Eksploatacinės parengties ekspresas JAV

„AMX“ viceprezidentas Tayloras White'as turi daug priežasčių rinktis „Volvo“. Naujas eksploatacinės parengties centras Grinsbore, Šiaurės Karolinoje, sutaupo bendrovei laiko ir pinigų.
„Alabama Motor Express“ sunkvežimis

Šeimos verslas „Alabama Motor Express“ buvo pradėtas 1980-aisiais vos su keliais sunkvežimiais. Šiandien jis išsiplėtė į didžiulį verslą, kuriame dirba 310 darbuotojų, turintį 240 sunkvežimių parką.

„AMX“ viceprezidentas Tayloras White'as turi daug priežasčių rinktis „Volvo“. Viena jų – naujas eksploatacinės parengties centras Grynsbore, Šiaurės Karolinoje, sutaupantis bendrovei laiko ir pinigų.

Šeimos verslas „Alabama Motor Express“ buvo pradėtas 1980-aisiais vos su keliais sunkvežimiais. Šiandien įmonė išsiplėtė į didžiulį verslą, kuriame dirba 310 darbuotojų, turintį 240 sunkvežimių parką – 70 proc. jų sudaro „Volvo“ sunkvežimiai. 

„Mano visas gyvenimas sukasi aplink bendrovę“, – sako Tayloras White, kuris „Alabama Motor Express“ viceprezidento pareigomis dalijasi kartu su broliu Collinsu White. „Kartais visi sunkvežimiai būdavo „Volvo“, o kartais jie sudarė 40 proc. Tačiau jei kas nors manęs pasiteirautų, koks sunkvežimis patikimiausias, neabejotinai pasakyčiau, kad mano favoritas yra „Volvo“.

Tayloras White'as

„Alabama Motor Express“ viceprezidentas Tayloras White.

Kalbėdamas apie prekės ženklo kokybę, Tayloras White'as sako, kad dabar jis turi dar vieną priežastį rinktis „Volvo“: „Volvo“ pagrindiniame biure Grinsbore, Šiaurės Karolinoje, įsikūręs naujas 123 000 kv. m eksploatacinės parengties centras padeda „AMX“ taupyti laiką ir pinigus, taip pat išlaikyti vairuotojus bei mažinti jų kaitą.

Kaip ir bet kurio didelio parko, „AMX“ sunkvežimiai kartais patiria mechaninių gedimų. Tayloras White sako, kad bendrovė naudojasi eksploatacinės parengties centro teikiamomis paslaugomis. Pastarasis incidentas jam priminė, kaip jis pasikliauna technine priežiūra ir kokį svarbų vaidmenį „AMX“ veiklai ji vaidina.

Vairuotojas buvo išvažiavęs į reisą, kai jo sunkvežimio skydelyje pasirodė pranešimas dėl problemos su transmisija – „AMX“ nedelsiant gavo el. laišką, o eksploatacinės parengties centras buvo informuotas apie atvejo numerį. „Volvo Action Service“ agentas pasižymėjo jo vietą ir susisiekė su artimiausiu servisu dėl reikiamos dalies, tačiau ją reikėjo užsakyti, o pristatymas būtų užtrukęs savaitę. Agentas pabandė dar kartą ir surado reikiamą dalį turintį servisą vos už 16 km nuo pirmojo. Po kelių valandų vairuotojas grįžo į kelią.

„Išvengėme penkių dienų prastovų. Šis eksploatacinės parengties centro sprendimas ir užregistravimas kitame servise mums kainavo minimalias išlaidas, o reiškia tikrai daug“, – sako Tayloras White.

Prieš kelis metus dėl mechaninio gedimo vairuotojas nebūtų galėjęs dirbti keletą dienų. Vėluotų ne tik krovinys, – „AMX“ patirtų papildomų išlaidų viešbučiui, remontui ir kitų krovinių praradimo nuostolių.

Jei kas nors manęs pasiteirautų, koks sunkvežimis patikimiausias, neabejotinai pasakyčiau, kad mano favoritas yra „Volvo“.

Tayloras White'as

„Alabama Motor Express“ viceprezidentas

Didėjant prastovų skaičiui ir siekdami išlaikyti savo šeimas, vairuotojai dažnai ieško darbo kitur, tačiau dabartinė „AMX“ vairuotojų kaita 10 proc. mažesnė už pramonės vidurkį. 

„Sudėtinga tai tinkamai įvardyti. Sunku įvertinti prastovų keliamus sunkumus ir jų kainą“, – sako Tayloras White.

„Volvo Trucks“ žino, kad sunkvežimiams nedirbant, bendrovės netenka pajamų. Todėl eksploatacinės parengties centre dirbantys „Volvo Action Service“ agentai yra pasiekiami bet kuriuo paros metu. Kiekvieną mėnesį eksploatacinės parengties centras išnagrinėja beveik 20 000 atvejų. Kadangi teikiama vis daugiau paslaugų, šis skaičius vis auga. Per mėnesį atstovai priima vidutiniškai 18 000 įeinančių skambučių, maždaug 28 000 sudaro išeinantys skambučiai.

 

Tayloras ir Collinsas White'ai

Tayloras White'as (kairėje) ir jo brolis Collinsas dalijasi „Alabama Motor Express“ viceprezidento pareigomis.

Nuotolinės diagnostikos sistema perspėja vairuotojus apie einamąsias mechanines problemas ir jiems primena apie reguliarios techninės priežiūros patikras. Skubiais atvejais VAS agentai imasi veiksmų – gauna informaciją apie parką ir nustato geografinę sunkvežimių buvimo vietą bei atstumą iki artimiausių serviso centrų. 

Nauja technologija yra įspūdinga, sako Tayloras White'as, papildydamas, jog puikus sunkvežimio ir „Volvo“ nuotolinės diagnostikos platformos ryšys yra didelis žingsnis visam gabenimų sunkvežimiais verslui.

„Pašalinote klaidų tikimybę. Todėl mūsų technikas, mūsų servisas ir mūsų prekybos atstovas nėra itin priklausomas nuo to, ką sako vairuotojas. Jie gali iš tiesų pažiūrėti ir pamatyti, kas vyksta.“

Naudojant „Volvo“ žiniatinklio paslaugų ryšio platformą ASIST, nuo tos akimirkos, kai įvyksta sunkvežimio triktis iki jis grįžta į kelią, žyminčią kiekvieną incidentą, paprasčiau vesti įrašus ir gauti darbo būsenos atnaujinimus. 

„Be jos, būtų sunku pasakyti, ar mūsų darbas naudingas. Sistema saugo visus duomenis, o jei yra neuždarytų įvykių, juos galime peržiūrėti. Neturite sunkvežimių, kurie dėl gedimo stovi be darbo.“

„Volvo“ plečiant paslaugų spektrą, „AMX“ taip pat auga, o T. White tikisi, kad ši tendencija tęsis. Anot jo, didelis jų sėkmės veiksnys yra „AMX“ partnerystė su „Volvo Trucks. 

„Savo darbą atliekame labai gerai ir tai itin svarbu. Gauname pagalbos ir paslaugų, kurios suteikiamos tokiu tempu, tarsi tai darytume mes patys – esame sužavėti“, – sako Tayloras White.

 

„Volvo Trucks“ eksploatacinės parengties centras

„Volvo Trucks“ eksploatacinės parengties centras Grinsbore, Šiaurės Karolinoje, dirba ištisą parą ir per mėnesį vidutiniškai priima 18 000 įeinančių skambučių.

„VOLVO TRUCKS“ EKSPLOATACINĖS PARENGTIES CENTRAS

Vieta: Grinsboras, Šiaurės Karolina.

Atidaryta: 2014 m.

Agentai: centre dirba 40 „Volvo Action Service“ agentų. Su agentais galima susisiekti visą parą, visomis savaitės dienomis. Eksploatacinės parengties komandą sudaro gaminių patikimumo inžinieriai, atsakingi už diagnostiką, techninės priežiūros informacijos plėtotę ir serviso centrų įrangą. Jie rūpinasi, kad būtų pašalintos visos problemos. Be to, galima kreiptis į prekybos atstovams pagalbą teikiančius darbuotojus ir dalių specialistus.

Atvejai: per mėnesį atstovai priima vidutiniškai 18 000 įeinančių skambučių, maždaug 28 000 sudaro išeinantys skambučiai. Daugiau nei 13 000 sudaro telematikos ar suplanuotos techninės priežiūros atvejai.

Nemokamai: visiems naujiems Šiaurės Amerikoje įsigytiems „Volvo“ sunkvežimiams pirmuosius dvejus metus eksploatacinės parengties centras paslaugas teikia nemokamai.

Susijęs turinys

Kaip elektroninė prekyba keičia Kinijos logistikos sektorių

Elektroninė prekyba Kinijoje keičia ne tik gyventojų pirkimo įpročius, bet ir logistikos sektorių. Eksploatacinė parengtis ir našumas staiga tapo pagrindinėmis žaidimo taisyklėmis....

Pirmasis „Volvo FH16“ Graikijoje

Graikijos skolų krizė labai pakenkė logistikos sektoriui. Nepaisant sudėtingų sąlygų, įmonė „Marinos Vasilopoulos International Transport“ auga....

Sunkvežimių pramonė greitai artėja prie skaitmeninio perversmo

Telematika, jungiamumas, didelis duomenų kiekis, debesijos paslaugos ir daiktų internetas skatina skaitmeninį perversmą sunkvežimių pramonėje. Paslaugose slypi didžiausias potencialas, todėl „Volvo Trucks“ aktyviai stengiasi įgyvendinti nulio ...

Filtruokite straipsnius

5 true 5