Dujomis varomas „Volvo FH Aero“ yra tolimųjų krovinių gabenimo užduotims skirtas sunkvežimis, sukurtas siekiant geresnių aerodinaminių savybių. Kadangi šis sunkvežimis varomas bioSkGD ir HVO, jo išmetamas CO2 kiekis mažesnis ir juo galite įveikti didelius atstumus veždami sunkius krovinius – užtikrinamas anglies dioksido poveikio neutralumas, skaičiuojant nuo dujų užpylimo į baką iki jų sunaudojimo.
Dujomis varomas variklis pasižymi tokiomis pat eksploatacinėmis savybėmis kaip ir mūsų dyzeliniai varikliai. Be to, į aplinką išmetama mažiau teršalų ir suteikiama galimybė tolimojo gabenimo užduotis vykdyti darant neutralų anglies dioksido poveikį, naudojant iš atsinaujinančiųjų išteklių gaunamas bioSkGD ir HVO. Galite rinktis 420 AG, 460 AG arba 500 AG galingumo versijas ir iki 2 500 Nm sukimo momento.
Dujomis varomam „Volvo FH Aero“ varikliui naudojama dyzelinio variklio technologija, todėl jis pasižymi gerokai didesniu efektyvumu, galia ir sukimo momentu nei kiti dujiniai varikliai. Todėl yra užtikrinamos puiki važiavimo patirtis ir jis tobulai tinka tolimųjų krovinių gabenimo užduotims, kai junginio svoris yra iki 60 tonų.
Variklis naudoja bioSkGD (biodujas) arba SkGD (gamtines dujas), bet taip pat nedidelį kiekį iš atsinaujinančiųjų išteklių gaunamo HVO arba dyzelinių degalų. Taip pat naudojamas „AdBlue“, papildomai apdorojant išmetamuosius teršalus. Kai naudojate bioSkGD ir HVO, CO2 išmetimo rodiklį galite sumažinti iki 100 proc., skaičiuojant nuo dujų užpylimo į baką iki jų sudeginimo.
Optimizuokite dujomis varomo „Volvo FH Aero“ bako dydį ir nuvažiuokite iki 1 000 km. Dėl to sunkvežimis tinkamas tolimojo krovinių gabenimo užduotims, nes dujų degalinių tinklas nuolat plečiasi.
Susikurkite jūsų verslui pritaikytą dujomis varomą „Volvo FH Aero“. Ašys, varikliai ir bakai, taip pat visi patogumą kabinoje užtikrinantys sprendimai.
Dujomis varomas „Volvo FH Aero“ užtikrina tokį patį našumą ir produktyvumą kaip dyzelinis sunkvežimis bei pakankamai didelį nuvažiuojamą atstumą, tinkamą tolimojo gabenimo užduotims. Todėl išmetamą CO2 kiekį galite sumažinti iki 100 proc. Tai apskaičiuojama nuo dujų užpylimo į baką iki jų sudeginimo naudojant bioSkGD ir HVO, palyginti su europinio standarto dyzeliną naudojančiu sunkvežimiu.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.