Vaizdo kamerų sistemos pagerina sunkvežimio aerodinamines savybes ir sumažina energijos sąnaudas. Jos pagerina tiesioginį matomumą, naktinį matymą ir sumažina aklųjų zonų plotą aplink sunkvežimį.
Šoniniai veidrodėliai, nepaisant jų paprastumo, daro įtaką aerodinamikai. Naudojant kameras, sunkvežimio forma tampa aptakesnė, o tai sumažina energijos sąnaudas.
Nuėmus veidrodėlius pagerėja matymo laukas, nes veidrodėlių korpusai nebeužstoja . Vaizdo kamerų sistema taip pat pagerina galinio vaizdo matomumą lyjant ir sumažina tiesioginių saulės spindulių keliamus trikdžius. Visa tai užtikrina malonesnį vairavimą.
Kai reikia atlikti tikslius manevrus, vaizdo kamerų stebėjimo sistema padeda priartinti vaizdą, kad jis būtų labiau sufokusuotas, arba atitolinti, kad jį matytumėte platesniu kampu. Naudodami išmanų perjungimą galite keisti skirtingus matymo laukus, siaurą arba platų matymo kampą.
Vairuojant naktį arba prietemoje galima įjungti infraraudonųjų spindulių apšvietimą. Tai pagerina naktinį matymą ir užtikrina geresnį vaizdą, nei tamsoje naudojant tradicinius veidrodėlius.
Vaizdo kamerų sistema sudaryta iš trijų kamerų. Viena yra vairuotojo pusėje, viena keleivio pusėje ir viena papildoma kampinė priekinė keleivio kamera keleivio pusėje. Kameros suteikia galimybę matyti pagrindinį galinį vaizdą ir plačiakampį galinį vaizdą. Šaltu oru kameros objektyvai automatiškai pašildomi, kad nutirptų ledas ar sniegas ir būtų pašalinta migla bei drėgmė.
Naudojant šią sistema skirtinguose ekranuose matomi įvairūs vaizdai. Pagrindinis galinis vaizdas ir plataus kampo galinis vaizdas rodomi monitoriuose. Priekinis veidrodėlis yra ten, kur ir tikitės, ir jame puikiai matoma zona šalia sunkvežimio, priešais kabiną.
Kai sunkvežimis pastatytas stovėjimo vietoje, vaizdo kamerų stebėjimo sistemą galima įjungti stebėjimo režimu, kad vairuotojas matytų, kas vyksta aplink sunkvežimį.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.