Jūsų „Volvo“ sunkvežimis yra tikslus įrankis, o važiuoklė yra jo pagrindas. Nesvarbu, ar jums reikia sunkvežimio sunkiems kroviniams vežti itin sudėtingomis sąlygomis, ar tvirto savivarčio, ar lengvo vilkiko, skirto naudoti keliuose, mes galime sukurti jį pagal tą pačią važiuoklės koncepciją, skirtą visiems dyzeliniams sunkvežimiams. Pasirinkite iš daugybės pneumatinės ir lingių pakabos parinkčių, optimalaus svorio komponentų ir antstatui montuoti skirtų paruošiamųjų detalių, kurie pritaikyti būtent jūsų transportui ir poreikiams.
Pritaikome važiuoklę naudodami komponentus ir sistemas, kurie sukurti taip, kad veiktų patikimai daugybę metų.
Savivartis arba autocisterna? Kranas arba autovežis? O gal kėbulinis arba gaisrinis sunkvežimis? Kad ir ko jums reikėtų, važiuoklė paruošta viskam. Universali važiuoklė ir ilgas specifikacijos variantų sąrašas leidžia lengvai ir tiksliai pritaikyti sunkvežimį jūsų reikmėms.
Visi „Volvo“ sunkvežimiai sukurti taip, kad būtų lengviau montuoti antstatą ir padėtų antstatų montuotojams sėkmingai dirbti. Dėl plataus ašių konfigūracijų, važiuoklės aukščių, ratų bazių ir papildomo sutvirtinimo variantų spektro galima lengvai pagaminti aukščiausio lygio sunkvežimį pagal jūsų užsakymą.
Kai užsisakote sunkvežimį, mes iš karto suteikiame antstatų montuotojui prieigą prie internetinio „Volvo“ antstatų montavimo instrukcijų portalo (VBI). Jie gali pradėti dirbti, kol mes gaminame jūsų sunkvežimį, todėl sunkvežimį galime pristatyti greičiau, ekonomiškiau ir jis paruoštas darbui.
Nesvarbu, kokiu keliu ar kokiomis kelio sąlygomis važiuojate, „Volvo“ sunkvežimis sukurtas taip, kad judėtumėte pirmyn. Sudvejintos ašies pakėlimas, priekinė varomoji ašis ir „I-Shift“ su reljefo stabdymo funkcija ir palėtintomis pavaromis tėra kelios sunkvežimio savybės iš daugelio, palengvinančios vairuotojo darbą važiuojant nelygiu keliu ir prastomis kelio sąlygomis
Varomoji priekinė ašis su automatine traukos kontrolės sistema automatiškai įjungia priekinę ašį reikiamu metu ir išjungia, kai jos nereikia. Tvirtas ašies korpusas yra žemiausiai esanti sunkvežimio dalis, todėl pagerėja pilnai pakrauto sunkvežimio prošvaisa.
Statybų sektoriaus sunkvežimiams sukurta galinė pneumatinė pakaba užtikrina iki 300 mm prošvaisą ir mažesnę vibraciją, nei naudojant lingių pakabą. Spyruokliniai elementai, oro kameros ir stabilizatoriai įtaisyti virš ašių ir gerai apsaugoti, kad užtikrintų aukščiausią jūsų eksploatacinės parengties lygį.
Sunkūs kroviniai? Ne bėda. Nesvarbu, ar pasirinktumėte pneumatinę, ar lingių pakabą, vienguba priekinė ašis gali išlaikyti iki 10 tonų, o dvigubos priekinės ašys – 20 tonų. Tai gali padėti pasiekti didesnį pelningumą ir lengvesnį vairavimą vežant sunkius arba netolygiai paskirstytus krovinius.
Maksimaliai padidinkite naudingąją apkrovą ir produktyvumą naudodami tvirtą bei patvarų galinių ašių sprendimą. Mūsų sunkiam darbui pritaikyta ašių grupė gali lengvai išlaikyti iki 38 tonų apkrovą.
Jei dirbate su sunkiais kroviniais, galite užsisakyti penkiaašį sunkvežimį, kuris bus pristatytas tiesiai iš gamyklos. Sunkvežimį gausite greičiau ir išlaidos modifikacijoms bus mažesnės. Sunkvežimį gausite su transporto priemonės tipo patvirtinimo liudijimu.
Svarbus kiekvienas krovinio kilogramas. Taigi kam važiuoti su svoriu, už kurį nemokama? Panaudodami lengvų sunkvežimių funkcijas, pvz., optimalaus svorio priekinės ir galinės ašių konfigūracijomis, ir sukomplektavę savo sunkvežimį lygiems keliams, gaunate aukščiausio lygio pelną uždirbančią mašiną – išlaikoma didžiausia naudingoji apkrova ir patikimumas.
Suderinę mūsų svorį sumažinančius sprendimus galite užsisakyti „Volvo FM“ 4×2 konfigūracijos vilkiką, sveriantį 6 tonas, arba „Volvo FH“ 4×2 konfigūracijos vilkiką, sveriantį 6,6 tonos. Tai reiškia didesnę naudingąją apkrovą laikantis svorio apribojimų, dėl to gali padidėti jūsų pelnas.
Mažesnės degalų sąnaudos, geresnė trauka ir mažesnis posūkio spindulys. Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija suteikia galimybę atjungti ir pakelti galinę varančiąją ašį – tai užtikrina sudvejintų varančiųjų ašių sukibimą ir naudingąją apkrovą su viengubos varančiosios ašies važiavimo charakteristikomis ir našumu. Kai vėl pakraunate sunkvežimį, ašis automatiškai nuleidžiama ir įjungiama.
Sudvejintos ašies pakėlimo funkcija užtikrina efektyvesnį energijos vartojimą, kai atjungiate ir pakeliate ašį, kai jums jos nereikia. Degalų sąnaudas galima sumažinti grįžtant, kai ašis pakelta. Galiausiai tai gali pagerinti jūsų galutinį rezultatą.
Pakelkite galinę varančiąją ašį ir sunkvežimis bus eksploatuojamas panašiai kaip naudojant 4 x 2 ar 6 x 2 konfigūraciją, todėl sumažėja apsisukimo spindulys ir padidėja manevringumas, palyginti su 6 x 4 konfigūracija. Taip pat mažiau dėvisi padangos. Reikia didesnės traukos? Tiesiog paspauskite mygtuką prietaisų skyde ir, jei ašies apkrovos apribojimai tenkinami, galite perkelti svorį ant vienos varančiosios ašies.
„Work Remote“ – tai naudingas įrankis dirbant ne kabinoje. Su juo galite valdyti jėgos agregatą ir antstato funkcijas. Jis yra belaidis ir patikimas, jo veikimo diapazonas – iki 25 m., o baterijos eksploatavimo trukmė ilga. Įrenginys įkraunamas, kai jis yra jo prijungimo stotelėje, esančioje kabinos viduje.
„Work Remote“ sutaupo laiko pakraunant ir iškraunant krovinius bei padeda išvengti pakrovimo klaidų, pvz., perkrovos ar netolygaus apkrovos paskirstymo. Dėl saugumo radijo signalas yra užšifruotas pagal tokius pačius aukštus standartus kaip ir sunkvežimio raktas.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.