Mes esame saugaus eismo lyderiai. Mūsų vizija yra sulaukti meto, kai joks sunkvežimis nebepateks į avariją. 1969 m. sukūrėme Avarijų tyrimo grupę, ir nuo tada žengiame pirmosiose saugumo ekspertų gretose, kurdami inovacijas, užkertančias kelią avarijoms ir kūno sužalojimams. Ne tik vairuotojui. Visiems.
Maždaug pusės visų su sunkvežimiais susijusių mirčių būtų galima išvengti naudojant saugos diržą. Svarbu, kad kiekviena nauja vairuotojų karta suprastų, koks tai svarbus išradimas. Kadangi gyvybių saugojimas mums reiškia daugiau nei bet kas kitas.
Pasirinkę naktinį režimą, vairuotojai gali akimirksniu mygtuko paspaudimu išjungti visas nereikalingas prietaisų skydelio foninio apšvietimo lemputes. Vairuotojo regėjimo lauke atsispindi mažiau šviesos, ant priekinio stiklo ir šoniniuose veidrodėliuose lieka mažiau dėmesį blaškančių atspindžių. Geriausiai tinka naktį vairuojantiems tolimųjų reisų vairuotojams, taip pat važiuojant atbulomis ir manevruojant sudėtingomis oro sąlygomis ar aplinkoje, pavyzdžiui, prijungiant ir atjungiant priekabas.
Mūsų aktyviosios saugos iniciatyvos skirtos maždaug 90 % visų eismo avarijų sukeliančioms klaidoms išvengti. Todėl mes padedame vairuotojams matyti daugiau. Padedame jiems jaustis patogiai ir išlaikyti sutelktą dėmesį. Be to, savo sunkvežimius aprūpiname sistemomis ir technologija, kuri pakylėja saugą į aukštesnį lygį.
Deja, avarijos vyksta. Todėl mūsų pasyviosios saugos iniciatyvos dėmesį skiria traumų tikimybei sumažinti, įvykus avarijai. Todėl mes projektuojame tokius sunkvežimius, kurie kiek galima labiau saugotų vairuotoją, keleivius ir kitus eismo dalyvius.
Sužinokite daugiau apie „Volvo FH“ saugos sistemas