Volvo Trucks

Lietuva

×

„Volvo FM“ važiuoklių specifikacijos

 

  • Važiuoklės aukštis
  • Didžiausia priekinės ašies apkrova
  • Galinė pakaba
  • Balno aukščiai
  • Sukabinimo įtaisai
  • Degalų bakai
  • „AdBlue“ bakai
  •  

     

  • Balnai
  • „Volvo" dinaminio vairavimo sistema
  • Sudvejintos ašies pakėlimas
  • Papildomos ašys
  • Papildomos stumiamosios ašys
  • Stabdžiai 
  •  

    Važiuoklės aukštis

    Itin žema (vilkikas)

    maždaug 810 mm

    žema

    maždaug 850 mm

    „Medium“

    maždaug 900 mm

    aukšta

    maždaug 1 000 mm

    itin aukšta

    maždaug 1 200 mm

    Didžiausia priekinės ašies apkrova (tonomis)

     

    Pneumatinė

    Linginė

    „X-Low“

    8

    žema

    8

    „Medium“

    10/20*

    9

    aukšta

    10/20*

    10/20**

    itin aukšta

    -

    10/20**



    * Su dvigubomis priekinėmis ašimis (FAL20 ant GRAS-GR)
    ** Su dvigubomis priekinėmis ašimis (FAA20 / FAA21)

    Galinė pakaba

     Tipas

    Ašys

    Pakaba

    Ašies / galinio vežimėlio apkrova

    Reduktorius

    Papildoma stumiamoji / velkamoji ašys

    Vienguba

             

    RAD-L90

    4×2

    Parabolinė / kelių lingių

    13 t

    Viengubas / stebulės

     

    RAD-GR

    4×2

    Pneumatinė

    11,5/13 t

    Viengubas / stebulės

     

    RAD-G2

    4×2

    Pneumatinė

    13 t

    Stebulės

     

    RAD-G4

    4×2

    Pneumatinė

    11,5 / 12 t

    Pavienis

     

    Vežimėlis

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Pneumatinė

    19 / 20,5 / 22,5 / 23 t

    Viengubas / stebulės

    Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo)

    RAPD-GR

    6×2

    Pneumatinė

    19 / 19 / 22 t

    Viengubas / stebulės

    Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji)

    RAPD-G4

    6×2

    Pneumatinė

    16 t

    Pavienis

    Nevairuojamoji stumiamoji ašis

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Parabolinė

    20 / 21 t

    Viengubas / stebulės

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Parabolinė / kelių lingių

    23/26 t

    Viengubas / stebulės

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Kelių lingių

    26 / 32 t

    Stebulės

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Parabolinė

    38 t

    Stebulės

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Pneumatinė

    17 / 21 / 23 / 26 t

    Viengubas / stebulės

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Pneumatinė

    27 / 33 / 36 t

    Viengubas / stebulės

    vairuojamoji velkamoji ašis

    RAPDD-GR

    8×4

    Pneumatinė

    27 / 30,5 / 32 / 35 t

    Viengubas / stebulės

    vairuojamoji papildoma stumiamoji ašis

    RAPDT-GR

    8×2

    Pneumatinė

    27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t

    Viengubas / stebulės

    3 ašys / vairuojamoji papildoma stumiamoji ir vairuojamoji arba nevairuojamoji papildoma galinė ašis

    Balno aukščiai

    Ratų konfigūracija

    Važiuoklė

    Pakaba

    Rėmo aukštis

    5W aukštis*

    Padanga

    Mažiausias sukabintuvo aukštis**

    Nominalus važiavimo aukštis**

    4×2

    „X-Low“

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    „X-low“

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    žema

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    „Medium“

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    „Medium“

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    aukšta

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    aukšta

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    žema

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    „Medium“

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    „Medium“

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    aukšta

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    „Medium“

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    „Medium“

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    aukšta

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    aukšta

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    aukšta

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    aukšta

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    *Montavimo aukštis +60 mm.
    ** Apytikris aukštis.

    Sukabinimo įtaisai
    Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekaboms, kurių ašys sutampa su jų svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.

    Degalų bakai
    Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4x2 vilkiko degalų bako talpa yra 1 480 litrų. 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) ir 205 kg (495 l) dydžio SGD bakai. Dviguboms priekinėms ašims EU6 plastikinis degalų bakas tarp priekinių ašių.

    „AdBlue“ bakai
    Plastikiniai. Tūris nuo 32 iki 100 litrų. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. 

    Balnai
    Patvirtinta iki 36 tonų leistina balno apkrova. Pasiūla pakankamai didelė – galima rinktis ISO L profilio įvairių aukščių balną. Jungėmis tvirtinamas balnas yra nedidelio svorio, jam nereikia montavimo plokštės. Balno aukštis virš važiuoklės tėra tik apie 140 mm. Konkretiems variantams galima papildomai užsisakyti integruotąjį tepimo ir priekabos jungties rodytuvą.

    Stabdžiai
    EBS (elektronikos valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.

     

    „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema
    Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis.
    Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis.
    Papildomos aktyviosios vairavimo funkcijos (kaip antai asmeninės nuostatos ir per didelio vairo pasukamumo valdymas) važiavimą daro dar malonesnį ir saugesnį.

    Sudvejintos ašies pakėlimas
    Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant tandeminės važiuoklės sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. 
    Sudvejintos ašies pakėlimo ypatybė prieinama 6x4 ir 8x4 konfigūracijoms (su tandemine važiuokle) su diskiniais stabdžiais.

    Papildomos galinės ašys
    Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 7,5, 9,5, 10 arba 16 t.

    Stumiamosios ašys
    Vilkikams ir kėbuliniams sunkvežimiams galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašies apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.

    „EBS Medium“

    Palyginti su EBS standartiniu paketu, EBS vidutiniame pakete yra šios funkcijos.
    EBS būsenos kontrolė
    Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
    Pagalbinė pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija
    Stabdžiai atleidžiami tik tada, kai išvystomas pakankamas variklio sukimo momentas, kad sunkvežimis pajudėtų į priekį.
    Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
    Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai. (Tik diskiniams stabdžiams.)
    Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
    Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).

    Papildomos funkcijos

    Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:
    „Stretch Brake“
    Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.
    ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
    Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose bei triašiuose sunkvežimiuose.
    Avarinio stabdymo žibintas
    Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
    Hidraulinis lėtintuvas
    Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.

    JUMS PATINKA? VAŽIUOKITE

    Vienintelis būdas iš tiesų pajausti mūsų naująją dinamišką važiuoklę yra sėsti prie vairo. Raktelius turi vietinis „Volvo Trucks“ prekybos atstovas.