| D16K |
---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ |
Cilindrų skaičius | 6 |
Darbinis tūris | 16,1 dm³ |
Eiga | 165 mm. |
Cilindro skersmuo | 144 mm. |
Suspaudimo laipsnis | 16.0:1 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 950–1 400 sūk./min |
Išmetimo vamzdį ribojančio stabdžio galia | 230 kW (2200 sūk./min) |
VEB+ stabdymo galia | 470 kW (2200 sūk./min) |
VEB+ | papildoma įranga |
Alyvos filtrai | 2 visasraučiai, 1 lygiagretus |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 42 l |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 48 l |
Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros)
2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)
Naudojant VDS4 alyvą – iki 100 000 km arba kartą per metus.
| Sukimo momentas | Perdavimo santykis |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1 000 Nm* | 1.26:1 |
*Sukimo momentas važiuojant ir stovint.
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
D16K550 (410 kW) |
|
---|---|
Didžiausia galia esant 1 380–1 700 aps./min | 550 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1 380 aps./min | 2800 Nm |
D16K650 (480 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 450–1 700 aps./min | 650 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 450 aps./min | 3150 Nm |
D16K750 (550 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 600–1 800 aps./min | 750 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1 400 aps./min | 3550 Nm |
Tipas | Aukščiausia pavara | Variklio sukimo momentas (Nm) | Bendroji autotraukinio masė (tonos) |
---|---|---|---|
AT2812F | Tiesioginė | 2800 | 60 |
ATO3112F | Greitinančioji | 3150 | 100 |
ATO3512F | Greitinančioji | 3550 | 100 |
Tipas | Ašių | Pavara | Didž. sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / galinio vežimėlio apkrova (t) | Bendroji autotraukinio masė (tonos) |
---|---|---|---|---|---|
Su viengubu reduktoriumi | |||||
RSS1356 | Vienguba | Hipoidinė | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Vienguba | Hipoidinė | 13 | 70 | |
RTS2370A | Tandeminės | Hipoidinė | 3550 | 23 | 70 |
RTS2310 | Tandeminės | Hipoidinė | 3550 | 23 | 100 |
Stebulių reduktoriai | |||||
RSH1370F | Vienguba | Kūginė-sraigtinė | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Tandeminės | Kūginė-sraigtinė | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Tandeminės | Kūginė-sraigtinė | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandeminės | Kūginė-sraigtinė | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Tandeminės | Kūginė-sraigtinė | 3550 | 38 | 150 |
RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210G | RTH3312B | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.79:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
3.10:1 | 2.47:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.44:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.67:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |||
3.40:1* | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||||
3.67:1* | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
4.11:1* | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 |
*RSS1370B
PTER-DIN: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTER-100: Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTR-F: Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL/FH: Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F: Didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova varančiajam mechanizmo velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1: Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2: Veikia aukštų sūkių režimu, dviejų agregatų pajungimui skirtas galinis ir vienas priekinis varantieji mechanizmai. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.