„I-Save“ yra idealus sprendimas norint tolimojo gabenimo reisuose sumažinti degalų sąnaudas ir užtikrinti puikias važiavimo charakteristikas. Kuo didesni atstumai, tuo daugiau galite sutaupyti ir dirbti pelningiau. „I-Save“ galima naudoti sunkvežimiuose „Volvo FH Aero“ ir „Volvo FH“, joje mūsų D13 variklis sujungiamas su turbokomponentų technologija ir degalų ir energijos paketu*.
Naudojant „I-Save“ suderinamas efektyvus D13 variklis su turbokomponentų technologija ir transmisija „I-Shift“ su įdiegta „I-See“. „I-See“ optimizuoja greitį, pavarų perjungimą ir riedėjimą iš inercijos pagal maršrutą. Be to, „I-Save“ taip pat naudoja efektyvesnes galines ašis ir kitus daugiau energijos sutaupančius komponentus bei programinę įrangą – visa tai padeda taupyti degalus.
D13 variklis su turbokomponentų technologija sukuria 300 Nm didesnį sukimo momentą esant mažiems sūkiams, palyginti su D13 varikliu, kurio išėjimo gali tokia pati, bet jis be šios technologijos. Tai reiškia, kad reikės rečiau perjungti žemesnę pavarą ir mažiau degalų, norint važiuoti greitkeliu pastoviu greičiu. Kartu su „I-See“ variklis suteikia galimybę įveikti įkalnes ir nuokalnes aukštesne pavara, taip taupant degalų ir neprarandant greičio.
Sukurta specialiai efektyviai važiuoti greitkeliu, „I-Shift“ su optimizuota programine įranga padės taupyti degalus. Įjungus ekonomišką režimą, kiekvienas pavarų perjungimas atliekamas tiksliai tada, kada reikia, kad variklis veiktų pagal ekonomiškiausių sūkių diapazoną.
D13 variklis su turbokomponentų technologija kiekviename etape išnaudoja turimą energiją, užtikrindamas didesnį efektyvumą visame sūkių diapazone – geriausias rezultatas pasiekiamas esant 900–1 300 sūk./min. Galite rinktis 420 AG, 460 AG arba 500 AG variklius.
„I-See“ naudoja žinias apie priekyje esančio kelio topografiją, vingius, žiedines sankryžas ir eismo informaciją, kad kuo geriau išnaudotų sunkvežimio kinetinę energiją. Ji naudoja didelio tikslumo žemėlapius, kad tiksliai nustatytų padėtį. Kai įjungta pastovaus greičio palaikymo sistema, „I-See“ pasirūpina pavarų perjungimu, greitėjimu, stabdymu varikliu ir riedėjimu iš inercijos, kad sumažintų degalų sąnaudas. Tai itin svarbi „I-Save“ paketo dalis.
„I-Save“ sukurta tam, kad tolimųjų gabenimų kelionės būtų kitokios. Efektyvesnis degalų naudojimas turi tiesioginės įtakos veiklos sąnaudoms. Be to, „I-Save“ taip pat užtikrina itin malonų vairavimą ir geresnes važiavimo savybes. Didesnis sukimo momentas, mažesni variklio sūkiai ir tylesnis jėgos agregatas yra privalumai, kuriuos vertina dauguma vairuotojų.
* Į degalų paketą įeina „I-See“, „I-Cruise“ su „I-Roll“, efektyviai energiją naudojančios galinės ašys, tuščiąja eiga veikiančio variklio išjungimas ir kintamo tūrio vairo stiprintuvo siurblys.
Rodomos funkcijos gali būti ne standartinės arba prieinamos ne visiems įrangos lygiams ir jėgos agregatų variantams.