Trucks

×

Naujausi pranešimai žiniasklaidai

71 matches

1 of 4

  • Įsivaizduokite sunkvežimį, kurio vienintelė emisija – vandens garai, kuris gamina elektros energiją ir gali įveikti iki 1 000 km be sustojimo. Tai įmanoma dėl vandenilio kuro elementų ir „Volvo Trucks“ jau pradėjo testuoti šią technologiją turinčius sunkvežimius.

  • „Volvo Trucks“ pristato visą gamą naujų funkcijų, kurios užtikrina didesnį saugumą, tikslesnį valdymą ankštose erdvėse ir važiuojant nelygiu ar slidžiu keliu, pavyzdžiui, statybvietėse.

  • Transporto parką didinančios Italijos logistikos paslaugų grupės „Gruber Logistics“ Lietuvos padalinys įsigijo 10 naujų „Volvo FH“ vilkikų. Padalinio vadovas Deividas Narbutaitis sako, kad šio Švedijos gamintojo sunkvežimiai pasirinkti pirmą kartą šalies įmonės istorijoje. Tokį žingsnį lėmė siekis diversifikuoti parką ir atitiktis ilgam sunkiasvorėms transporto priemonėms keliamų reikalavimų sąrašui.

  • „Volvo Trucks“ pristatė naują saugumo sistemą, kuri fiksuos abiejose sunkvežimių pusėse į akląsias zonas patenkančius pažeidžiamiausius eismo dalyvius – pėsčiuosius ir dviratininkus.

  • „Volvo“ tampa pirmuoju sunkvežimių gamintoju, nuo šiol savo sunkiasvoriams naudosiančiu be iškastinio kuro išlietą plieną. Tokį lydinį gamintojui tieks Švedijos įmonė SSAB. Šį plieną „Volvo“ iš pradžių naudos elektros energija varomų sunkiasvorių konstrukcijai stiprinti.

  • Per kelis nepriklausomus Vokietijos sunkvežimių žurnalų atliktus bandymus „Volvo FH“ su „I-Save“ sistema tapo taupiausiu modeliu, vertinant dyzelino ir „AdBlue“ naudojimą. Tokius rezultatus švediškas sunkvežimis pasiekė, nors bandomajame modelyje dar nebuvo įdiegtos pačios naujausios gamintojo technologijos, mažinančios degalų sąnaudas.

  • „Volvo Trucks” atidaro savo pirmąją baterijų surinkimo gamyklą Belgijoje. Gamykla tieks montavimui paruoštus beterijų blokus elektriniams „Volvo Trucks“ sunkvežimiams.

  • Bendrovės „Volvo Trucks“ ir „Deutsche Post DHL Group“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, paspartinsiančią perėjimą prie nulinės emisijos transporto priemonių. DHL ketina greičiau atsisakyti iškastiniu kuru varomo sunkiojo transporto ir aktyviau naudoti elektrinį, tad Europos keliuose įdarbins 44 naujus „Volvo Trucks“ elektra varomus sunkvežimius.

  • „Volvo Trucks“ išmanioji automatizuota pavarų dėžė „I-Shift“ tapo dar greitesnė. Dėl greitesnės transmisijos reakcijos sklandžiau važiuos tiek dyzeliniai, tiek elektra varomi sunkiasvoriai sunkvežimiai.

  • Oficialiai startavo „Volvo Trucks“ sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių užsakymų sistema. Tai svarbus žingsnis, suteiksiantis galimybę klientams įsigyti šių naujos kartos sunkvežimių.

  • Šiaurės Amerikos „Volvo Trucks“ padalinys, įgyvendindamas vieną reikšmingiausių elektrinių sunkvežimių užsakymų transporto industrijos istorijoje, tarptautinei logistikos bendrovei „Maersk“ pristatys 110 naujų „VNR Electric“ vilkikų. Įmonė jau anksčiau įsigijo 16 to paties modelio elektrinių sunkiasvorių, o naujasis sandoris – didžiausias elektra varomų sunkvežimių užsakymas „Volvo Trucks“ istorijoje.

  • „Volvo Trucks“ patobulino „I-Save“ koncepciją, leidžiančią dar labiau sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisiją, o kartu pagerinti vairavimą, kad važiavimas būtų malonesnis. „I-Save“ apima variklio technologijos ir valdymo programinės įrangos optimizavimą, taip pat ir oro pasipriešinimo mažinimo priemones, siekiant vieno tikslo – kiek įmanoma padidinti energijos vartojimo efektyvumą.

  • Kompanija „Volvo Trucks“ yra elektra varomų sunkvežimių pardavimo lyderė Europoje, 2021 m. užėmusi 42 proc. rinkos, rodo naujausia statistika. 2021 m. „Volvo Trucks“ visame pasaulyje sulaukė daugiau kaip 1100 elektrinių sunkvežimių užsakymų, įskaitant ketinimų įsigyti protokolus.

  • „Volvo Trucks“ pristatė naują patentuotą saugos funkciją elektriniams sunkvežimiams – sukibimo valdymo sistemą „Active Grip Control“. Naujoji technologija žymiai pagerina stabilumo, akceleracijos ir stabdymo savybes važiuojant slidžia kelio danga.

  • Pirmasis nepriklausomas energijos efektyvumo bandymas su elektra varomu sunkiasvoriu sunkvežimiu bei pilnai pakrauta puspriekabe atliktas Vokietijoje. Elektriniu „Volvo“ sunkvežimiu įveiktas atstumas su viena baterijų įkrova viršijo oficialiai deklaruojamą, o energijos sąnaudos buvo net 50 proc. mažesnės nei dyzelinu varomo modelio.

  • Daugelis iš mūsų tai patyrėme – telefono baterija greitai išsikrauna, kai tik spusteli šaltukas. Siekdami išvengti panašaus likimo, „Volvo Trucks” išbandė savo elektra varomus sunkvežimius itin atšiauraus oro sąlygomis netoli Šiaurės poliarinio rato. Rezultatas? Baterijų našumą palaikanti funkcija „Ready to Run”, net kai temperatūra daug žemesnė už nulį.

  • Atnaujinti „Euro 6“ emisijos standartą atitinkantys 11 ir 13 litrų „Volvo Trucks“ varikliai išsiskiria dar mažesnėmis degalų sąnaudomis bei didesniu universalumu.

  • „Volvo Trucks“ sulaukė rekordinio didžiausios Šiaurės Europoje laivininkystės ir sausumos transporto logistikos bendrovės DFDS užsakymo - 100 elektrinių „FM Electric“ sunkvežimių. Tai yra didžiausias elektra varomų sunkvežimių užsakymas „Volvo Trucks“ istorijoje bei vienas iš stambiausių visame pasaulyje.

  • Jausdama būtinybę paspartinti perėjimą prie elektra varomo sunkiojo transporto, „Volvo Trucks“ įmonė organizuoja pasaulinį renginį internete, kurio metu pateiks svarbiausią su tuo susijusią informaciją. Pagrindinis renginio tikslas – pademonstruoti, kokiais būdais galima pereiti prie elektra varomų sunkvežimių ir paskatinti transporto bendroves.

  • Didžiausia šiaurės Europoje laivybos ir logistikos kompanija DFDS ir „Volvo Trucks“ apjungia savo jėgas sunkiasvorių sunkvežimių elektrifikavimo srityje. Pirmajame etape DFDS elektrosunkvežiu gabens dalis į „Volvo“ sunkvežimių gamyklą šalia Geteborgo. Ši iniciatyva yra svarbus „Volvo Group“ žingsnis vystant iškastinio kuro nenaudojančią tiekimo grandinę.

71 matches

1 of 4