Gabenimas autošaldytuvais

Prieš dvidešimt metų Markas Clare įsigijo produktų pristatymo maršrutą ir savo verslą pradėjo turėdamas tik vieną sunkvežimį. Šiandien jo bendrovė yra laikoma viena iš pirmaujančių šaldytų ir reguliuojamos temperatūros krovinių gabenimo paslaugų teikėjų Airijoje.

Markas Clare

Įsigijęs pirmąjį krovininį sunkvežimį, Markas Clare pastebėjo, kad Airijoje trūksta atvėsintų ir šaldytų produktų pristatymo paslaugų.

„Clare Distribution Services“ savininkas ir generalinis direktorius Markas Clare'as yra užimtas žmogus. Dabar sunkvežimiai važinėja visose 32-ose Airijos grafystėse, tiek ten, kur intensyvus eismas Dublino centrinėje dalyje, tiek po Airijos kaimus. Nors įmonėje dirba 95 darbuotojai, Markas vis tiek yra labai užimtas kasdiene veikla. Po dviejų dešimtmečių jam vis dar patinka toks judėjimas.

 

„Volvo FL“ Dubline

Vairavimas Dublino centrinėje dalyje yra sunki užduotis dėl intensyvaus sunkvežimių, automobilių, dviratininkų ir pėsčiųjų eismo. Todėl CDS kroviniams išvežioti mieste naudoja „Volvo FL“.

„Aš aktyviai dalyvauju savo versle ir, kai reikia, vis dar įsikišu. Renku informaciją apie galimus pirkėjus arba sėdu į sunkvežimį kaip vairuotojas. Tačiau mano didžiausias siekis – teikti puikias paslaugas mūsų klientams, išspręsti jų sunkumus bei stengtis viršyti jų lūkesčius“, – sako jis.

Didėjant užimtumui supratome, kad nenaudinga turėti naudotų sunkvežimių parką, nes būna daug prastovų dėl techninės priežiūros darbų.

Markas Clare, savininkas ir generalinis direktorius

„Clare Distribution Services“

Markas Clare su darbuotojais

Atvirų durų politika – tai Marko Clare'o vadovavimo bendrovei dalis. „Aš išklausau savo darbuotojus ir stengiuosi jų idėjas įgyvendinti versle.

Markas Clare'as šiek tiek atsitiktinai tapo didžiausio nepriklausomo maisto išvežiojimo sunkvežimių parko Airijoje savininku. Baigęs mokslus 1986 metais, jis pradėjo dirbti parduotuvės vedėju didelėje mažmeninėje parduotuvėje. Čia jis sužinojo, kokie svarbūs yra puikūs bendravimo įgūdžiai ir klientų aptarnavimas. Tuo metu jo tėvas turėjo savo pieno pristatymo verslą ir trumpą laiką, kai tėvas sirgo, Markas pradėjo vadovauti savo tėvo verslui. Supratęs, kad jam patinka surinkti pieną anksti rytais, Markas nusprendė įsigyti savo verslą greta tėvo, taip 1997 metais buvo įsteigta CDS. Greitai Markas surado nišą rinkoje – pristatyti atvėsintas ir šaldytas prekes, tai suteikė jo bendrovei šiandieninę sėkmę.

„Kol pristatinėjau pieno produktus, žmonės manęs vis klausdavo, ar žinau ką nors, kas galėtų pristatyti atvėsintus produktus į maisto parduotuves. Mes su žmona aptarėme šį reikalą ir nusprendėme investuoti į savo pirmą dvigubos temperatūros transporto priemonę. Šis sprendimas pasitvirtino, nes greitai turėjome tiek darbo, kad pieno pristatymas tapo tik papildomu darbu“, – prisimena Markas Clare'as.

Pristatymas nakties metu

Vairuotojai, išvežiojantys prekes Dublino centre, darbą pradeda anksti ryte, kol eismas dar nėra toks intensyvus.

Verslas greitai augo, 2001 m. didžiausias šalyje duonos pusgaminių tiekėjas „Aryzta Foods“ tapo vienu iš mūsų VIP klientų. Einant metams CDS tik augo, transporto priemonių parkas padvigubėjo ir buvo atnaujintas pagal naujausius standartus. Šiandien visa Marko technika yra reguliuojamos temperatūros, dauguma yra dvigubos temperatūros, o vidutinis technikos amžius – mažiau kaip penkeri metai.

„Prieš pradedant dirbti su „Aryzta Foods“, mes negalėjome įsigyti naujų sunkvežimių, todėl dirbome su naudotais, visi jie buvo skirtingų prekės ženklų. Didėjant užimtumui supratome, kad nenaudinga turėti naudotų sunkvežimių parką, nes būna daug prastovų dėl techninės priežiūros darbų“, – paaiškino Markas.

Markas ir Ann-Marie Clare

Markas Clare'as įsteigė įmonę CDS kartu su savo žmona Ann-Marie. „Asmeniškai aš esu labai laimingas, nes turiu moterį, kuri myli mane ir aš ją myliu.“

Tuomet Markas susitiko su keliais gamintojais, prieš nuspręsdamas pradėti bendradarbiavimą su „Volvo Trucks“ ir pateikdamas savo pirmuosius užsakymus „Volvo“ FE ir FL modeliams.

„Greitai supratome, kad šie sunkvežimiai yra puikūs ir tobulai tinka mūsų išvežiojimams miesto centre dėl savo manevringumo siauromis miestų gatvėmis. Taigi mes sugrįžome į „Volvo“ ir įsigijome daugiau sunkvežimių, nusprendę, kad „Volvo FL“ taps mūsų išvežiojimo mieste sunkvežimiu. Šiandien mūsų parką sudaro 90 procentų „Volvo“ sunkvežimių, taigi „Volvo“ prekės ženklas tapo ir mūsų prekės ženklu.“

Pasisveikinimas su klientu

Samdydamas naujus vairuotojus pirmiausia Markas Clare ieško asmenų, turinčių puikių bendravimo su žmonėmis įgūdžių.

Markas Clare

Markas Clare, „Clare Distribution Services“ savininkas ir generalinis direktorius.

Išvežiojimo po miestą sunkvežimio pasirinkimas buvo labai svarbus CDS, nes vairavimas Dublino centrinėje dalyje yra sunki užduotis. Miesto centre yra labai intensyvus sunkvežimių, automobilių, dviratininkų ir pėsčiųjų eismas, o CDS vairuotojai dirba pagal įtemptus grafikus. Pristatant maisto produktus ir atliekant maždaug 35 reisus per dieną antros galimybės nesuteikiama, vairuotojams turi būti lengva įlipti į sunkvežimį ir iš jo išlipti bei naviguoti siaurose miesto gatvėse. Be vairavimo sunkumų, tikimasi, kad vairuotojai bus ne tik CDS, bet ir visų savo klientų prekės ženklo ambasadoriai. Todėl jie dažnai važiuoja tuo pačiu maršrutu, kad atsirastų asmeniniai santykiai su parduotuvės personalu kiekvienoje parduotuvėje.

Tai ne vieno žmogaus darbas – mūsų sėkmė yra kiekvieno bendrovės darbuotojo indėlis.

Markas Clare, savininkas ir generalinis direktorius

„Clare Distribution Services“

„Kai mes samdome darbuotojus, pirmiausiai ieškome asmenų, turinčių puikių bendravimo su žmonėmis įgūdžių. Mes laikome vairuotojus savo ir mūsų klientų produkto ambasadoriais – jie turi bendrauti su parduotuvių darbuotojais ir vadovais bei užtikrinti, kad jie būtų patenkinti mūsų pristatymais. Todėl daug mokome, kad mūsų vairuotojai tiksliai žinotų, ko iš jų tikimasi klientų aptarnavimo ir vairavimo įgūdžių atžvilgiu.

Pristatymas Dubline

Nepriekaištingų paslaugų teikimas nuo pat pradžių buvo pagrindinis Marko tikslas ir, jo nuomone, bendrovės veikla yra sėkminga didžia dalimi dėl noro įtikti klientams, lankstumo ir prisitaikymo prie jų poreikių. 

„Mes nieko negaminame, bet teikiame paslaugas klientams. Todėl turime nuolat tobulėti. Mes matome, kaip keičiasi klientų poreikiai, ir nuolat stengiamės prisitaikyti prie šių besikeičiančių reikalavimų. Labai svarbu, kad mūsų paslaugų lygis išliktų aukštas, jog įvykdytume savo įsipareigojimus mūsų klientams“, – sako Markas.

Kaip kirsti Lifio upę

Vienas iš CDS sunkvežimių važiuoja Samuelio Beketo tiltu, einančiu per garsiąją Dublino Lifio upę.

Be aiškios vizijos, ko mes norime pasiekti savo veikla, bei gerų procesų ir sunkvežimių naudojimo, Marko nuomone, svarbus jo bendrovės sėkmės veiksnys yra tas, kad jis supranta, kaip svarbu išklausyti savo darbuotojus, nuolat atsižvelgti į jų nuomonę ir patarimus.

„Mano įmonėje dirba geriausi savo srities specialistai, jie atsinešė savo įgūdžius ir savybes į CDS – tai vaidina svarbų vaidmenį siekiant rezultato. Tai ne vieno žmogaus darbas – mūsų sėkmė yra kiekvieno bendrovės darbuotojo indėlis. Todėl 2017 m. nacionalinio vežėjo prizo laimėjimas prieš porą mėnesių visiems mums suteikė nuostabių pojūčių. Valandų valandos, nesibaigiančios dienos pastangų – viskas atsipirko per vieną vakarą priešais 800 mūsų kolegų“, – plačiai šypsodamasis sako Markas Clare'as.

CDS

Istorija: „Clare Distribution Services“ (CDS) buvo įsteigta 1997 metais Marko Clare'o, siekiant teikti aukščiausios klasės, nepranokstamas pervežimo paslaugas.

Paslaugos: bendrovė specializuojasi išvežiodama reguliuojamos temperatūros produktus, pristato atvėsintus, užšaldytus ir aplinkos temperatūros produktus bei nedidelį procentą farmacinių prekių.

Susijęs turinys

Eksploatacinės parengties ekspresas JAV

„AMX“ viceprezidentas Tayloras White'as turi daug priežasčių rinktis „Volvo“. Naujas eksploatacinės parengties centras Grinsbore, Šiaurės Karolinoje, sutaupo bendrovei laiko ir pinigų....

Kaip elektroninė prekyba keičia Kinijos logistikos sektorių

Elektroninė prekyba Kinijoje keičia ne tik gyventojų pirkimo įpročius, bet ir logistikos sektorių. Eksploatacinė parengtis ir našumas staiga tapo pagrindinėmis žaidimo taisyklėmis....

Pirmasis „Volvo FH16“ Graikijoje

Graikijos skolų krizė labai pakenkė logistikos sektoriui. Nepaisant sudėtingų sąlygų, įmonė „Marinos Vasilopoulos International Transport“ auga....

Filtruokite straipsnius

5 true 5