus aukštis – 171 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 162 cm.
Virš žemos miegamosios kabinos (CAB-LSLP), kurios stogas ir pakaba yra pažeminti, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis – 147 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 138 cm.
|
|
|
|
|
A aukštis (mm) |
B aukštis (mm) |
C aukštis (mm) |
D aukštis (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Vilkikas |
Ratų konfigūracija |
Važiuoklės aukštis |
Pakaba |
Padangos |
CAB-SLP |
CAB-HSLP |
CAB-XHSL |
CAB-LSLP |
4×2 |
aukšta |
Linginė / pneumatinė |
315/80-R22,5 |
3430 |
3800 |
3950 |
3225 |
|
4×2 |
aukšta |
Linginė / pneumatinė |
315/80-R22,5 |
3440 |
3810 |
3960 |
3235 |
|
4×2 |
„Medium“ |
Linginė / pneumatinė |
315/70-R22,5 |
3350 |
3720 |
3870 |
3145 |
|
4×2 |
žema |
Pneumatinė / pneumatinė |
315/60-R22,5 |
3230 |
3600 |
3750 |
3025 |
|
4×2 |
žema |
Pneumatinė / pneumatinė |
315/60-R22,5 |
3250 |
3620 |
3770 |
3045 |
|
6×2 |
„Medium“ |
Linginė / pneumatinė |
315/70-R22,5 |
3350 |
3720 |
3870 |
3145 |
|
Kėbulinis sunkvežimis |
Ratų konfigūracija |
Važiuoklės aukštis |
Pakaba |
Padangos |
CAB-SLP |
CAB-HSLP |
CAB-XHSL |
CAB-LSLP |
6×2 |
aukšta |
Pneumatinė / pneumatinė |
315/80-R22,5 |
3410 |
3780 |
3930 |
3205 |
|
6×2 |
„Medium“ |
Pneumatinė / pneumatinė |
315/70-R22,5 |
3330 |
3700 |
3850 |
3125 |
|
6×2 |
žema |
Pneumatinė / pneumatinė |
315/60-R22,5 |
3230 |
3600 |
3750 |
3025 |
|
6×2 |
aukšta |
Linginė / linginė |
315/80-R22,5 |
3460 |
3830 |
3980 |
3255 |
|
6×4 |
aukšta |
Linginė / linginė |
315/80-R22,5 |
3450 |
3820 |
3970 |
3245 |
|
8×4 |
aukšta |
Linginė / linginė |
315/80-R22,5 |
3480 |
3850 |
4000 |
3275 |
|
10×4 |
aukšta |
Linginė / linginė |
315/80-R22,5 |
3480 |
3850 |
4000 |
3275 |
* Apytikslis aukštis
Kabinos keturių taškų pakaba
Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.
Oro įleidimo angos
Įrengtos kairėje pusėje (atsižvelgiant į užduotis, galima rinktis aukštesnę arba žemesnę padėtį). Be to, galima rinktis priekinėje dalyje įrengtą oro įleidimo angą.
Spalvos
Išsirinkite ir išsiskirkite. Galima rinktis iš maždaug 650 spalvų variantų.
Apmušalai
Juodos spalvos tekstilė, vinilas, oda arba dviejų atspalvių odos derinys. Kai kurių sėdynių apmušalus (išskyrus apmušalus iš tekstilės) galima rinktis su vėdinimo funkcija.
Vairuotojo sėdynė
Rinkitės „Dynamic“ arba „Progressive“. Abiem variantams galima rinktis norimus apmušalus. Daugiau laisvės dėl lankstumo – bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis yra 240 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos atrama, reguliuojamu ir atlenkiamu nugaros atlošu, aukščio ir išilginės padėties reguliavimo įtaisu, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampu.
Keleivio sėdynė
Būna dviejų skirtingų tipų: „Standard“ ir „Comfort“. Abiems galima rinktis norimus apmušalus. Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos. Taip pat galima pasirinkti pasukamąją keleivio sėdynę.
Gultai
Integruoti, kad naktį išsimiegotumėte patogiai. Gultų dydžiai: 74 × 200 cm su 81,5 cm pločio vidurine dalimi arba 74 × 200 cm ir ištraukiamas iki 88 × 200 cm dydžio su 95,5 cm pločio vidurine dalimi. „Globetrotter XXL“ kabinos gultas yra 213 cm ilgio. Atitinkamai plotis ties galva, vidurine dalimi ir pėdomis yra 99 / 106,5 / 91 cm.
Kabinoje naudokite porolono čiužinį arba 16 cm čiužinį su kišeninėmis spyruoklėmis, kuris suteikia išskirtinį komfortą. Galima rinktis vieną iš trijų standumo variantų: minkštas, pusiau standus ir standus.
Taip pat galite pasirinkti iš dviejų čiužinio apsauginio apdangalo variantų: miegoti bus dar patogiau ir gultą bus lengviau pakloti.
Taip pat galima rinktis: atlošą su reguliuojama nugaros atrama ir viršutinį „Comfort“ gultą (matmenys: 60×190 cm arba 70×190 cm).
Vidinės daiktadėžės
Kabinoje yra priekinė lentyna su keturiais standartiniais DIN stalčiukais ir dvi didelės daiktadėžės su nuleidžiamosiomis durelėmis vairuotojo ir keleivio pusėse.
Galinėje sienoje sumontuota lengva viršutinė galinė lentyna su puikiu apšvietimu.
Po gultu yra du ištraukiami stalčiai, jų bendras tūris – 130 litrų. Be to, po čiužiniu rasite dvi mažesnes daiktadėžes – ties pėdomis (10 litrų) ir ties galva (15 litrų). Gulto pėdų zonoje esanti daiktadėžė yra skirta PET buteliui.
Išorinės daiktadėžės
Abiejose kabinos pusėse rasite dideles daiktadėžes, kurias galima atidaryti iš išorės arba vidaus. Papildoma nešildoma 30 litrų talpos daiktadėžė įtaisyta kabinos apačioje, abiejose jos pusėse.
Stiklinis stogas / stoglangis
Kiekvienoje kabinoje įtaisytas nedarinėjamas stiklinis stogas arba, kaip papildoma įranga, stoglangis, kurį galima praverti 50 mm. Jis taip pat naudojamas kaip avarinis išėjimas. Stoglangis gali būti valdomas mechaniškai arba elektra.
Vairaratis
Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.
Klimato sistema
Trys alternatyvios klimato sistemos leidžia kontroliuoti temperatūrą.
• Vėdinimas ventiliatoriumi ir standartinis šildytuvas.
• Rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius (MCC).
• Oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole (ECC / ECC2). Be to, šią sistemą galima rinktis su saulės spindulių, rūko ir oro kokybės jutikliais.
Sukomplektuokite sistemą su autonominiu variklio šildytuvu ir „I-ParkCool“ – mūsų autonominiu kabinos aušintuvu.
„I-ParkCool“
Vėsiu oru kabinoje galima mėgautis ir išjungus variklį. „I-ParkCool“ kontroliuoja kabinos temperatūrą sunkvežimiui stovint. Ji veikia kartu su autonominiu kabinos šildytuvu, kad kabinoje būtų tinkamas klimatas: pavyzdžiui, tai naudinga naktį, kai staiga sumažėja temperatūra.
Ir ji veikia tyliai. Palyginti su kitomis rinkoje siūlomomis sistemomis, ji yra maždaug 20 dB tylesnė, todėl sumažėja triukšmas ir pailsima geriau.
Sistema yra visiškai integruota į sunkvežimio įprastą ventiliacijos sistemą*, todėl karštas arba šaltas oras prireikus vienodai paskirstomas įprastiems ventiliacijos kanalams. Sistema nepablogina kabinos aerodinaminių savybių ir nesumažina jos vidinio aukščio.
* Išskyrus kabinos šildytuvą (PH-CAB)