Trucks

Pagalbinės vairavimo sistemos

Intensyviame eisme sunkvežimio vairuotojas dalyvauja su daug eismo dalyvių. Pagalbinės sistemos padeda „Volvo“ sunkvežimio vairuotojui išvengti avarijų ir apsaugoti visus esančius kelyje.

Daugiau saugumo vairuotojui ir kitiems eismo dalyviams


Mūsų pagalbinės vairuotojui sistemos sukurtos taip, kad pagerintų saugumą įvairiausiose situacijose – ir važiuojant dideliu greičiu greitkeliu, ir važiuojant lėtai miestuose, ir stovint vietoje, arti kitų eismo dalyvių. Toliau sužinosite apie mūsų pagalbinių vairavimo sistemų privalumus.

    Pilot Assist

    Funkcija „Pilot Assist”, veikianti su „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema, naudoja kamerą važiuojamųjų juostų žymėjimui stebėti ir nuolat aktyviai padeda vairuotojams vairuoti, kad sunkvežimis išlaikytų kursą ir išliktų savo juostoje. Taip teikiama proaktyvi pagalba, kad važiavimas būtų saugesnis ir ramesnis. Naudojant sistemą reikalaujama, kad vairuotojas laikytų rankas ant vairo.

    Važiuojamosios juostos palaikymo sistema

    Jei sunkvežimis išvažiuoja iš važiuojamosios juostos, „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su važiuojamosios juostos palaikymo sistema įspėja vairuotoją ir suteikia vairavimo pagalbą, kad nukreiptų sunkvežimį link juostos vidurio.

    Stabilumo palaikymo sistema

    „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su stabilumo kontrolės sistema yra skirta aptikti, ar sunkvežimis pradeda slysti. Tada ji nedelsdama ištiesina sunkvežimį, kad sąstatas būtų saugiai stabilizuotas.

    Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema

    Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema pakoreguoja greitį, kad išlaikytų saugų atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės, automatiškai padidindama greitį ir stabdydama. Ji veikia nuo važiavimo maksimaliu kreiseriniu greičiu iki įvyksta visiškas sustojimas. Eismui vėl pajudėjus, sunkvežimis vėl automatiškai pradeda važiuoti. Važiavimas greitkeliu tampa patogesnis ir saugesnis.

    Išmanioji greičio palaikymo pagalbinė sistema

    Važiavimas tinkamu greičiu yra esminė saugaus vairavimo sąlyga. Išmanioji greičio palaikymo pagalbinė sistema informuoja vairuotoją apie leistiną konkretaus sąstato važiavimo greitį kelio ruože. Viršijus ribą, vairuotojas bus įspėtas.

    Pagalbinė vairuotojo budrumo stebėjimo sistema

    Kad saugiai vairuotumėte, turite būti budrūs ir geros formos. Pagalbinė vairuotojo budrumo stebėjimo sistema aptinka mieguistumo arba neatidumo požymius vairuojant. Jei aptinkama požymių, vairuotojas įspėjamas ir patariama padaryti pertrauką.

    Įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija

    Įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija yra skirta aptikti priekyje esančias transporto priemones, dviratininkus ir pėsčiuosius, taip pat dviratininkus ir pėsčiuosius, judančius ta pačia kryptimi kaip ir sunkvežimis. Kai aptinkama susidūrimo rizika, sistema įspėja vairuotoją. Jei vairuotojas nesiima veiksmų ir rizika išlieka, sunkvežimis automatiškai stabdo, kad būtų išvengta susidūrimo.

    Pastovaus greičio palaikymo važiuojant nuokalne sistema

    Siekiant neperkaitinti ratų stabdžių važiuojant nuokalne, pastovaus greičio palaikymo važiuojant nuokalne sistema padeda vairuotojui apriboti transporto priemonės greitį iki nustatyto greičio. Ji naudoja atsarginius stabdžius kartu su optimizuotu pavarų keitimu, o ratų stabdžiai naudojami tik tada, kai reikia.

    „Stretch Brake“ stabdys

    Važiuojant nuokalne su priekaba ant slidžios dangos priekaba gali pradėti stumti sunkvežimį ir gali įvykti susiskersavimas, o tai padidina avarijos riziką. „Stretch Brake“ stabdys gali padėti to išvengti, stabdydamas priekabą pulsuojančiu būdu. Taip sąstatas ištiesinamas, todėl pagerėja eismo saugumas.

    Adaptyviosios tolimosios šviesos

    Adaptyviosios tolimosios šviesos sukurtos tam, kad aptiktų kitas transporto priemones priešais sunkvežimį, ir leidžia važiuoti tamsoje su įjungtomis tolimosiomis šviesomis, kai kitu atveju tai nebūtų galima. Ši funkcija dinamiškai keičia šviesos spindulį, kad būtų užtikrintas optimalus apšvietimas, netrukdant kitų transporto priemonių vairuotojams.

    Elektroninė stabilumo kontrolės sistema

    Elektroninė stabilumo kontrolės sistema sukurta tam, kad sumažintų slydimo ir apsivertimo riziką. Kai sistema aptinka kritinę situaciją, ji sumažina variklio galią ir ima stabdyti atskirai kiekvieną ratą.

    Padangų oro slėgio stebėjimo sistema

    Geros būklės padangos yra gera pradžia siekiant vairuoti saugiai. Padangų slėgio stebėjimo sistema stebi slėgį kiekvienoje sąstato padangoje ir įspėja apie žemą oro slėgį, greitą nuotėkį ar aukštą temperatūrą. Tai suteikia geresnę apsaugą nuo avarijų, kurias sukelia prakiurusios padangos.

    Priekinė trumpojo nuotolio pagalbinė sistema

    Stovint vietoje ir važiuojant iki 10 km/val. greičiu, priekinė trumpojo nuotolio pagalbinė sistema naudoja priekinį radarą ir kamerą, kad aptiktų eismo dalyvius rizikos zonoje priešais sunkvežimį ir apie juos įspėtų vairuotoją. Jei sistema aptiks eismo dalyvį priešais sunkvežimį, vairuotojas bus informuotas. Padidėjus susidūrimo rizikai, taip pat pasigirs garsinis įspėjimas.

    Pagalbinė šoninio susidūrimo išvengimo sistema

    Pagalbinė šoninio susidūrimo išvengimo sistema naudodama radaro jutiklius abiejose sunkvežimio pusėse aptinka pėsčiuosius, dviratininkus ir kitas transporto priemones. Kai aptinkamas eismo dalyvis, vairuotojas apie tai informuojamas šviesos signalu. Vairuotojui įjungus posūkio signalą, sistema įspėja mirksinčia lempute, garso signalu ir teikdama aktyvią vairavimo pagalbą.

    Įspėjimo apie durų atidarymą sistema

    Pėsčiuosius ir dviratininkus gali būti sunku pastebėti, kai jie yra arti sunkvežimio. Įspėjimo apie durų atidarymą sistema naudodama radaro jutiklius stebi abi sunkvežimio puses ir, atidarant bet kurias kabinos duris, įspėja apie kitus eismo dalyvius rizikos zonose. Sistema įspėja iki dviejų minučių po degimo išjungimo.

    Vaizdo kamera keleivio pusėje

    Važiuojant miesto aplinkoje prie sunkvežimių gali priartėti pėstieji ir dviratininkai, o vairuotojams gali būti sunku juos matyti. Vaizdo kamera keleivio pusėje suteikia puikų zonų keleivio pusėje matomumą. Ją automatiškai įjungia posūkio signalas, o kameros vaizdas rodomas papildome ekrane.

    Galinė kamera

    Galinė kamera suteikia puikų matomumą už sunkvežimio ir padeda vairuotojui geriau orientuotis aplinkoje. Ji automatiškai įjungiama įjungus atbulinės eigos pavarą, o kameros vaizdas rodomas papildomame ekrane.

    Garsinė įspėjimo apie transporto priemonę sistema

    Mūsų elektriniai sunkvežimiai yra praktiškai begarsiai. Tai teigiamai veikia vairuotojo darbo ir miesto aplinką, tačiau dėl to elektrinius sunkvežimius sunkiau pastebėti. Garsinė įspėjimo apie transporto priemonę sistema skleidžia subtilius, bet pastebimus garsus, kad šalia sunkvežimio esantys žmonės apie jį žinotų. Sukurta siekiant pagerinti pėsčiųjų ir dviratininkų saugumą.

    Automatinis stovėjimo stabdys

    Važiuoti saugiai, kai tenka dažnai stabdyti, gali būti sudėtinga. Automatinis stovėjimo stabdys sukurtas tam, kad važiavimas dažnai sustojant būtų saugesnis ir patogesnis. Stabdžiai įjungiami automatiškai, kad sunkvežimis būtų išlaikytas vietoje, kol vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą. Jis veikia priekine ir atbuline eiga – įkalnėje, nuokalnėje ir ant lygaus paviršiaus.

    Aktyvi sukibimo kontrolė

    Norint važiuoti saugiai ir išvengti slydimo, būtinas gera sukibimas. Aktyvi sukibimo kontrolė sukurta siekiant kontroliuoti ratų sukimąsi ir pagerinti stabilumą, greitėjimą ir stabdymą, kai slidu. Sistema įsijungia akimirksniu, kai aptinka slydimo požymius.

Sužinokite daugiau apie pagalbines sistemas vairuotojams

Išsamios informacijos apie kai kurias mūsų vairuotojams skirtas pagalbines sistemas galite rasti informacinių lapų rinkinyje. Atsisiųskite čia.


Atsisiųskite informacinius lapus

Parodytos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“ prekybos atstovas atsakys į juos. Užsukite, paskambinkite arba pasikvieskite susitikimui.