Trucks

×

Naujausi pranešimai žiniasklaidai

77 matches

1 of 4

  • „Volvo Trucks“ jau atlieka vandenilio kuro elementais varomų elektrinių sunkvežimių technologijų bandymus. Šis sunkusis transportas pasižymi tuo, kad į aplinką išmeta tik vandens garus, o jo be sustojimų nuvažiuojamas atstumas panašus į dyzelinių sunkvežimių ir siekia iki 1 000 kilometrų. Po kelerių metų startuos antrojo etapo bandymai, kai klientai išbandys šiuos modelius realiomis sąlygomis bendrojo naudojimo keliuose.

  • „Volvo Trucks“ tapo pirmąja pasauliniu mastu veikiančia įmone, pradedančia serijinę elektros energija varomų sunkiasvorių (44 t bendrosios junginio masės) sunkvežimių gamybą.

  • „Volvo Trucks“, „IKEA Industry“ ir „Raben Group“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl nulinės emisijos sunkiojo transporto naudojimo. IKEA pradės naudoti sunkiasvorius elektrinius „Volvo“ sunkvežimius savo produkcijai gabenti tarp dviejų gamyklų Lenkijoje. Juos valdys „Raben Group“. Per bandomąjį projektą sukaupta patirtis vėliau bus pritaikyta didesnio masto transporto operacijoms elektrifikuoti.

  • Kasybos kompanija „Kaunis Iron“ transportuoti geležies rūdą siekia nenaudodami iškastinio kuro. Kompanija unikaliame projekte kartu su „Volvo Trucks“ išbandys 74 tonų* elektrinius sunkvežimius. „Kaunis Iron“ planuoja beveik 50 mln. EUR investicijas į naują elektra varomą transportą.

  • Vieną iš didžiausių dolomito karjerų Lietuvoje eksploatuojanti AB „Klovainių skalda“ įsigijo naują įspūdingų galimybių „Volvo FMX“. Didelė keliamoji galia ir mažos degalų sąnaudos tapo kertiniais akmenimis pasirenkant „Volvo“ pagamintą savivartį. Su šiuo pirkiniu kasybos įmonė žengė tvirtą žingsnį mažindami anglies dvideginio emisiją bei didindami darbų saugumą ir našumą.

  • Dažniausiai distribuciniams gabenimams naudojamuose „Volvo” FL ir FE sunkvežimiuose bus montuojamos naujos pavarų dėžės, užtikrinsiančios sklandų važiavimą ir darbo našumą.

  • Įsivaizduokite sunkvežimį, kurio vienintelė emisija – vandens garai, kuris gamina elektros energiją ir gali įveikti iki 1 000 km be sustojimo. Tai įmanoma dėl vandenilio kuro elementų ir „Volvo Trucks“ jau pradėjo testuoti šią technologiją turinčius sunkvežimius.

  • „Volvo Trucks“ pristato visą gamą naujų funkcijų, kurios užtikrina didesnį saugumą, tikslesnį valdymą ankštose erdvėse ir važiuojant nelygiu ar slidžiu keliu, pavyzdžiui, statybvietėse.

  • Transporto parką didinančios Italijos logistikos paslaugų grupės „Gruber Logistics“ Lietuvos padalinys įsigijo 10 naujų „Volvo FH“ vilkikų. Padalinio vadovas Deividas Narbutaitis sako, kad šio Švedijos gamintojo sunkvežimiai pasirinkti pirmą kartą šalies įmonės istorijoje. Tokį žingsnį lėmė siekis diversifikuoti parką ir atitiktis ilgam sunkiasvorėms transporto priemonėms keliamų reikalavimų sąrašui.

  • „Volvo Trucks“ pristatė naują saugumo sistemą, kuri fiksuos abiejose sunkvežimių pusėse į akląsias zonas patenkančius pažeidžiamiausius eismo dalyvius – pėsčiuosius ir dviratininkus.

  • „Volvo“ tampa pirmuoju sunkvežimių gamintoju, nuo šiol savo sunkiasvoriams naudosiančiu be iškastinio kuro išlietą plieną. Tokį lydinį gamintojui tieks Švedijos įmonė SSAB. Šį plieną „Volvo“ iš pradžių naudos elektros energija varomų sunkiasvorių konstrukcijai stiprinti.

  • Per kelis nepriklausomus Vokietijos sunkvežimių žurnalų atliktus bandymus „Volvo FH“ su „I-Save“ sistema tapo taupiausiu modeliu, vertinant dyzelino ir „AdBlue“ naudojimą. Tokius rezultatus švediškas sunkvežimis pasiekė, nors bandomajame modelyje dar nebuvo įdiegtos pačios naujausios gamintojo technologijos, mažinančios degalų sąnaudas.

  • „Volvo Trucks” atidaro savo pirmąją baterijų surinkimo gamyklą Belgijoje. Gamykla tieks montavimui paruoštus beterijų blokus elektriniams „Volvo Trucks“ sunkvežimiams.

  • Bendrovės „Volvo Trucks“ ir „Deutsche Post DHL Group“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, paspartinsiančią perėjimą prie nulinės emisijos transporto priemonių. DHL ketina greičiau atsisakyti iškastiniu kuru varomo sunkiojo transporto ir aktyviau naudoti elektrinį, tad Europos keliuose įdarbins 44 naujus „Volvo Trucks“ elektra varomus sunkvežimius.

  • „Volvo Trucks“ išmanioji automatizuota pavarų dėžė „I-Shift“ tapo dar greitesnė. Dėl greitesnės transmisijos reakcijos sklandžiau važiuos tiek dyzeliniai, tiek elektra varomi sunkiasvoriai sunkvežimiai.

  • Oficialiai startavo „Volvo Trucks“ sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių užsakymų sistema. Tai svarbus žingsnis, suteiksiantis galimybę klientams įsigyti šių naujos kartos sunkvežimių.

  • Šiaurės Amerikos „Volvo Trucks“ padalinys, įgyvendindamas vieną reikšmingiausių elektrinių sunkvežimių užsakymų transporto industrijos istorijoje, tarptautinei logistikos bendrovei „Maersk“ pristatys 110 naujų „VNR Electric“ vilkikų. Įmonė jau anksčiau įsigijo 16 to paties modelio elektrinių sunkiasvorių, o naujasis sandoris – didžiausias elektra varomų sunkvežimių užsakymas „Volvo Trucks“ istorijoje.

  • „Volvo Trucks“ patobulino „I-Save“ koncepciją, leidžiančią dar labiau sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisiją, o kartu pagerinti vairavimą, kad važiavimas būtų malonesnis. „I-Save“ apima variklio technologijos ir valdymo programinės įrangos optimizavimą, taip pat ir oro pasipriešinimo mažinimo priemones, siekiant vieno tikslo – kiek įmanoma padidinti energijos vartojimo efektyvumą.

  • Kompanija „Volvo Trucks“ yra elektra varomų sunkvežimių pardavimo lyderė Europoje, 2021 m. užėmusi 42 proc. rinkos, rodo naujausia statistika. 2021 m. „Volvo Trucks“ visame pasaulyje sulaukė daugiau kaip 1100 elektrinių sunkvežimių užsakymų, įskaitant ketinimų įsigyti protokolus.

  • „Volvo Trucks“ pristatė naują patentuotą saugos funkciją elektriniams sunkvežimiams – sukibimo valdymo sistemą „Active Grip Control“. Naujoji technologija žymiai pagerina stabilumo, akceleracijos ir stabdymo savybes važiuojant slidžia kelio danga.

77 matches

1 of 4