|
D11K |
D13K |
---|---|---|
Emisijos standartas |
„Euro 6“ |
„Euro 6“ |
Cilindrų skaičius |
6 |
6 |
Darbinis tūris |
10,8 dm³ |
12,8 dm³ |
Eiga |
152 mm |
158 mm |
Cilindro skersmuo |
123 mm |
131 mm |
Suspaudimo laipsnis |
17:01 |
18:1 (420, 460, 500 AG), 17:1 (540 AG) |
Ekonomiškų sūkių diapazonas |
1000-1500 sūk./min |
950–1 400 sūk./min |
Stabdymo EPG galia |
160 kW (2 400 sūk./min) |
200 kW (2 300 sūk./min) |
VEB stabdymo galia |
290 kW (2 400 sūk./min) |
|
VEB |
papildoma įranga |
|
VEB+ stabdymo galia |
375 kW (2 300 sūk./min) |
|
VEB+ |
papildoma įranga |
|
Alyvos filtrai |
2 visasraučiai, 1 lygiagretus |
2 visasraučiai, 1 lygiagretus |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. Filtruoti |
36 l |
33 l |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris |
36 l |
38 l |
Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros)
2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)
|
Sukimo momentas |
Perdavimo santykis |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1 000 Nm* |
1.26:1 |
*Sukimo momentas važiuojant ir stovint.
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
D11K330 (243 kW) |
|
---|---|
Didžiausia galia esant 1 700 aps./min. |
330 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 877–1 400 aps./min. |
1 600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 700 aps./min. |
380 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 938–1400 aps./min. |
1 800 Nm |
D11K430 (316 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 700 aps./min. |
430 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 008–1 400 aps./min. |
2 050 Nm |
D11K460 (338 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 700 aps./min. |
460 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 050–1 400 aps./min |
2 200 Nm |
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Didžiausia galia esant 1 700 aps./min. |
380 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 830–1 400 aps./min. |
1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 404–1 700 aps./min. |
420 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 905–1 400 aps./min. |
2100 Nm |
D13K460 (338 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 404–1 700 aps./min. |
460 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 945–1 400 aps./min. |
2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 404–1 700 aps./min. |
500 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 980–1 400 aps./min. |
2500 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Didžiausia galia esant 1 458–1 700 aps./min. |
540 AG |
Didžiausias sukimo momentas esant 1 000–1 400 aps./min |
2 600 Nm |
Tipas |
Aukščiausia pavara |
Variklio sukimo momentas (Nm) |
Bendroji autotraukinio masė (tonos) |
---|---|---|---|
AT2412G |
Tiesioginė |
2400 |
44 |
AT2612G |
Tiesioginė |
2600 |
100 |
ATO2612G |
Greitinančioji |
2600 |
100 |
Tipas |
Aukščiausia pavara |
Variklio sukimo momentas (Nm) |
Bendroji autotraukinio masė (tonos) |
---|---|---|---|
PT2106 |
Tiesioginė |
2100 |
44 |
PT2606 |
Tiesioginė |
2600 |
60 |
Skirta optimaliai taupyti degalus. Pavaros perjungiamos ekonomiškiausiame sūkių diapazone.
Naudojama tada, kai reikia didesnės variklio galios. Aukštesnę ir žemesnę pavaras įjungia esant aukštesniems varikio sūkiams.
Tipas |
Ašių |
Pavara |
Didž. sukimo momentas (Nm) |
Didžiausia ašies / galinio vežimėlio apkrova (t) |
Bendroji autotraukinio masė (tonos) |
---|---|---|---|---|---|
Su viengubu reduktoriumi |
|||||
RSS1344C/E |
Vienguba |
Hipoidinė |
2600 |
13 |
44 |
RSS1356 |
Vienguba |
Hipoidinė |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Vienguba |
Hipoidinė |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Tandeminės |
Hipoidinė |
3550 |
23 |
80 |
RSS1244B |
Vienguba |
Hipoidinė |
2800 |
12 |
44 |
RTS2310A |
Tandeminės |
Hipoidinė |
3550 |
23 |
100 |
RSS1352A |
Vienguba |
Hipoidinė |
2800 |
13 |
52 |
Stebulės reduktorius |
|||||
RSH1365 |
Vienguba |
Spiralinė nuožulni |
2400 |
13 |
65 |
RSH1370F |
Vienguba |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Tandeminės |
Kūginė-sraigtinė |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244B |
RSS1344C/E |
RSS1352 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1365 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.31:1 |
2.50:1 |
2.47:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.47:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1* |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.85:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1* |
2.85:1 |
3.10:1 |
3.08:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.55:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1* |
3.08:1 |
3.44:1 |
3.40:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
||
3.36:1 |
3.36:1* |
3.36:1 |
3.67:1 |
3.67:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
4.11:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||||
4.11:1 |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||||||
4.63:1 |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||||||
5.29:1 |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* Taikoma RSS1344E
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
D13K540 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
„Powertronic“ |
||||||||
PT2106 |
● |
● |
● |
● |
||||
PT2606 |
● |
● |
● |
● |
||||
„I-Shift“ |
||||||||
AT2412F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
||
AT2612F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
ATO2612F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
„I-Shift Dual Clutch“ |
||||||||
SP02812 |
● |
● |
● |
|||||
Ašys su viengubu reduktoriumi |
||||||||
RSS1244B |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1352 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
Ašys su stebulių reduktoriais |
||||||||
RSH1365 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
|
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
Varomoji priekinė ašis / distribucinė pavarų dėžė |
||||||||
FAA11 / FAA21 / V2501TB |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
● |
PTER-DIN
Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400
Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTER100
Gale montuojamas variklio galios nuėmimo įtaisas su hidrauliniam siurbliui skirta jungtimi.
PTR-F
Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL / FH
Su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D / PTR-DM / PTR-DH
Mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi, skirtas hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F
Didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova varančiajam mechanizmo velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D
Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1
Veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams pajungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2
Veikia aukštų sūkių režimu, dviejų agregatų pajungimui skirtas galinis ir vienas priekinis varantieji mechanizmai. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.