„Volvo Trucks“ sunkvežimiai varomi elektra, dujomis arba dyzelinu. Klientai gali pasirinkti jiems tinkamiausią energijos rūšį beveik kiekvieno sunkvežimio konfigūracijoje. Mūsų dyzelinu ir dujomis varomų sunkvežimių varikliai sukurti taip, kad metai po metų užtikrintų aukštą našumą ir efektyvumą bei atlaikytų sudėtingas eksploatavimo sąlygas, su minimalia technine priežiūra. Mūsų elektrinių sunkvežimių varikliai sukurti taip, kad veiktų efektyviai, patikimai ir ilgai.
Visi mūsų dyzeliniai varikliai, išskyrus mažiausią variklį „Volvo FL“, sukurti pagal vienodą šešių cilindrų eilėje išdėstymą. Tai leidžia mums žingsnis po žingsnio tobulinti variklių technologijas. Kaskart patobulinę vieną variklį pasisemiame žinių apie tai, kaip patobulinti kitą.
„Volvo“ dyzeliniai varikliai yra žinomi dėl didelio sukimo momento lygio su mažais variklio sūkiais. Tai reiškia, kad galite važiuoti įkalnėje įjungę aukštą pavarą ir sutaupyti degalų.
„Volvo Trucks“ dujomis varomų variklių sukimo momentas yra panašus į dyzelinių variklių sukimo momentą, o dėl „I-Shift“ skirtumas beveik nepastebimas. Dujiniai jėgos agregatai gali būti laikomi šiek tiek švelnesniais ir tylesniais.
Elektriniai sunkvežimiai yra kitokie. Mūsų elektrinis variklis sukuria didžiausią sukimo momentą nuo nulio, o tai reiškia, kad sukimo momentui sukurti praktiškai nereikia laiko. Galia perduodama akimirksniu, o variklis veikia tyliai.
Jei reikia važiuoti tolimais maršrutais nesustojus – dyzeliniai degalai sunkiai pranokstami, o dujomis galima nuvažiuoti iki 1000 km, elektrinius sunkvežimius reikia įkrauti dažniau.
Šeši vienoje eilėje – tai cilindrų išdėstymas, užtikrinantis patvarų ir didelės galios variklį. Alkūninis velenas turi daugiau atramos ploto, kad atlaikytų apkrovą, todėl yra daugiau galimybių palaikyti tinkamą darbinę temperatūrą ir optimalų veikimą karštomis sąlygomis.
„Volvo FH16 Aero“ ir „Volvo FH16“ galima įsigyti su D17 varikliu, kurio galia siekia iki 780 AG. Tai reiškia, kad šie sunkvežimiai gali atlikti sunkiausias transporto užduotis sudėtingiausiomis sąlygomis.
D17 galia gali būti 600 AG, 700 AG arba 780 AG, todėl „Volvo FH16 Aero“ bei „Volvo FH16“ yra galingiausi „Volvo“ sunkvežimiai. Aukščiausios klasės modelis pasižymi iki 3800 Nm sukimo momentu, kuris leidžia efektyviai susidoroti su ekstremaliomis apkrovomis ir puikiai valdyti transporto priemonės junginį.
Peržiūrėkite Volvo FH16 Aero specifikacijas
Peržiūrėkite Volvo FH16 specifikacijas
„Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH“ galima įsigyti su elektros, dujiniu arba dyzeliniu jėgos agregatu, kurio galia gali būti nuo 380 AG iki 666 AG.
Elektriniai jėgos agregatai su dviem arba trimis varikliais yra puikus pasirinkimas sudėtingomis sąlygomis atliekamoms regioninio krovinių gabenimo užduotims. Jie iš karto užtikrina didelį sukimo momentą, mažą triukšmingumą ir nulinį išmetamųjų teršalų kiekį. Jie tiekiami 330 kW arba 490 kW galios versijų.
Dujomis varomas G13 variklis pasižymi tokiomis pat eksploatacinėmis savybėmis kaip ir D13 varikliai, tačiau mažiau teršia aplinką – ypač naudojant bioSkGD. Tai populiarus pasirinkimas sudėtingomis sąlygomis atliekamoms regioninio gabenimo užduotims. Yra 420, 460 ir 500 AG versijos.
„D13 I-Save“ variklyje naudojama dviejų turbokompresorių technologija – tai reiškia, kad išmetamųjų dujų energija grąžinama alkūniniam velenui, kad padidėtų efektyvumas. Tai puikus pasirinkimas sudėtingomis sąlygomis atliekamoms tolimojo gabenimo užduotims, kai galima sutaupyti daugiau degalų. Šį variklį įsigyti galima su 420 AG, 460 AG ir 500 AG ir tai yra „I-Save“ pasiūlymo dalis.
D13 variklis yra efektyvus ir labai galingas pasirinkimas sudėtingomis sąlygomis vykdomoms užduotims atlikti. Jis pasižymi didesne galia ir sukimo momentu visame diapazone, yra 420 AG, 460 AG, 500 AG ir 540 AG versijos, skirtos „Volvo FH“.
„Volvo FM“ galima įsigyti su elektra, dujomis arba dyzelinu varomu jėgos agregatu, jų galia nuo 330 AG iki 666 AG.
Elektriniai jėgos agregatai su dviem arba trimis varikliais yra puikus pasirinkimas sudėtingomis sąlygomis atliekamoms regioninio krovinių gabenimo užduotims. Jie iš karto užtikrina didelį sukimo momentą, mažą triukšmingumą ir nulinį išmetamųjų teršalų kiekį. Jie tiekiami 330 kW arba 490 kW galios versijų.
Dujomis varomas G13C variklis pasižymi tokiomis pat eksploatacinėmis savybėmis kaip ir D13 varikliai, tačiau mažiau teršia aplinką – ypač naudojant bioSkGD. Tai populiarus pasirinkimas sudėtingomis sąlygomis atliekamoms regioninio gabenimo užduotims. Yra 420, 460 ir 500 AG versijos.
D11 variklis yra efektyvus pasirinkimas, kai savo užduotis galite atlikti naudodami šiek tiek mažesnę galią ir sukimo momentą, nei naudodami D13 variklį. Vietoj to galite optimizuoti transporto priemonės svorį. D11 yra 330 AG, 380 AG, 430 AG ir 460 AG versijų.
D13 variklis yra efektyvus galingas pasirinkimas sunkesnėms ir sudėtingesnėms užduotims atlikti. Palyginti su D11, jis pasižymi didesne galia ir sukimo momentu visame diapazone bei yra 420 AG, 460 AG ir 500 AG versijos, skirtos „Volvo FM“.
„Volvo FMX“ galima įsigyti su elektra, dujomis arba dyzelinu varomu jėgos agregatu, jų galia nuo 330 AG iki 666 AG.
Elektriniai jėgos agregatai su dviem arba trimis varikliais yra puikus pasirinkimas sudėtingomis sąlygomis atliekamoms regioninio krovinių gabenimo užduotims. Jie iš karto užtikrina didelį sukimo momentą, mažą triukšmingumą ir nulinį išmetamųjų teršalų kiekį. Jie tiekiami 330 kW arba 490 kW galios versijų.
D11 variklis yra efektyvus pasirinkimas, kai savo užduotis galite atlikti naudodami šiek tiek mažesnę galią ir sukimo momentą, nei naudodami D13 variklį. Vietoj to galite optimizuoti transporto priemonės svorį. D11 yra 330 AG, 380 AG, 430 AG ir 460 AG versijų.
D13 variklis yra efektyvus ir labai galingas pasirinkimas sunkesnėms ir sudėtingesnėms užduotims atlikti. Palyginti su D11, jis pasižymi didesne galia ir sukimo momentu visame diapazone bei yra 420 AG, 460 AG, 500 AG ir 540 AG versijos, skirtos „Volvo FMX“.
„Volvo FE“ galima įsigyti su elektra, dujomis arba dyzelinu varomu jėgos agregatu, jų galia nuo 250 AG iki 350 AG.
Dėl mažo triukšmo ir nulinio išmetamųjų teršalų kiekio dvigubas elektrinis variklis yra puikus pasirinkimas miestuose ir rajonuose atliekamoms sudėtingesnėms užduotims, kai junginio masė iki 27 tonų. Jo galia – 225 kW.
Dujomis varomas šešių cilindrų 9 litrų G9 variklis yra efektyvus ir tvarus pasirinkimas sudėtingoms užduotis miestuose ir miesto zonose atlikti – ypač naudojant biodujas. Jo galia – 320 AG.
Šešių cilindrų 8 litrų D8 variklis – tai tinkamas pasirinkimas sudėtingesniems darbams ir didesniam junginio svoriui. Galite rinktis 250 AG, 280 AG, 320 AG ir 350 AG, kad sunkvežimis būtų optimizuotas jūsų poreikiams.
„Volvo FL“ galima įsigyti su elektra, dujomis arba dyzelinu varomais jėgos agregatais, jų galia nuo 175 AG iki 320 AG.
Vienas elektrinis variklis yra puikus pasirinkimas gabenant nuo durų iki durų, kai transporto priemonės sveria iki 16,7 tonos, miestuose ir miesto zonose – mažas triukšmas ir nulinis išmetamųjų teršalų kiekis. Jo galia – 130 kW.
Peržiūrėkite „Volvo FL“ specifikacijas
Keturių cilindrų 5 litrų D5 variklis yra efektyvus pasirinkimas mažesnio svorio transporto priemonėms ir ne tokiems sudėtingiems darbams iki 16 tonų. Galite rinktis 210 AG arba 240 AG versijas, kad sunkvežimis būtų optimizuotas pagal jūsų poreikius.
Šešių cilindrų 8 litrų D8 variklis – tai tinkamas pasirinkimas sudėtingesniems darbams ir sunkesnėms transporto priemonėms, sveriančioms iki 18 tonų. Galite rinktis 250 AG, 280 AG ir 320 AG versijas, kad sunkvežimis būtų optimizuotas pagal jūsų poreikius.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.