|
D16K |
---|---|
Emisijos standartas |
„Euro 6“ |
Cilindrų skaičius |
6 |
Darbinis tūris |
16,1 dm³ |
Eiga |
165 mm. |
Cilindro skersmuo |
144 mm. |
Suspaudimo laipsnis |
16.0:1 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas |
950–1 400 sūk./min |
Išmetimo vamzdį ribojančio stabdžio galia |
230 kW (2200 sūk./min) |
VEB+ stabdymo galia |
470 kW (2200 sūk./min) |
VEB+ |
papildoma įranga |
Alyvos filtrai |
2 visasraučiai, 1 lygiagretus |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą |
42 l |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris |
48 l |
Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros)
2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)
Naudojant VDS4 alyvą – iki 100 000 km arba kartą per metus.
|
Sukimo momentas |
Perdavimo santykis |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1 000 Nm* |
1.26:1 |
*Sukimo momentas važiuojant ir stovint.
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
D16K550 (410 kW) |
|
---|---|
Didžiausia galia esant 1 380–1 700 aps./min |
550 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 380 aps./min |
2800 Nm |
D16K650 (480 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 450–1 700 aps./min |
650 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 450 aps./min |
3150 Nm |
D16K750 (550 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 600–1 800 aps./min |
750 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 400 aps./min |
3550 Nm |
Tipas |
Aukščiausia pavara |
Variklio sukimo momentas (Nm) |
Bendroji autotraukinio masė (tonos) |
---|---|---|---|
AT2812F |
Tiesioginė |
2800 |
60 |
ATO3112F |
Greitinančioji |
3150 |
100 |
ATO3512F |
Greitinančioji |
3550 |
100 |
Tipas |
Ašių |
Pavara |
Didž. sukimo momentas (Nm) |
Didžiausia ašies / galinio vežimėlio apkrova (t) |
Bendroji autotraukinio masė (tonos) |
---|---|---|---|---|---|
Su viengubu reduktoriumi |
|||||
RSS1356 |
Vienguba |
Hipoidinė |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Vienguba |
Hipoidinė |
13 |
70 |
|
RTS2370A |
Tandeminės |
Hipoidinė |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310 |
Tandeminės |
Hipoidinė |
3550 |
23 |
100 |
Stebulių reduktoriai |
|||||
RSH1370F |
Vienguba |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
38 |
150 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.79:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
3.44:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.67:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
|||
3.40:1* |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||
3.67:1* |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||
4.11:1* |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||
6.17:1 |
4.63:1 |
*RSS1370B
PTER-DIN: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTER-100: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTR-F: Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL/FH: Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F: Didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova varančiajam mechanizmo velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2: Veikia aukštų sūkių režimu, dviejų agregatų pajungimui skirtas galinis ir vienas priekinis varantieji mechanizmai. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.