Trucks

Moderniausia degalų pripildymo technika

Lėktuvai degalų pripildomi naudojant specialias transporto priemones. Rusijos oro uostuose, kuriuose įranga turi veikti ir giliame sniege bei iki –50 laipsnių siekiančiame šaltyje, reikalinga moderniausia technika.
„Airbus A380“ pakilimo take.
„Aviatechnology“ dažniausiai užsisako puspriekabines degalų autocisternas, pvz., tokias, kaip matytos Rusijos didžiausiame už Maskvos pastatytame Domodedovo oro uoste.

Mūsų gamybos metodas ypatingas tuo, kad gaminame gaminius, kurie atitinka ne tik tarptautinius standartus, bet ir griežtesnius reikalavimus, taikomus šiam sektoriui Rusijoje“, – sako antstatų montavimo įmonės „ZAO NPO Aviatechnology“, kurios aviacinių degalų autocisternos naudojamos visoje Rusijoje ir užsienyje, technikos direktorius Sergejus Aronovas.

Specializuotų transporto priemonių gamintojas „Aviatechnology“ į rinką atėjo pačiu laiku, kai žlugo Sovietų Sąjunga ir vis daugiau užsienio aviakompanijų pradėjo skrydžius į Rusiją ir už jos esančias šalis. Toms bendrovėms reikėjo aukščiausios kokybės antžeminių paslaugų. Iš pradžių įmonė naudojo Rusijos sunkvežimių gamintojų siūlomas važiuokles, tačiau greitai suprato, kad jos negali užtikrinti tinkamų techninių savybių darbui ištisus metus. Tada įmonė pabendravo su keliais Europos gamintojas ir galiausiai išsirinko „Volvo Trucks“ kaip savo naująjį važiuoklių tiekėją.

Kas mėnesį atlieku 50–60 orlaivių apžiūrą. Ne visi sunkvežimiai gali susidoroti su tokiu darbo krūviu be jokių nesklandumų, tačiau „Volvo“ gali.

Bendradarbiaujame jau dešimt metų, o mūsų bendra veikla pasižymi aukštu bendrų techninių sprendimų kūrimo lygiu.

„Pirmaisiais bendradarbiavimo metais pagaminome aviacinių degalų autocisternas Maskvos Šeremetjevo ir Domodedovo oro uostams. Jei pažvelgtume į sprendimus, kuriuos pasirinkome prieš dešimt metų, pamatytume, kad mūsų bendros pastangos tikrai davė teigiamą rezultatą. Visos autocisternos, kurias pagaminome naudodami „Volvo Trucks“ važiuoklę, vis dar naudojamos abiejuose oro uostuose“, – sako Sergejus Aronovas.

„Pirmaisiais bendradarbiavimo metais pagaminome aviacinių degalų autocisternas Maskvos Šeremetjevo ir Domodedovo oro uostams. Jei pažvelgtume į sprendimus, kuriuos pasirinkome prieš dešimt metų, pamatytume, kad mūsų bendros pastangos tikrai davė teigiamą rezultatą. Visos autocisternos, kurias pagaminome naudodami „Volvo Trucks“ važiuoklę, vis dar naudojamos abiejuose oro uostuose“, – sako Sergejus Aronovas.

Jis pastebėjo, kad per kelis pastaruosius metus rinkoje įvyko konsolidacija – Europos Sąjungoje liko aštuoni aviacinių autocisternų gamintojai, o Rusijoje – tik du.

„Klientai nebeperka taip, kaip anksčiau, kai buvo siekiama mažiausios gamybos kainos. Dabar jie ieško aukštos kokybės už racionalią kainą. Todėl jie nustojo bendradarbiauti su tarpininkais ir pradėjo kreiptis tiesiai į specialių sunkvežimių bei įrangos gamintojus“, – paaiškina jis.

Čia „Aviatechnology“ turi pranašumą, nes įmonė atlieka visus darbus: nuo brėžinių parengimo ir viso sunkvežimio surinkimo iki jo išbandymo ir pristatymo klientui. Įmonė taip pat glaudžiai bendradarbiauja tiek su važiuoklių gamintoju, tiek su jos sunkvežimius naudojančiais klientais. Pavyzdžiui, važiuoklių gamintojo lankstumas yra itin svarbus dėl sudėtingų techninių reikalavimų ir galimybių suderinti antstatą su važiuokle, ypač saugos funkcijų atžvilgiu.

Taip pat labai svarbu, kad sunkvežimių, kuriuos tiekia „Aviatechnology“, galutinis operatorius galėtų gauti operatyvias ir aukštos kokybės techninės priežiūros paslaugas. „Mažai kur atsiranda didesnė atsakomybė nei pildant orlaivį degalų, privažiavus po jo sparnu. Čia labiau pasitikima jau išbandytomis bendrovėmis, pvz., „AO Shell & Aerofuels“, kurios naudoja mūsų aviacinių degalų autocisternas Domodedovo oro uoste. Jos taip pat pasitiki mumis“, – sako Sergejus Aronovas.

Visos aviacinių degalų autocisternos, kurias pagaminome naudodami „Volvo Trucks“ važiuoklę, vis dar naudojamos abiejuose oro uostuose.

2008 m. įmonė „AO Shell & Aerofuels“ įsigijo dvi aviacinių degalų autocisternas su „Volvo Trucks“ važiuokle, kurias ketino naudoti Rusijos didžiausiame Domodedovo oro uoste – tai buvo pirmas kartas, kai įmonė susipažino su užsienio gamintojo važiuokle. Šiandien visos įmonės degalų autocisternos jungiamos prie „Volvo“ važiuoklės ir pildo orlaivius aviacinių degalų daugybei aviakompanijų iš Europos, Azijos ir Amerikos. Degalų pildomi tiek privatūs reaktyviniai lėktuvai, tiek plačialiemeniai orlaiviai, įskaitant „Boeing 787 Dreamliner“.

2008 m. „Shell“ vairuotojui ir operatoriui Andrejui Popovui buvo paskirtas vienas iš pirmų dviejų „Volvo FM“ Domodedovo oro uoste – jis jo nekeistų į nieką kitą, išskyrus naujesnio modelio tą patį sunkvežimį.

Kaip ir jo kolegos, Andrejus reguliariai lanko specialių sunkvežimių vairuotojų mokymo kursus, kuriuos veda „Volvo Trucks“, ir privalo išlaikyti egzaminus, kad gautų licenciją vairuoti šią specialiai pritaikytą įrangą. Dirbant oro uoste, saugumas ir kokybė yra pagrindiniai prioritetai.

„Per 12 valandų pamainą aviacinių degalų reikia pripildyti 3–4 orlaivius. Per mėnesį man tenka 16 pamainų. Tai reiškia, kad per mėnesį degalų tenka pripildyti vidutiniškai 50–60 orlaivių. Ne visi sunkvežimiai gali susidoroti su tokiu darbo krūviu be jokių nesklandumų, tačiau „Volvo“ gali. Faktai kalba patys už save“, – sako jis.