Trucks

Tiesiog važiuokite

„I-SHIFT“ IŠ „VOLVO TRUCKS“

„I-Shift“ yra „Volvo Trucks“ automatizuotų pavarų dėžių gama, sukurta lengvesniam, saugesniam ir patogesniam vairavimui. Pavara kiekvieną kartą automatiškai perjungiama pačiu tinkamiausiu laiku, o naujausios kartos pavarų dėžė perjungia pavaras greičiau ir sklandžiau nei kada nors anksčiau. Įvairūs programinės įrangos paketai suteikia galimybę pritaikyti „I-Shift“ pagal savo poreikius. Yra „I-Shift“ funkcijų, kurios leidžia tam tikrose situacijose važiuoti naudojant vieną pedalą. Atsižvelgiant į sunkvežimio modelį, yra „I-Shift“ versijų, kurios suteikia naujų galimybių, pvz., „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis ir „I-Shift“ su dviguba sankaba.

Kaip veikia I-Shift?

„I-Shift“ sukurta standartinės nesinchronizuotos mechaninės pavarų dėžės pagrindu, todėl yra kompaktiška ir pasižymi dideliu efektyvumu. Jos paslaptis slypi elektroniniame valdymo bloke, kuris kontroliuoja sankabą ir pavarų perjungimą. Nuolat vertindamas duomenis apie greitį, svorį, kelio nuolydį ir sukimo momento poreikį, šis blokas kiekvieną pavarą perjungia neįtikėtinai tiksliai. Be to, sistema komunikuoja su varikliu, leisdama jam koreguoti sūkius ir stabdžius, kad važiavimo charakteristikos būtų pačios geriausios.

„I-Shift“ prieinama „Volvo FH“, „Volvo FH16“, „Volvo FM“, „Volvo FMX“ ir „Volvo FE“.

„I-Shift“ su palėtintomis pavaromis – pajudėkite praktiškai bet kur

Vežate sunkius krovinius? Ar pajudėjimas iš vietos yra iššūkis kalvotuose maršrutuose arba prastuose keliuose? Aprūpinkite sunkvežimį „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis ir galėsite nebesirūpinti. Pagerėja pajudėjimas iš vietos, o sankabos apkrova sumažėja iki 75 %. Rinkitės vieną arba dvi palėtintas pavaras, taip pat yra papildomos atbulinės eigos pavaros. Pavarų santykis leidžia važiuoti vos 0,5–2 km/h greičiu ir visiškai valdyti variklio sukimo momentą.


Judėkite lėtai, važiuokite taupiai


Naudodami „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis galite nesirūpinti nei dėl mažų degalų sąnaudų, nei dėl lengvo pajudėjimo iš vietos. Galite tai lengvai suderinti. Tiesiog pasirinkite greitesniam važiavimui tinkamą galinių ašių perdavimo santykį, kuris leidžia išlaikyti optimalų važiavimo greitį daug mažesnėmis apsukomis, kai važiuojate gerais keliais. Tai suteikia patogumo ir sumažina degalų sąnaudas.

 

„I-Shift“ su palėtintomis pavaromis prieinama „Volvo F16“, „Volvo FH“, „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“

 

 

„I-Shift“ su dviguba sankaba – tai visiškai naujas vairavimo būdas

Ar atliekant užduotis reikia didelio našumo ir dažno pavarų keitimo? Tuomet rinkitės „I-Shift” su dviguba sankaba – ji užtikrina labai tolygų greičio didinimą su sklandžiu pavarų keitimu. Pavara pakeičiama per sekundės dalį.

 

Bus užtikrintas stabilus galios perdavimas, todėl vairuoti galėsite visiškai kitaip, o jūsų našumas padidės. Sukimo momentas užtikrinamas nuolat, todėl galite drąsiai perjungti pavarą kelio vingio viduryje. Dėl sklandaus galios perdavimo kroviniai lieka stabilūs. Galia nuolat perduodama į ratus, todėl pavojus įstrigti arba prarasti sukibimą, kai slidu, yra minimalus. Net kai važiuodami nuokalnėn stabdote varikliu, įjungę žemesnę pavarą galite būti tikri, kad sukibimas bus geras ir važiuosite saugiai.

 

Nuolatinis galios perdavimas
 

„I-Shift” su dviguba sankaba gali iš anksto parinkti kitą pavarą, kol dar važiuojate esama pavara. Viena sankaba naudojama tuščiąja eiga, o kita sankaba yra įjungta. Du įėjimo velenai ir sumaniai išdėstyti krumpliaračiai bei parinkimo elementai suteikia galimybę vienu metu parinkti dvi pavaras. Rezultatas – Sklandus pavarų perjungimas per sekundės dalį nepertraukiant galios perdavimo.

 

„I-Shift” su dviguba sankaba prieinama „Volvo FH“, „Volvo FM“ ir „Volvo FMX“.

Reljefo stabdymas naudojant vieną pedalą

Jei važiuojate mažu greičiu sudėtingu reljefu ir jums reikia tiksliai valdyti variklio sukimo momentą ir stabdymo galią, reljefo stabdymo funkcija bus naudinga. Ji suteikia galimybę važiuoti sunkvežimiu naudojant vieną pedalą ir valdyti variklio galią bei ratų stabdžius tik akceleratoriaus pedalu. Tai padeda sustabdyti ir pastatyti sunkvežimį su ratu ant uolos ar kitos kliūties neslystant. Reljefo stabdymo funkcija prieinama „Volvo FH16“ ir „Volvo FMX“ ir ji aktyvi važiuojant iki 4 km/val. greičiu.

Krypties keitimas naudojant vieną pedalą

Kai tenka daug manevruoti ir dažnai perjungti priekinę ir atbulinę eigą, „I-Shift“ krypties keitimo funkcija taps geriausiu jūsų draugu. Ji leidžia važiuoti į priekį, perjungti į atbulinę eigą ir valdyti stabdymo galią akceleratoriumi nenaudojant stabdžių pedalo. Žinoma, tai veikia ir atvirkščiai, kai perjungiama iš atbulinės eigos į priekinę. Ši funkcija aktyvi važiuojant iki 20 km/val. greičiu.

Aktyvi sukibimo kontrolė visomis sąlygomis

Pažangi „I-Shift“ traukos sistema pagerina trauką ir pajudėjimą iš vietos kelyje ir bekelėje. Tai įmanoma greitai pakoreguojant variklio sukimo momentą, kad būtų sumažintas ratų sukimasis. Sistema veikia tiek su diferencialo blokuojamomis, tiek su neblokuojamomis galinėmis ašimis.

Siūloma šiems sunkvežimiams

PASIRENGĘ PERJUNGTI PAVARĄ?

Pasikonsultuokite su mumis apie automatinį pavarų keitimą.