Viskas, ką jums reikia žinoti apie „Volvo FH Aero“, iki smulkiausių detalių.
Gaukite variklių, pavarų dėžių, galinių ašių (įskaitant perdavimo santykius), jėgos agregatų derinių ir papildomų pavarų specifikacijas.
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Naudingoji galia pagal: EB 582/2011
Elektrinis | „Volvo FH Aero Electric“ |
---|---|
Techninės charakteristikos | Iki 330–490 kW (450–666 AG) nuolatinė galia |
Galimas nuvažiuoti atstumas | Iki 300 km (4×2 vilkikas-priekaba) |
Įkrovimo laikas (visiškas įkrovimas) | 9,5 val. kintamąja srove (43 kW) 2,5 val. nuolatine srove (250 kW) |
Akumuliatoriaus talpa | 360–540 kWh, 4–6 akumuliatoriai |
Varomas dujomis | G13 |
---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ |
Cilindrų skaičius | 6 |
Darbinis tūris | 12,8 dm³ |
Eiga | 158 mm |
Cilindro skersmuo | 131 mm |
Suspaudimo laipsnis | 17:01 |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 900–1400 aps./min. |
Stabdymo EPG galia | 200 kW |
Variklinio stabdžio galia* | 380 kW (2300 aps./min.) |
Alyvos filtrai | 2 visasraučiai |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 35 l |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 38 l |
G13 420 AG (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min. | 420 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min. | 2100 Nm | |||
G13 460 AG (338 kW) |
| |||
Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min. | 460 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 950–1400 aps./min. | 2300 Nm | |||
G13 500 AG (368 kW) | ||||
Didžiausia galia esant 1600–1700 aps./min. | 500 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 980–1404 aps./min. | 2550 Nm | |||
Dyzelinis | D13 | D13 „I-Save“ | |
---|---|---|---|
Emisijos standartas | „Euro 6“ | „Euro 6“ | |
Cilindrų skaičius | 6 | 6 | |
Darbinis tūris | 12,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Eiga | 158 mm | 158 mm | |
Cilindro skersmuo | 131 mm | 131 mm | |
Suspaudimo laipsnis | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Ekonomiškų sūkių diapazonas | 900–1400 aps./min. | 900–1300 aps./min. | |
Stabdymo EPG galia | 175 kW (2300 aps./min.) | 150 kW | |
Variklinio stabdžio galia* | 340 kW (2300 aps./min.) | 435 kW (2300 aps./min.) | |
Alyvos filtrai | 2 visasraučiai | 2 visasraučiai | |
Keičiamos alyvos tūris, įsk. filtrą | 35 l | 35 l | |
Aušinimo sistemos bendrasis tūris | 24 l | 26 l | |
Degalai be sieros (EN590, maks. 10 ppm sieros) 2 kartos biodyzelinas (EN15940, sintetinis dyzelinas)
Naudojant VDS4 alyvą – iki 150 000 km arba kartą per metus.
D13 420 AG (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min. | 420 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 905–1400 aps./min. | 2100 Nm | |||
D13 „I-Save“ 420 AG (309 kW)* |
| |||
Didžiausia galia esant 1230–1600 aps./min. | 420 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1230 aps./min. | 2400 Nm | |||
D13 460 AG (338 kW) | ||||
Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min. | 460 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 945–1400 aps./min. | 2300 Nm | |||
D13 „I-Save“ 460 AG (338 kW)* | ||||
Didžiausia galia esant 1240–1600 aps./min. | 460 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1240 aps./min. | 2600 Nm | |||
D13 „I-Save“ 480 AG (353 kW)* | ||||
Didžiausia galia esant 1250–1600 aps./min. | 480 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1250 aps./min. | 2700 Nm | |||
D13 500 AG (368 kW) | ||||
Didžiausia galia esant 1404–1700 aps./min. | 500 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 980–1400 aps./min. | 2500 Nm | |||
D13 „I-Save“ 500 AG (368 kW) | ||||
Didžiausia galia esant 1250–1600 aps./min. | 500 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 900–1250 aps./min. | 2800 Nm | |||
D13 540 AG (397 kW) | ||||
Didžiausia galia esant 1458–1700 aps./min. | 540 AG | |||
Didžiausias sukimo momentas esant 1000–1400 aps./min. | 2600 Nm | |||
* galima užsisakyti biodyzelino B100
| Sukimo momentas | Santykis | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Sukimo momentas važiuojant ir stovint.
12 greičių pavarų dėžė su dalikliu, demultiplikatoriumi ir automatine pavarų perjungimo sistema. „I-Shift” gali būti sumontuotas kompaktiškas lėtintuvas, papildoma pavara, avarinis vairo stiprintuvo siurblys ir alyvos aušintuvas. Taip pat galima užsisakyti „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis, itin palėtintomis pavaromis ir kelių greičių atbulinės eigos pavaromis.
Tipas | Aukščiausia pavara | Maksimalus sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
AT2412 | Tiesioginė | 2400 | 44 |
AT2612 | Tiesioginė | 2600 | 100 |
ATO2612 | Greitinančioji pavara | 2600 | 100 |
AT2812 | Tiesioginė | 2800 | 70 |
ATO3112 | Greitinančioji pavara | 3150 | 100 |
Tipas | Aukščiausia pavara | Variklio sukimo momentas (Nm) | Bendroji sąstato masė (tonomis) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Padidinančioji pavara | 2800 | 80 |
Tipas | Ašys | Pavara | Didžiausias sukimo momentas (Nm) | Didžiausia ašies / vežimėlio apkrova (t) | Bendroji junginio masė (t) |
Su viengubu reduktoriumi | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244B | Vienguba | Hipoidinė | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Vienguba | Hipoidinė | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Vienguba | Hipoidinė | 2800 | 13 | 44 |
RSS1352A | Vienguba | Hipoidinė | 2800 | 13 | 52 |
RSS1370A/B | Vienguba | Hipoidinė | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Sudvejintos | Hipoidinė | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310A | Sudvejintos | Hipoidinė | 3800 | 23 | 100 |
Su stebulės reduktoriumi | |||||
RSH1370F | Vienguba | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 13 | 70 |
RT2610B/F | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210F | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 32 | 100 |
RTH3212F | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Sudvejintos | Kūginė-sraigtinė | 3800 | 38 | 100 |
RSS1244B | RSS1344C | RSS1344E | RSS1352A | RSS1370A/B | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.31:1* | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.47:1* | 2.17:1 | 2:17.1 | 2.17:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.47:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.31:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.85:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.47:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 3.08:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 4.55:1 |
2.85:1 | 3.36:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 2.85:1 | 5.41:1 |
3.08:1 | 3.70:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | |
3.36:1 | 4.11:1 | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.40:1** | |
4.63:1 | 3.67:1** | ||||
5.29:1 | 4.11:1** | ||||
6.17:1 | |||||
* Taikoma RSS1344E
** Taikoma RSS1370B
RST2370A/B | RTS2310A | RTH2610B | RTH2610F | RTH2610B7F | RTH3210F | RTH3212F | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.93:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.93:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 | |||||||
| D13 420 AG | D13 460 AG | D13 500 AG | D13 540 AG |
„I-Shift“ | ||||
---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • |
„I-Shift Dual Clutch“ | ||||
SP2812 |
| • | • | • |
Ašys su viengubu reduktoriumi | ||||
RSS1244B | • | •
| • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • |
RSS1344E | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • |
Ašys su stebulių reduktoriais | ||||
RSH1370F | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • |
| D13 „I-Save“ 420 AG | D13 „I-Save“ 460 AG | D13 „I-Save“ 500 AG |
„I-Shift“ | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • |
|
|
AT2612 | • | • |
|
ATO2612 | • | • | |
AT2812 | • | ||
ATO3112 | • | ||
„I-Shift Dual Clutch“ | |||
SP2812 |
| • | • |
Ašys su viengubu reduktoriumi | |||
RSS1244B | • | • | |
RSS1344C/E | • | • | |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | |
RTS2370A | • | • | |
RTS2310A | • | • | |
Ašys su stebulių reduktoriais | |||
RSH1370F | • | • | |
RTH2610F | • | • | |
RTH3210 | • | • | |
RTH3312 | • | • | |
RTH3815 | • | • | |
| G13 420 AG | G13 460 AG | G13 500 AG |
„I-Shift“ | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Ašys su viengubu reduktoriumi | |||
RSS1244B | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Ašys su stebulių reduktoriais | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
Siūloma rinktis iš labai įvairių nuo sankabos priklausomų ir nepriklausomų papildomų pavarų, skirtų visų konfigūracijų sunkvežimiams.
PTER-DIN: gale tvirtinama variklio papildoma pavara, skirta hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTER1400: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
PTER-100: gale tvirtinama variklio papildoma pavara su hidrauliniam siurbliui skirta flanšo jungtimi.
PTR-F: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-FL/FH: su jungiamąja mova, mažas arba didelis sūkių skaičius.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: mažas / vidutinis / didelis sūkių skaičius, su DIN jungtimi hidrauliniam siurbliui tiesiogiai prijungti.
PTRD-F: didelis sūkių skaičius, su jungiamąja mova kardaniniam velenui tiesiogiai prijungti.
PTRD-D: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Priekinė ir galinė DIN jungtys hidrauliniams siurbliams tiesiogiai prijungti.
PTRD-D1: veikia aukštų sūkių režimu, su varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Galinė jungiamoji mova ir priekinė DIN jungtis.
PTRD-D2: veikia aukštų sūkių režimu, su galiniu ir vienu priekiniu varančiuoju mechanizmu dviem agregatams prijungti. Dvi galinės jungiamosios movos ir viena priekinė DIN jungtis.
Gaukite kabinų matmenų, kabinos aukščio virš žemės paviršiaus ir ypatybių specifikacijas.
Siūlomos keturios skirtingos išorės apdailos versijos, atitinkančios skirtingus poreikius.
„Basic“ apdaila
Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Chromuoti priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis, veidrodėlių gaubtai ir bamperis.
„Enhanced“
Kabinos spalvos grotelės ir chromuoti priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis, veidrodėlių gaubtai, durelių rankenos ir bamperis.
Aukščiausias lygis
Kabinos spalvos grotelės, veidrodėlių gaubtai, saulės skydelis, durelių rankenos, bamperis ir aptakas. Chromuoti priekiniai žibintai.
„Basic“ apdaila su tvirtu priekiu
Pilkos spalvos grotelės ir durelių rankenos. Juodos spalvos priekiniai žibintai. Pilkos spalvos saulės skydelis ir veidrodėlių gaubtai. Plieninis bamperis, nudažytas pilka spalva.
„Volvo FH Aero“ galima įsigyti su šešiais skirtingais vidaus apdailos lygiais, atitinkančiais skirtingus poreikius.
Vinilinė ir tekstilinė „Robust“ apdaila
Patvarios vinilinės ir tekstilinės medžiagos su modernia spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Tekstilinė „Dynamic“ apdaila
Tekstilinis interjeras su modernia pilkų atspalvių gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Veliūrinė „Progressive“ apdaila
Ši minkšta veliūrinė vidaus apdaila siūloma su santūria spalvų gama, derančia prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Odinė „Robust“ apdaila
Interjeras su santūria spalvų gama ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Odinė „Dynamic“ apdaila
Interjeras su įvairiais pilkais atspalviais ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.
Odinė „Progressive“ apdaila
Interjeras su įvairiais „Skylark“ (smėlio spalvos) atspalviais ir dviejų spalvų odinėmis sėdynėmis, derančiomis prie įvairių vidaus apdailos detalių.
„Globetrotter XXL“: patogumas ir erdvė
„Globetrotter XXL“ gali saugiai ir patogiai gyventi ne daugiau kaip du asmenys – dėl ilgesnės kabinos miegoti platesniame ir ilgesniame apatiniame gulte dar patogiau.
„Globetrotter XL“: sukonstruota daiktams laikyti
„Globetrotter XL“ (CAB-XHSL) kabinoje saugiai ir patogiai gali įsitaisyti ne daugiau kaip du asmenys, o dėl papildomo aukščio čia dar daugiau vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 220 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 211 cm).
„Globetrotter“ kabina: dviem asmenims
„Globetrotter“ (CAB-HSLP) kabina naudojama kaip patogi vieta nakvoti ne daugiau kaip dviem asmenims. Be to, jos vertikali konstrukcija užtikrina daugybę papildomos vietos daiktams susidėti. Kabinos vidaus aukštis – 205 cm (aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 196 cm).
Miegamoji kabina
Miegamoji kabina (CAB-SLP), kurioje patogu nakvoti dviem ar mažiau asmenų. Kabinos vidaus aukštis – 171 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 162 cm.
Žema miegamoji kabina
Virš žemos miegamosios kabinos (CAB-LSLP), kurios stogas ir pakaba yra pažeminti, yra daugiau vietos kroviniui. Vidaus aukštis – 147 cm, aukštis virš variklio skyriaus dangčio – 138 cm.
Vilkikas |
|
|
| A aukštis (mm) | B aukštis (mm) | C aukštis (mm) | D aukštis (mm) |
Ratų konfigūracija | Važiuoklės aukštis | Pakaba | Padangos | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Aukšta | Linginė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Aukšta | Linginė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3440 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Vid. | Linginė / pneumatinė | 315/70-R22,5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Žema | Pneumatinė / pneumatinė | 315/60-R22,5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Žema | Pneumatinė / pneumatinė | 315/60-R22,5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
4x2 | Itin žema („X-Low“) | Pneumatinė / pneumatinė | 295/60-R22,5 | 3210 | 3580 | 3730 | 3005 |
6x2 | Vid. | Linginė / pneumatinė | 315/70-R22,5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Važiuoklė |
|
|
| A aukštis (mm) | B aukštis (mm) | C aukštis (mm) | D aukštis (mm) |
Ratų konfigūracija | Važiuoklės aukštis | Pakaba | Padangos | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6×2 | Aukšta | Pneumatinė / pneumatinė | 315/80-R22,5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6×2 | Vid. | Pneumatinė / pneumatinė | 315/70-R22,5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6×2 | Žema | Pneumatinė / pneumatinė | 315/60-R22,5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6×2 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6×4 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
8×4 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10×4 | Aukšta | Linginė / linginė | 315/80-R22,5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
* Apytikslis aukštis
Kabinos keturių taškų pakaba
Rinkitės spyruokles su slopintuvais, priekines spyruokles ir galinę pneumatinę pakabą arba visiškai pneumatinę pakabą.
Oro įleidimo angos
Įrengtos kairėje pusėje (atsižvelgiant į užduotis, galima rinktis aukštesnę arba žemesnę padėtį). Be to, galima rinktis priekinėje dalyje įrengtą oro įleidimo angą.
Spalvos
Išsirinkite ir išsiskirkite. Galima rinktis iš maždaug 650 spalvų variantų.
Apmušalai
Siūlomi keli stiliai. Vinilas, tekstilė ir veliūras. Kai kurių sėdynių apmušalus (išskyrus iš vinilo ir tekstilės) galima numatyti su vėdinimo funkcija.
Vairuotojo sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Daugiau laisvės dėl lankstumo – bendras sėdynės išilginio reguliavimo tarpsnis yra 240 mm, vertikalaus – 100 mm. Standartinė vairuotojo sėdynė yra su galvos atrama, reguliuojamu ir atlenkiamu nugaros atlošu, aukščio ir išilginės padėties reguliavimo įtaisu, reguliuojama juosmens atrama bei sėdynės atlošimo kampu.
Keleivio sėdynė
Galima rinktis vieną iš trijų komforto lygių: „Progressive“ (veliūras arba oda), „Dynamic“ (tekstilė) ir „Robust“ (vinilas). Standartinėse keleivio sėdynėse yra galvos atramos. Taip pat galima pasirinkti pasukamąją keleivio sėdynę.
Gultai
Integruoti, kad naktį išsimiegotumėte patogiai. Gultų dydžiai: 74 × 200 cm su 81,5 cm pločio vidurine dalimi arba 74 × 200 cm ir ištraukiamas iki 88 × 200 cm dydžio su 95,5 cm pločio vidurine dalimi. „Globetrotter XXL“ kabinos gultas yra 213 cm ilgio. Atitinkamai plotis ties galva, vidurine dalimi ir pėdomis yra 99 / 106,5 / 91 cm. Kabinoje naudokite porolono čiužinį arba 16 cm čiužinį su kišeninėmis spyruoklėmis, kuris suteikia išskirtinį komfortą. Galima rinktis vieną iš trijų standumo variantų: minkštas, pusiau standus ir standus. Taip pat galite pasirinkti iš dviejų čiužinio apsauginio apdangalo variantų: miegoti bus dar patogiau ir gultą bus lengviau pakloti. Taip pat galima rinktis: atlošą su reguliuojama nugaros atrama ir viršutinį „Comfort“ gultą (matmenys: 60×190 cm arba 70×190 cm).
Vidinės daiktadėžės
Kabinoje yra priekinė lentyna su keturiais standartiniais DIN stalčiukais ir dvi didelės daiktadėžės su nuleidžiamosiomis durelėmis vairuotojo ir keleivio pusėse. Galinėje sienoje sumontuota lengva viršutinė galinė lentyna su puikiu apšvietimu. Po gultu yra du ištraukiami stalčiai, jų bendras tūris – 130 litrų. Be to, po čiužiniu rasite dvi mažesnes daiktadėžes – ties pėdomis (10 litrų) ir ties galva (15 litrų). Gulto pėdų zonoje esanti daiktadėžė yra skirta PET buteliui.
Išorinės daiktadėžės
Abiejose kabinos pusėse rasite dideles daiktadėžes, kurias galima atidaryti iš išorės arba vidaus. Papildoma nešildoma 30 litrų talpos daiktadėžė įtaisyta kabinos apačioje, abiejose jos pusėse.
Stiklinis stogas / stoglangis
Kiekvienoje kabinoje įtaisytas nedarinėjamas stiklinis stogas arba, kaip papildoma įranga, stoglangis, kurį galima praverti 50 mm. Jis taip pat naudojamas kaip avarinis išėjimas. Stoglangis gali būti valdomas mechaniškai arba elektra.
Vairaratis
Dviejų dydžių vairaratis – 450 arba 500 mm skersmens, tai priklauso nuo sunkvežimio specifikacijų. Vairo vertikalaus reguliavimo intervalas – iki 90 mm, jo pasvirimo kampo reguliavimo intervalas – 28 laipsnių. Atlenkiamo vairo (papildoma įranga) vertikalią padėtį galima reguliuoti nuo –5° iki +15°, todėl vairuotojui jis yra dar patogesnis. Vaire integruotais valdikliais galima saugiai ir patogiai valdyti pastovaus greičio palaikymo sistemą, garso signalą, telefoną ir prietaisų skydo ekrane bei papildomame ekrane esančias funkcijas.
Klimato sistema
Trys alternatyvios klimato sistemos leidžia kontroliuoti temperatūrą. Vėdinimas ventiliatoriumi. Rankiniu būdu valdomas oro kondicionierius (MCC). Oro kondicionierius su automatine temperatūros kontrole (ECC / ECC2). Be to, šią sistemą galima rinktis su saulės spindulių, rūko ir oro kokybės jutikliais. Sukomplektuokite sistemą su autonominiu variklio šildytuvu ir „I-ParkCool“ – mūsų autonominiu kabinos aušintuvu.
I-ParkCool
Vėsiu oru kabinoje galima mėgautis ir išjungus variklį. „I-ParkCool“ kontroliuoja kabinos temperatūrą sunkvežimiui stovint. Ji veikia kartu su autonominiu kabinos šildytuvu, kad kabinoje būtų tinkamas klimatas: pavyzdžiui, tai naudinga naktį, kai staiga sumažėja temperatūra. Sistema tikrina akumuliatoriaus būklę, kad nekiltų sunkumų paleidžiant variklį. Be to, ji apskaičiuoja, kiek aušinimo galios reikia tinkamam klimatui kabinoje užtikrinti. Jei akumuliatorius nėra visiškai įkrautas, sistema nustato, kokia galia ji gali veikti. Ir ji veikia tyliai. Palyginti su kitomis rinkoje siūlomomis sistemomis, ji yra maždaug 20 dB tylesnė, todėl sumažėja triukšmas ir pailsima geriau. Sistema yra visiškai integruota į sunkvežimio įprastą ventiliacijos sistemą, todėl karštas arba šaltas oras prireikus vienodai paskirstomas įprastiems ventiliacijos kanalams. Sistema nepablogina kabinos aerodinaminių savybių ir nesumažina jos vidinio aukščio. Išskyrus kabinos šildytuvą (PH-CAB).
Raskite važiuoklių aukščio, didžiausios priekinės ašies apkrovos, galinės pakabos, vilkikų, važiuoklės ypatybių ir stabdžių specifikacijas.
Itin žema („X-Low“) (vilkikas) | maždaug 810 mm |
Žema | maždaug 850 mm |
Vid. | maždaug 900 mm |
Aukšta | maždaug 1000 mm |
Itin aukšta („X-High“) | maždaug 1200 mm |
| Pneumatinė | Linginė |
---|---|---|
Itin žema („X-Low“) | 8 | - |
Žema | 8 | - |
Vid. | 10/20* | 9 |
Aukšta | 10/20* | 10/20* |
Itin aukšta („X-High“) | - | 10/20* |
* Su dvigubomis priekinėmis ašimis
Tipas | Ašys | Pakaba | Ašies / vežimėlio apkrova | Reduktorius | Velkamoji / stumiamoji ašys |
Vienguba | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabolinė / kelių lingių | 13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-GR | 4x2 | Pneumatinė | 11,5 / 13 t | Vienguba / stebulės |
|
RAD-G2 | 4x2 | Pneumatinė (darbui statybose) | 13 t | Stebulės | |
Ašių grupė | |||||
RADT-GR | 6x2 | Pneumatinė | 19 / 20,5 / 22,5 / 23 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji / pasyvaus vairavimo) |
RAPD-GR | 6x2 | Pneumatinė | 16 / 19 / 22 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji / vairuojamoji) |
RAPD-G4 | 6x2 | Pneumatinė | 16 t | Vienguba | Stumiamoji ašis (nevairuojamoji) |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 21 / 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabolinė | 20 / 21 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Parabolinė / įprastinė linginė | 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Įprastinė linginė | 26 / 32 t | Stebulės | |
RADD-TR3 | 8x4 | Įprastinė linginė | 38 t | Stebulės | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Pneumatinė | 21 / 23 / 26 t | Vienguba / stebulės | |
RAPDT-GR | 8×2 | Pneumatinė | 27 / 30 / 30,5 / 31,5 / 32 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji (vairuojamoji) ir velkamoji (fiksuota / vairuojamoji) ašys |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Pneumatinė | 27 / 33 / 36 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (vairuojamoji) |
RAPDD-GR | 8×4 | Pneumatinė | 27 / 30,5 / 32 / 35 t | Vienguba / stebulės | Stumiamoji ašis (vairuojamoji) |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Pneumatinė (darbui statybose) | 27 / 33 / 36 t | Vienguba / stebulės | Velkamoji ašis (vairuojamoji) |
Viduryje, iš dalies ar visiškai po rėmu montuojami sukabinimo skersiniai skirti priekaboms, kurių ašys sutampa su jų svorio centru. Sukabinimo įtaisai gali būti tvirtinami kas 25 mm.
Degalų bakai
Aliumininiai arba plieniniai 150–900 litrų tūrio bakai. Didžiausia 4x2 vilkiko degalų bako talpa yra 1510 litrų. 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) ir 225 kg (545 l) talpos dujų bakai.
„AdBlue“ bakai
Tūris nuo 32 iki 112 litrų. „AdBlue“ siurblys yra integruotas „AdBlue“ bako modulyje. Plastikinis.
Stabdžiai
EBS (elektroniškai valdoma stabdžių sistema) užtikrina aukščiausio lygio atsaką, efektyvumą ir stabdymo pojūtį bei suteikia galimybę naudoti įvairias patogias ypatybes. Nuo šiol EBS gali būti įrengta tiek diskinius, tiek „Z-cam“ tipo būgninius stabdžius turinčiuose sunkvežimiuose (galioja tam tikroms ašių konfigūracijoms ir tam tikro aukščio važiuoklėms). Modernizuokite stabdžių sistemą, užsisakydami EBS vidutinį paketą arba kitas papildomas funkcijas. EBS yra standartinė įranga visų komplektacijų sunkvežimiuose.
„EBS Medium“
Palyginti su EBS standartiniu paketu, EBS vidutiniame pakete yra šios funkcijos:
EBS būsenos kontrolės sistema
Sunkvežimio elektronine (TEA2+) ir „Volvo Tech Tool“ sistemomis atliekama EBS būsenos stebėsena.
Automatinis stovėjimo stabdys
Visiškai sustabdykite sunkvežimį ir automatinis stovėjimo stabdys išlaikys paskutinį stabdžių slėgį, kad sunkvežimis liktų stovėti vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.
Antdėklų dėvėjimosi analizatorius
Įspėjimas apie stabdžių antdėklų nusidėvėjimą – apskaičiuojama, kiek kilometrų liko važiuoti, kol susidėvės stabdžių antdėklai (tik diskiniams stabdžiams).
Automatinis stovėjimo stabdžio atleidiklis
Stovėjimo stabdys atleidžiamas vairuotojui paspaudus akceleratoriaus pedalą, jei yra įjungta pavara (tik su „I-Shift“ pavarų dėže).
Papildomos funkcijos
Be programų paketų, taip pat galima užsisakyti ir toliau aprašytas parinktis:
„Stretch Brake“ stabdys
Jei ši funkcija įdiegta, vairuotojas gali įjungti priekabos pulsuojančio stabdymo režimą. Stabdžiai įjungiami automatiškai tam, kad būtų kuo mažesnis susiskersavimo pavojus.
ESC (elektroninė stabilumo kontrolės sistema)
Stabdžių stabilumo sistema kiekvieną ratą stabdo atskirai ir tokiu būdu užtikrina viso autotraukinio stabilumą bei apsaugo nuo skersavimosi, apvirtimo ir priekabos svyravimo. ESC atitinka sunkvežimių elektronines stabilumo kontrolės sistemas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir gali būti įrengta dviašiuose, triašiuose, keturašiuose ir penkiaašiuose sunkvežimiuose.
Avarinio stabdymo signalas
Jei didesniu nei 50 km/val. greičiu važiuojantį sunkvežimį tenka stabdyti avariniu būdu, stabdymo žibintai ima mirksėti keturis kartus per sekundę.
Hidraulinis lėtintuvas
Prie pavarų dėžės tvirtinamas kompaktiškas lėtintuvas. Didž. efektas – 440 kW.
Aktyvi vairo sistema su sukimo momento persidengimu. Daugiau valdymo galios esant mažam greičiui, sumažėja vairavimo atatranka, vairas išlaikomas tiesus, kai stabdoma važiuojant paviršiumi su skirtingu ratų sukibimu. Vairaratis natūraliai grįžta į neutralią padėtį, kai važiuojate priekine ir atbuline eigomis. Nuo šiol „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema gali būti montuojama bet kokią ašių konfigūraciją turinčiuose sunkvežimiuose, įskaitant turinčius dvi priekines ašis. Be to, ji gali būti derinama su nepriklausoma priekine pakaba.
Stumiamosios ašys
Vilkikams ir važiuoklėms galima rinktis nevairuojamąsias arba su aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 4,5, 7,5 arba 9 t.
Velkamosios ašys
Gali būti kelių konfigūracijų – nevairuojamosios su viengubais arba dvigubais ratais, su pasyvaus arba aktyvaus vairavimo funkcija. Ašių apkrova: 7,5, 9,5 arba 10 t.
Sudvejintos ašies pakėlimas
Leidžia atjungti ir pakelti pačiame gale ant dviašio vežimėlio sumontuotą varančiąją ašį, kad sumažėtų degalų sąnaudos ir apsisukimo spindulys. Kai sunkvežimis nepakrautas, vairuotojas ašį gali pakelti paspausdamas mygtuką prietaisų skyde. Kai sunkvežimis pakrautas, ašis nusileidžia ir užsifiksuoja pati automatiškai. Sudvejintos ašies pakėlimo ypatybė prieinama 6x4 ir 8x4 konfigūracijoms (su dviašiu vežimėliu) su diskiniais stabdžiais.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.