Trucks

Kaip „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžė padeda Italijos transporto bendrovei „Sartori“ taupyti degalus sudėtinguose kalnuotuose maršrutuose

Italijos kalnuotuose šiauriniuose regionuose šeimos verslo transporto bendrovei „Sartori Trasporti“ reikia transporto priemonių, pasižyminčių dideliu našumu ir mažomis degalų sąnaudomis. „Volvo FH“ su „ I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėže gali būti tobulas sprendimas jiems.
„Sartori Trasporti“ įkūrėjas, Giorgio (kairėje), su savo dukterimi Cristiana, sūnumi Enrico (dešinėje) ir Cristianos vyru Federico.

Kai Giorgio Sartoris, „Sartori“ bendrovės įkūrėjas, prieš penkiasdešimt metų pradėjo savo verslą vairuodamas triratį krovininį motorolerį, tai buvo didžiulės aistros sunkvežimiams pradžia. Jis netrukus susisiekė su įmonėmis, kurioms reikėjo pagalbos transportuojant variklių dalis ir odą, ir nuo tada užmezgė tvirtą bendradarbiavimą su prestižiškiausiomis Italijos ir kitomis prabangios odinės galanterijos bendrovėmis, valdančiomis tarptautinius prekės ženklus.

Šiandien Giorgio valdo įmonę kartu su sūnumi Enrico, kuris yra atsakingas už transporto priemonių parką, techninę priežiūrą ir krovinių logistiką, ir dukterimi Cristiana, kuri rūpinasi planavimu ir administravimu. Cristianos vyras Federico taip pat dalyvauja įmonės versle, ir šeimos nariai daug laiko praleidžia centriniame ofise, esančiame Arzignano mieste.

„Manau, kad šeimos verslas suteikia daug privalumų, ypač jei esate tokie vieningi kaip mes. Žinoma, pasitaiko nesutarimų, bet paprastai visada žengiame į priekį be didelių sunkumų“, – sako Giorgio Sartoris.

Nuo pat įkūrimo „Sartori Trasporti“ daug dėmesio skyrė kokybei, tikslumui bei punktualumui ir labai anksti pradėjo naudoti „Volvo Trucks“ sunkvežimius krovinių pristatymui. Šiandien visą jų parką sudaro maždaug 29 sunkvežimiai – 16 jų yra „Volvo“.

Kadangi keliaujame kalnuotais maršrutais, mums reikia transporto priemonių, kurios užtikrina našumą ir mažas degalų sąnaudas.

Kiekvieną dieną, nuo 6 iki 8 val. ryto ir dienos pabaigoje sunkvežimiai išsirikiuoja prie „Sartori“ bendrovės vartų prekių krovai. Tai įspūdingas šakinių krautuvų sūkurys, primenantis kolibrių skrydį, kraunančių prekes iš sandėlio į laukiančias puspriekabes. Šią subtilią sunkvežimių pakrovimo ir iškrovimo procedūrą stebi sūnus Enrico kartu su svainiu Federico.

„Pakrauname sunkvežimius auštant, nes jie turi išvykti ankstyvą rytą, kad įveiktų reikiamą atstumą per mažiausią įmanomą laiką ir taip patenkintų mūsų klientų reikalavimus, susijusius su sandėliavimu. Taip pat turime vairuotojų, kurie keliauja tik naktį: jie išvyksta vakare ir atvyksta į reikiamą vietą ryte.“

Kaip ir tėvas, Enrico yra sunkvežimių entuziastas, degantis aistra technologijoms. Jis su dideliu susidomėjimu stebi „Volvo Trucks“ siūlomas naujoves ir yra labai patenkintas savo naujausiais pirkiniais: dviem „Volvo FH“ sunkvežimiais su „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėže, kurie tobulai tinka maršrutams Toskanoje. 

 

„Man našumas sudaro 50 proc. transporto priemonės pajamų. Tačiau jis itin susijęs su degalų sąnaudomis, kurios turi nedidėti. Kadangi keliaujame kalnuotais maršrutais, mums reikia transporto priemonių, kurios užtikrina našumą ir mažas degalų sąnaudas. Dėl naujausios pavarų dėžės su dviguba sankaba mes matome, kad išlaidos degalams sumažėjo 3 procentais, lyginant su ankstesne pavarų dėžės versija!“

Tai reiškia, kad sunkvežimiai su „I-Shift Dual Clutch“, kurie nukeliauja 150 000 km, dabar leidžia „Sartori Trasporti“ sutaupyti dyzelino už 2 500 eurų per metus. Tačiau jie naudingi jų verslui ir kitais atžvilgiais. 

 

„Vos po šešių mėnesių eksploatacijos prognozuojame, kad papildomai sutaupysime dėl visų jėgos agregatų savybių, šiek tiek išaugus vidutiniam greičiui ir dėl mažesnio padangų nusidėvėjimo, ką užtikrina nekintantis variklio sukimo momentas. Šiuo metu bandome padangas, kuriomis galime nuvažiuoti 400 000 km“, – sako Enrico.

„Sartori“ verslas dabar klesti, bet sėkmė šeimą lydėjo ne visada, ypač sunku buvo per finansų krizę, prasidėjusią Italijoje prieš kelerius metus. Laimei, šeima turėjo savo sandėlius ir nebuvo įsipareigojusi jokioms lizingo kompanijoms, todėl su klientais sėkmingai įveikė sunkmetį.

„Kadangi mūsų finansiniai sunkumai buvo susiję su jų finansais, visi dirbome išvien. Ryšiai, kuriuose palaikome su keletu savo klientų, yra tvirti ir ilgalaikiai, nes jie verslą pradėjo su mano tėvu. Tai paskatino susiburti ir laikytis pagrindinės abipusės pagalbos idėjos“, – paaiškina Cristiana Sartori.

Šiandien finansų krizė atrodo toli, ir jų šeimos verslui atviros visos tolesnio augimo galimybės. Sartorių šeima jau investuoja į savo ateitį, statydama naujas patalpas už Arzignano ribų, kuriose įsikurs susijungusios „Sartori Trasporti“ ir „Velo Trans SRL“ – bendrovė, kurioje jie turi 51 proc. akcijų.

„Dviejų bendrovių sujungimas į vieną įmonę, kurios veikla vykdoma 10 000 kvadratinių metrų teritorijoje, reiškia, kad bus lengviau dirbti, optimizuoti erdvę bei išteklius, taigi, pagerinti mūsų teikiamas paslaugas. Planuojame įsikelti į patalpas kitą pavasarį“, – sako Giorgio Sartoris su šypsena veide.

„SARTORI TRASPORTI SRL“

Įsteigta: 1966 m.
Savininkas: Giorgio Sartoris. Sartorių šeimai taip pat priklauso 51 proc. „Velo Trans SRL“ transporto bendrovės akcijų.
Pagrindinis biuras: Arcinjanas, Vičenca.
Darbuotojų skaičius: 36 (įskaitant vairuotojus).
Užsakymai: trečiųjų šalių krovinių, ypač visų tipų odos, chemijos produktų, tekstilės ir technikos transportavimas. Bendrovė sertifikuota pagal LST EN ISO 9001:2008 nuo 1996 m.
„Volvo“ sunkvežimių skaičius: 16.
Savybės: visuose naujausios kartos „Volvo“ vilkikuose įrengtos „I-Shift Dual Clutch“, kabinos su dvigubais gultais ir pažangiomis funkcijomis („Volvo" dinaminio vairavimo sistema, nukrypimo nuo važiuojamosios eismo juostos įspėjimo sistema (LKS) ir įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija).
Degalų sąnaudos: 35 litrai / 100 km, keliaujant į Toskaną; 28 litrai / 100 km, keliaujant į Kampaniją.
Rinka: „Sartori Trasporti“ vykdo veiklą Italijoje ir daugiausiai važinėja tarp Vicenzos provincijos, kur yra jos būstinė, ir Toskanos, kur pristato prekes savo klientams. Kadangi bendrovė taip pat pristato chemines medžiagas odos apdirbimui įvairiuose fabrikuose, jos vilkikai beveik niekada nevažinėja tušti.