Sunkvežimis iš anksto žino apie laukiančius kelio nuolydžius ir įkalnes, todėl duoda signalą varikliui ir pavarų dėžei „I-Shift“, kaip geriausiai išnaudoti sunkvežimio kinetinę energiją, sutaupyti degalų ir sumažinti CO2 emisiją.

Andersas Erikssonas

„Volvo Trucks“ „I-See“ kūrėjas

Vaizdo siužetas, kaip veikia „I-See“

„I-See“ sutaupymai

Sužinokite, kiek „I-See“ gali jums sutaupyti.

Kaip tai veikia

Prieš artėjant prie įkalnės, sunkvežimis bevieliu ryšiu atsisiunčia didelio tikslumo topografinius duomenis iš komercinės paskirties žemėlapių. Remdamasi topografiniais duomenimis, sistema atlieka šešių veiksmų seką, kuri padeda efektyviausiu būdu panaudoti sunkvežimio kinetinę energiją ir iki 5% sumažinti degalų sąnaudas. Jei žemėlapyje nėra kelio topografijos duomenų ar nutrūkus ryšiui su serveriu, sunkvežimis panaudos prieigą prie bendrosios duomenų bazės.

Patyrę vairuotojai moka daryti tai patys. Tačiau vairuojant sunkvežimį aštuonias valandas iš eilės, į darbo pabaigą tam tikriausiai nebeskiriama tiek dėmesio. Kai kopimu į kalvas rūpinasi „I-See“, galite sutelkti dėmesį į kitus važiavimo aspektus.

Volvo FH su I-See

Visada reikiama pagalba ir kelyje

Susipažinkite su atnaujinta „I-See“ sistema. Kaip ir anksčiau, važiavimo greičio ir pavarų perjungimo strategijos optimizavimui ji panaudoja topografinius duomenis. Naujausios „I-See“ sistemos pagrindas - komercinių žemėlapių topografinai duomenys. Ji gali naudoti ir kitų „I-See“ naudotojų sukurtus ir debesijoje saugomus duomenis. Jei sutriktų ryšys, sistema panaudos sunkvežimio atmintyje išsaugotus duomenis.

Tai reiškia, kad visada turėsite prieigą prie topografinių duomenų ir mėgautis sklandesne kelione. „I-See“ yra atnaujinama automatiškai, todėl jums nereikės užsukti į serviso centrą.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška

Esate nusiteikę sutaupyti daugiau?

Aplankykite vietinį „Volvo Trucks“ prekybos atstovą ir susipažinkite su visomis degalus taupančiomis ypatybėmis bei paslaugomis.

Artimiausios prekybos atstovybės paieška