Tipas | Ašys | Pakaba | Ašies / galinio vežimėlio apkrova | Reduktorius | Papildoma velkamoji / stumiamoji ašys |
---|---|---|---|---|---|
Vienguba | |||||
RAD-L90 | 4×2 | Parabolinė / kelių lingių | 13 t | Viengubas / stebulės | |
RAD-GR | 4×2 | Pneumatinė | 11,5/13 t | Viengubas / stebulės | |
RAD-G2 | 4×2 | Pneumatinė (darbui statybose) | 13 t | Stebulės | |
Vežimėlis | |||||
RADT-GR | 6×2 | Pneumatinė | 19 / 20,5 / 22,5 / 23 t | Viengubas / stebulės | Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo) |
RAPD-GR | 6×2 | Pneumatinė | 19/22 t | Viengubas / stebulės | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 21 / 23 / 26 t | Viengubas / stebulės | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabolinė | 21 t | Viengubas / stebulės | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolinė / įprastinė linginė | 23/26 t | Viengubas / stebulės | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Įprastinė linginė | 26 / 32 t | Stebulės | |
RADD-TR3 | 8×4 | Įprastinė linginė | 38 t | Stebulės | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatinė | 21 / 23 / 26 t | Viengubas / stebulės | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatinė | 27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t | Viengubas / stebulės | Stumiamoji (vairuojamoji) ir papildoma velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneumatinė | 27 / 33 / 36 t | Viengubas / stebulės | Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneumatinė | 27 / 30,5 / 32 / 35 t | Viengubas / stebulės | Stumiamoji ašis (vairuojamoji) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 27 / 33 / 36 t | Viengubas / stebulės | Papildoma velkamoji ašis (vairuojamoji) |
Ratų konfigūracija | Važiuoklės aukštis | Pakaba | Rėmo aukštis | 5W aukštis* | Padanga | Mažiausias sukabintuvo aukštis | Nominalus važiavimo aukštis** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | žema | RAD-GR | 266 | 140 | 315-60 | 955 | 1015 |
„Medium“ | RAD-GR | 266 | 140 | 315-70 | 1014 | 1075 | |
„Medium“ | RAD-GR | 300 | 140 | 315-70 | 1031 | 1092 | |
aukšta | RAD-GR | 266 | 140 | 315-80 | 1056 | 1147 | |
aukšta | RAD-GR | 300 | 140 | 315-80 | 1090 | 1164 | |
6×2 | žema | RADT-GR | 266 | 160 | 315-60 | 975 | 1035 |
„Medium“ | RADT-GR | 266 | 160 | 315-70 | 1034 | 1095 | |
„Medium“ | RADT-GR | 300 | 160 | 315-70 | 1051 | 1112 | |
aukšta | RADT-GR | 300 | 150* | 315-80 | 1160 | 1234 | |
„Medium“ | RAPD-GR | 266 | 160 | 315-70 | 1034 | 1095 | |
„Medium“ | RAPD-GR | 300 | 160 | 315-70 | 1051 | 1112 | |
aukšta | RAPD-GR | 266 | 160 | 315-80 | 1076 | 1167 | |
aukšta | RAPD-GR | 300 | 160 | 315-80 | 1110 | 1184 | |
6×4 | aukšta | RADD-GR | 300 | 150* | 315-80 | 1173 | 1234 |
8×4 | aukšta | RAPDD-GR | 300 | 160 | 315-80 | 1137 | 1207 |
* + 60 mm tvirtinimo aukščio
** Apytikslis aukštis
Sukabinimo įtaisai
Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojamas sukabinimo įtaisas, skirtas priekabai, kurios ašys sutampa su jos svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.
Degalų bakai
Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4×2 vilkiko degalų bako talpa yra 1 480 litrų.
„AdBlue“ bakai
32–100 litrų tūrio. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.
Balnai
Patvirtinta iki 36 tonų leistina balno apkrova. Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės tėra tik apie 140 mm. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.
Stabdžiai
EBS (elektronikos valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas.
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema
Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis.
Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis.
Sudvejintos ašies pakėlimas
Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant tandeminės važiuoklės sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakraunamas, ašis automatiškai nuleidžiama ir įjungiama.
Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija gali būti įdiegta 6×4 ir 8×4 konfigūracijos sunkvežimiuose (su dviašiais vežimėliais), kuriuose sumontuoti diskiniai stabdžiai.
Papildomos galinės ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 7,5, 9,5, 10 arba 15 tonų.
Stumiamosios ašys
Vilkikams ir kėbuliniams sunkvežimiams galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.
EBS būsenos kontrolė
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija
Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Skirta tik diskiniams stabdžiams.)
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).
„Stretch Brake“
Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.
Avarinio stabdymo žibintas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 680 kW.
Nuo važiavimo greičio priklausanti automatinė pažeminimo sistema
Kai išvystomas tam tikras greitis, ši sistema automatiškai pažemina transporto priemonės pneumatinę pakabą, kad sumažėtų vėjo pasipriešinimas.