Vaizdo kamerų sistemos pagerina sunkvežimio aerodinamines savybes ir sumažina energijos sąnaudas. Jos pagerina tiesioginį matomumą, naktinį matymą ir sumažina akląsias zonas aplink sunkvežimį.
Net patobulinti šoniniai veidrodžiai daro įtaką aerodinamikai. Naudojant kameras, sunkvežimio forma tampa aptakesnė, o tai sumažina degalų ir energijos sąnaudas.
Pasirinkus šonines vaizdo kameras, nebėra fizinių veidrodžių, kurie vairuotojui užstotų matymo lauką. Kamerų sistema taip pat pagerina matomumą per lietų ir sumažina tiesioginių saulės spindulių keliamus trikdžius. Visa tai užtikrina malonesnį ir saugesnį vairavimą.
Kai reikia atlikti tikslius manevrus, vaizdo kamerų sistema padeda gali priartinti vaizdą, kad jis būtų labiau sufokusuotas, arba atitolinti, kad matytumėte platesniu kampu. Naudodami išmanų perjungimą galite keisti skirtingus matymo laukus, rinktis siaurą arba platų matymo kampą.
Vairuojant naktį arba prietemoje galima įjungti infraraudonųjų spindulių režimą, kuris pagerina matomumą naktį ir užtikrina geresnį vaizdą nei tradiciniai veidrodžiai.
Vaizdo kamerų sistema gali turėti iki trijų kamerų. Viena vairuotojo pusėje, viena keleivio pusėje ir viena papildoma kampinė priekinė kamera keleivio pusėje. Kameros suteikia galimybę matyti galinį vaizdą standartiniu arba plačiu kampu. Šaltu oru kameros objektyvai automatiškai pašildomi, kad nutirptų ledas ar sniegas ir būtų pašalinta migla bei drėgmė.
Naudojant šią sistema abiejuose ekranuose matomi vaizdai įvairiu kampu: pagrindinis galinis vaizdas ir plataus kampo galinis vaizdas. Priekinis veidrodėlis yra ten, kur ir tikitės, ir jame puikiai matoma zona sunkvežimio priekyje.
Kai sunkvežimis pastatytas stovėjimo vietoje, vaizdo kamerų sistemą galima įjungti stebėjimo režimu, kad vairuotojas matytų, kas vyksta aplink sunkvežimį.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.