Trucks

I-See

Naudojant „I-See“ taupomi degalai, nes greitis, pavarų perjungimas ir riedėjimas iš inercijos optimizuojami atsižvelgiant į topografiją, kelio vingius, žiedines sankryžas ir greičio apribojimus. Tai reiškia, kad pastovaus greičio palaikymo sistemą galite naudoti įvairesnėse važiavimo situacijose nei kada nors anksčiau, kad sutaupytumėte degalų ir sumažintumėte išmetamo CO2 kiekį nuo pat pirmos dienos.

Taupykite energiją pagal savo maršrutus

Įgudę vairuotojai greičio pakeitimus ir pavarų perjungimus visada pritaiko pagal maršrutą. Tačiau tobulai ir nuosekliai daryti yra praktiškai neįmanoma. „I-See“ padeda tai padaryti, kai tik įjungiate pastovaus greičio palaikymo sistemą.

Įkalnės, kelio vingiai ir greičio apribojimai

Naudojant „I-See“ pavarų perjungimas ir greitis optimizuojami pagal maršrutą. Kai vairuojant būna įjungta pastovaus greičio palaikymo sistema, „I-See“ prisitaiko prie topografijos, kad efektyviai panaudotų sunkvežimio kinetinę energiją. Artėjant prie kelio vingio ar žiedinės sankryžos, „I-See“ pakoreguoja greitį, kad pervažiuotumėte labiausiai energiją taupančiu būdu. Ši programinė įranga taip pat automatiškai prisitaiko prie būsimų greičio apribojimų.

Daugiau nei važiavimas greitkeliu

Kadangi „I-See“ prisitaiko prie topografijos, kelio vingių ir greičio apribojimų, ją galima naudoti beveik bet kokio tipo viešuosiuose keliuose, o ne tik greitkeliuose. Kuo dažniau šią programinę įrangą naudosite, tuo mažiau be reikalo perjunginėsite pavaras, stabdysite ir greitėsite.

Remiantis naujausiais žemėlapiais

„I-See“ naudoja didelio tikslumo komercinius žemėlapius su informacija apie topografiją, posūkius ir greičio apribojimus – šie žemėlapiai automatiškai atnaujinami sunkvežimyje.

Kaip I-See veikia kalvotose vietovėse

Važiavimas įkalnėn

„I-See“ iš anksto žino apie įkalnę. Sunkvežimio greitis padidinamas ir ilgiau neperjungiama žemesnė pavara.

Naudojant „I-See“ išvengiama nereikalingo pavarų junginėjimo ir ji padeda įveikti įkalnę tolygiai bei sunaudojant mažiau degalų.

Artėjant prie nuokalnės „I-See“ neleidžia be reikalo didinti greičio.

Važiavimas nuokalnėn

Kad būtų taupoma energija, „I-See“ laikinai išjungia jėgos agregatus arba variklio stabdžius, kad prieš nuokalnę sunkvežimis riedėtų iš inercijos.

Pasibaigus nuokalnei

„I-See“ žino, kur baigiasi nuokalnė ir prasideda kita įkalnė. Jei jūsų iš karto laukia kita įkalnė, „I-See“ leidžia sunkvežimiui riedėti iš inercijos, kad jo greitis padidėtų ir jis įgautų pagreitį.

Kelio vingių ir žiedinių sankryžų įveikimas

Kai sunkvežimis artėja prie kelio vingio ar žiedinės sankryžos ir norint pravažiuoti saugiai reikia sumažinti greitį, „I-See“ iš anksto pritaiko pavaros perjungimą ir greitį, kad vairuotojui nereikėtų spausti stabdžių pedalo. Išvažiavus iš konkretaus ruožo, „I-See“ efektyviausiai pritaiko sunkvežimio greitį pagal greičio apribojimą.

Greičio apribojimų laikymasis

Artėjant prie vietos, kurioje pasikeičia greičio apribojimas, „I-See“ pritaiko pavarų perjungimą ir greitį labiausiai energiją taupančiu būdu. Taip galite išvengti nereikalingo stabdymo ar greito įsibėgėjimo.

Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.

Turite klausimų?

„Volvo Trucks“ prekybos atstovas atsakys į juos. Užsukite, paskambinkite arba pasikvieskite susitikimui.