Dujomis varomas „Volvo FM“ – tai sunkvežimis, skirtas regioninio ir tolimojo krovinių gabenimo užduotims, pasižymintis dideliu našumu ir mažesniu CO2 išmetimo rodikliu. Naudodami bioSkGD ir HVO ir galite įveikti ilgus maršrutus gabendami didelius krovinius – išmetamo anglies dioksido kiekis nulinis, skaičiuojant nuo dujų užpylimo į baką iki jų sudeginimo.
Dujomis varomas „Volvo FM“ pasižymi tokiomis pačiomis eksploatacinėmis savybėmis bei našumu kaip ir „Volvo FM“, varomas dyzelinu, tačiau jį vairuojant yra galimybė užtikrinti nulines anglies dioksido emisijas. Šis sunkvežimis puikiai tinka regioninio krovinių gabenimo užduotims vykdyti ir galite rinktis 420 AG, 460 AG arba 500 AG galios ir iki 2500 Nm sukimo momento variklius.
Dujomis varomam „Volvo FH“ varikliui naudojama dyzelinio variklio technologija ir jis pasižymi žymiai didesniu sukimo momentu, galia ir efektyvumu nei kiti dujiniai varikliai. Todėl jis puikiai tinka sudėtingoms regioninio gabenimo užduotims, kai junginio bendroji masė didelė.
Variklis naudoja arba bioSkGD (biodujas), arba SkGD (gamtines dujas), bet taip pat nedidelį kiekį iš atsinaujinančiųjų išteklių gaunamo HVO arba dyzelinių degalų. Taip pat naudojamas „AdBlue“, papildomai apdorojant išmetamuosius teršalus. Naudojant bioSkGD ir HVO, šis jėgos agregatas suteikia galimybę sumažinti CO2 išmetimo rodiklį net 100 proc., skaičiuojant nuo dujų užpylimo į baką iki jų sudeginimo.
Dujomis varomas „Volvo FM“ siūlomas su trijų skirtingų dydžių bakais, kad tiktų jūsų reikmėms. Jo nuvažiuojamas atstumas – iki 1 000 km. Galite įsigyti sunkvežimį, kuris puikiai tinka ilgiems maršrutams, kai atstumai tarp degalų papildymo sustojimų dideli.
Tokį, kokio jums reikia. Sukonfigūruokite dujomis varomą „Volvo FM“, kad jis būtų tinkamas jūsų užduotims. Galite rinktis skirtingas ašių, variklių, bakų, kabinos funkcijas ir kitus savo poreikius atitinkančius variantus.
Dujomis varomu „Volvo FM“ galite vykdyti regioninio ir tolimojo krovinių gabenimo užduotis su didelės bendrosios masės sąstatais bei sumažinti išmetamo CO2 kiekį iki 100 proc., naudodami bioSkGD ir HVO. Tai apskaičiuojama nuo dujų užpylimo į baką iki jų sudeginimo, palyginti su europinio standarto dyzeliniu sunkvežimiu. Jums nereikės spręsti, ką rinktis – nuvažiuojamą atstumą, ar produktyvumą.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.