Trucks

Lengvesni sunkvežimiai, didesnė naudingoji apkrova

Dirbant itin konkurencingoje rinkoje, „Arclid Transport“ reikėjo maksimaliai padidinti naudingąją apkrovą ir padidinti našumą. Investuodamas į konkrečius transporto sprendimus bei vairuotojų mokymą, parko vadovas Peteris Conway sėkmingai pasiekė šių tikslų.
Parko vadovas Peteris Conway vadovavo „Arclid Transport“ parko kapitaliniam remontui.

Tai buvo paprasta lygtis: kiekvienas sutaupytas sunkvežimio masės kilogramas – tai naudingąją apkrovą padidinantis kilogramas; o kiekvienas papildomas naudingosios apkrovos kilogramas lemia didesnį pelną. „Kita vertus, tuščias važiuojantis arba neefektyviai eksploatuojamas sunkvežimis – tai švaistomi pinigai“, – sako Peteris Conway.

Nuo to laiko, kai bendrovė, kuriai jis dirba, nusprendė pakeisti savo veiklą, prabėgo keleri metai. Beveik visą „Arclid“ veiklos laiką vienintelė bendrovės klientė buvo jos pagrindinė bendrovė – šeimai priklausanti „Bathgate Group“, kurios sunkvežimiai gabendavo smėlį iš „Bathgate Group“ smėlio karjero („Bathgate Silica Sand“) Češyre Anglijos šiaurės vakaruose į įvairias JK vietas. Tačiau turint tik vieną klientą reiškė, kad kartais sunkvežimiai atgal važiuodavo tušti.

„Norint padidinti mūsų pelną, buvo svarbu pritraukti daugiau klientų, tačiau, kad tai pavyktų, reikėjo labiau prisiderinti prie rinkos poreikių ir pagalvoti apie mūsų prekės ženklo įvaizdį“, – paaiškina Peteris Conway.

Jis su kolegomis gerai žinojo, jog augančiam bendrovių skaičiui reikėjo pristatymo laiku ir naudingosios apkrovos. Todėl pirmiausia „Arclid“ buvo būtina investuoti į geriausias transporto priemones, kurios atspindėtų jos aukščiausios klasės prekės ženklo įvaizdį – bendrovę, kuri gali tiksliai laiku pristatyti gaminius klientams ir tai atlikti maksimaliai efektyviai.

Kitaip nei tik įsigyti važiuoklę iš surinkimo linijos, mums labai svarbu apibrėžti transporto priemonę, apie kurią kalba „Arclid Transport“.

Po „Volvo FH“ pristatymo renginio 2012 m. Geteborge, Švedijoje, Peteris Conway manė, kad rado tiesiog tinkamą transporto priemonę „Arclid“ veiklai. Pagrindinis lemiantis veiksnys buvo kuo lengvesnė važiuoklė, kurią galėjo pasiūlyti „Volvo“, taip pat „Volvo“ kabinų patogumo ir saugumo vairuotojui lygis bei didelio našumo variklis ir degalų ekonomija.

 

Nuo to laiko maždaug 90 proc. visų naujų bendrovės pirkinių buvo „Volvo“. Peteris Conway pats nurodo transporto priemones ir artimai bendradarbiauja su vietiniu „Volvo“ prekybos atstovu Thomu Hardie. Kaip nėra įprasta pramonėje, Thomo Hardie dirbtuvės teikia priežiūros paslaugas „Arclid“ sunkvežimiams naktį, taip užtikrindamos minimalias prastovas. Jie sudarę reguliarių darbų sutartį ir glaudžiai bendradarbiauja planuodami paslaugas, o atliekant sunkvežimių techninę priežiūrą vairuotojui suteikiama pakaitinė transporto priemonė.

„Kitaip nei tik įsigyti važiuoklę iš surinkimo linijos, mums labai svarbu apibrėžti transporto priemonę, apie kurią kalba „Arclid Transport“, – paaiškina Peteris. – Jaučiame, kad mums plėtojant verslą visas papildomas svoris nėra naudingas. Jei pavyktų vienos transporto priemonės svorį sumažinti 100 kg, kasdien kiekvienos mūsų transporto priemonės naudingosios apkrovos susidarytų 200 kg, nes dauguma jų per dieną gabena po du krovinius. 33 transporto priemonių parke per 12 mėnesių laikotarpį tai turėtų didelės reikšmės.“

Šiandien „Arclid“ sunkvežimiai retai važiuoja tušti. Bendrovei sėkmingai pavyko pritraukti naujų klientų, kurių sausų, didelių krovinių gabenimo užduotis tarp pristatymų į „Bathgate Group“ vykdo.

„Volvo“ yra būtent tai, ko mums reikia, ir kad visi mums reikalingi dalykai jau yra dabartinėje transporto priemonėje.

Peteris Conway didžiuojasi pokyčiais, kuriuos jis vadovaudamas padarė bendrovės transporto priemonių parkui ir verslui. Savo karjerą pradėjęs kaip sunkvežimio vairuotojas, jis mano, kad svarbu rasti laiko pačiam išvažiuoti į kelią ir taip susipažinti su naujausiais modeliais ir technologijomis. Investicijos į geriausias technologijas tėra tik viena medalio pusė, todėl jis žino, jog daug reikšmės turi ir geri vairuotojai. Pristačius naują „Volvo“ sunkvežimį, „Arclid“ patalpose apsilanko Thomo Hardie vairuotojų instruktorius, kuris išnagrinėjęs vairuotojo techniką patars, kaip jie gali padidinti saugumą ir degalų ekonomiją.

„Norime būti geriausi, todėl svarbu, kad tiek mūsų transporto priemonės, tiek darbuotojai pateisintų bendrovės reputaciją dėl profesionalumo ir kokybiško klientų aptarnavimo. Mūsų strategija – tai ne siekti būti pigiausiais kelyje, tačiau mes norime užtikrinti geriausią vertę to, ką klientai gauna už pinigus. Todėl turime itin profesionalių darbuotojų komandą ir reguliariai investuojame į vairuotojų mokymus.“

„Arclid Transport“ nuolat ieško būdų, kaip dar labiau pagerinti naudingąją apkrovą, ir įvairių patobulinimų, o naujausias parko papildymas – trys „Volvo FH“ – padėjo sutaupyti 280 kg. Vienas įsidėmėtinas pakeitimas – „Volvo“ pusiau pakeliama lengva ašis. (JK 40 tonų ir daugiau sveriančios transporto priemonės turi turėti tris ašis.) Siekdami sumažinti poveikį naudingajai apkrovai, „Arclid Transport“ visuose savo „Volvo“ anksčiau sumontavo iš trečiosios šalies tiekėjo įsigytą lengvą pusiau pakeliamą ašį, kuri buvo maždaug 400 kg lengvesnė už standartinę stumiamąją ašį.

Tačiau naujoji „Volvo Trucks“ lengva pusiau pakeliama ašis vis tiek yra lengvesnė beveik 50 kg. Tai ne tik dar labiau pagerina naudingąją apkrovą, bet ir sutrumpina pristatymo laiką, kadangi dabar sunkvežimis gali būti pristatytas tiesiai iš „Volvo Trucks“ gamyklos, o ne per trečiosios šalies tiekėją.

„Daugeliui mūsų transporto priemonių gabenant po du krovinius per dieną, praktiškai naudingoji apkrova pasunkėja viena tona, palyginti su tais atvejais, kai naudojame standartinę stumiamąją ašį, – sako Peteris Conway ir prideda: – Iš esmės, „Volvo Trucks“ lengvos pusiau pakeliamos ašies sprendimas puikiai mums tinka, kadangi padeda užtikrinti trumpus pristatymo laikus, o visos problemos, susijusios su garantija, dalimis, prieinamumu ir pan., sprendžiamos „Volvo“. Dabar manau, kad „Volvo“ yra būtent tai, ko mums reikia, ir kad visi mums reikalingi dalykai jau yra dabartinėje transporto priemonėje.“

 

„Arclid Transport“

ISTORIJA: įsteigta 1972 m. kaip nepriklausomas „Bathgate Group“ padalinys. „Arclid“ išimtinai dirbdavo kitoms grupės įmonėms, tačiau pastaraisiais metais pradėjo dirbti ir išoriniams klientams. Šiandien 50 proc. „Arclid“ užduočių atliekamos grupei.

PASLAUGOS: sausų, didelių krovinių, dažniausiai smėlio, gabenimas iš „Bathgate Group“ smėlio karjero Češyre, JK. Kiti kroviniai: cementas, molis, dolomitas, fosfatas ir druska.