Kai kelias užneštas purvu ar smėliu, vienintelis būdas nepakliūti į bėdą – nesustoti. Priekinė varančioji ašis su automatine traukos kontrolės sistema (ATC) ir iki 300 milimetrų prošvaisa nuo žemės užtikrina, kad galėtumėte padaryti būtent tai. „Volvo FMX“ 4×4, 6×6, 8×6 ir 10×6 konfigūracijose ši funkcija automatiškai įjungia priekinę ašį reikiamu momentu ir ją išjungia, kai jos nereikia. Yra daugybė „Volvo FMX“ variantų, kad gyvenimas dirbant sudėtingomis sąlygomis taptų paprastesnis.
Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinio išlaikymo funkcija jį išlaikys vietoje tol, kol norėsite pradėti važiuoti. Ir tai veikia nepriklausomai nuo to, ar norite važiuoti priekine, atbuline eiga, nuokalnėn, įkalnėn, ar lygioje vietoje.
„I-Shift“ reljefo stabdymo funkcija leidžia važiuoti sudėtingu reljefu mažu greičiu, valdant ir variklio galią, ir ratų stabdžius tik akceleratoriumi. Nereikia liesti stabdžių pedalo, o sunkvežimį galite sustabdyti ant uolos pastatytu ratu neslysdami.